Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) va organiza o licitatie pentru a desemna o agentie care sa gestioneze o campanie media in valoare de maxim 3,9 milioane de euro, care se va desfasura in presa germana in perioada martie 2014 - mai 2015.
Bugetul disponibil pentru campania media este de 3,913 milioane de euro, dintre care pentru reclamele la televiziune sunt alocati 1,957 milioane de euro si pentru presa scrisa 1,956 milioane de euro, potrivit unui anunt publicat de autoritate.
Alocarea bugetului destinat promovarii TV se va face pentru trei posturi TV din Germania, dintre care doua generaliste si unul cu profil de turism.
Pentru presa scrisa, bugetul alocat se va imparti intre doua ziare cu circulatie importanta, trei publicatii specializate in turism si trei reviste generaliste.
Agentia care va gestiona proiectul trebuie sa aloce cel putin un reprezentant pentru implementarea si urmarirea desfasurarii proiectului. Acesta trebuie sa faca dovada ca are minim trei ani de experienta in domeniu.
Este obligatorie prezentarea de catre participantii la licitatie a unui acord scris sau a unei conventii scrise stabilite intre ofertant si posturile TV, respectiv publicatia propusa de ofertant, cu privire la respectarea planului media prezentat in oferta tehnica, precum si a conditiilor financiare ofertate. Va castiga oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, potrivit ANT.
Autoritatea Nationala de Turism are disponibili pentru promovarea... mai mult
Vineri, 13 Decembrie 2013, ora 16:52
Banca Centrala din Landul Baden-Wurttemberg va finanta promovarea singurului lant de biserici fortificate sasesti din Romania, in randul potentialilor turisti din acest land, a declarat luni Stefan Cosoroaba, reprezentantul Bisericii Evanghelice din Romania.
Prima actiune de promovare a bisericilor sasesti din Romania, finantata din Germania va avea loc pe 23 octombrie, cand, un grup de 23 de jurnalisti nemti vor ajunge la Sibiu, de unde vor calatori in toata Transilvania, la cele 25 de biserici fortificate incluse in traseele turistice. La aceasta prima intalnire cu presa germana va participa si un reprezentant al Ministerului pentru IMM-uri, Mediu de afaceri si Turism, a spus luni, la Sibiu, intr-o conferinta de presa, ministrul Maria Grapini.
"Banca Centrala din Baden-Wurttemberg a pus ceva finante la dispozitie. Este vorba de niste actiuni concrete. Una din ele, este chiar intalnirea respectiva, la care vin in jur de 23 de jurnalisti din presa centrala din Germania, ca sa promoveze prin ziarele lor, turismul din cetatile fortificate", a anuntat Stefan Cosoroaba, reprezentantul Bisericii Evanghelice din Romania.
Acesta spune ca in primavara anului viitor, vor veni in Transilvania firmele de turism din Landul Baden-Wurttemberg, care sunt interesate sa incheie contracte, pentru circuite care cuprind bisericile fortificate sasesti.
In acest moment doar 15% din totalul bisericilor sunt incluse in circuitele turistice
Potrivit lui Stefan Cosoroaba, doar o mica... mai mult
Luni, 14 Octombrie 2013, ora 15:23
Presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT), Razvan Filipescu a declarat vineri, la Brasov, intr-o conferinta de presa, ca sustine toate activitatile care promoveaza Brasovul si zona turistica a acestuia.
"Romania si ANT are deja definite sase produse strategice, care vizeaza promovarea Romaniei in vederea cresterii notorietatii si ca destinatie turistica. In acest sens, promovam turismul balnear, rural, ecoturismul, circuitele culturale, turismul cultural circuitele in natura, iar toate acestea se regasesc in Brasov si imprejurimi, si reprezinta o prioritate pentru noi. Tocmai de aceea, odata cu gestionarea fondurilor europene pentru promovarea Romaniei ca destinatie turistica, si folosind cele sase produse strategice, sustinem toate tipurile de activitati in ceea ce priveste Brasovul", a spus Filipescu.
Totodata, el a subliniat ca de la organizarea de festivaluri si conferinte tematice pana la includerea Brasovului in diverse emisiuni TV, coproductii realizate cu case de productie nationale si internationale, sustinerea unor evenimente culturale, sportive, etc toate depind de initiativa administratiei locale si a Agentiei pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului din Brasov.
Razvan Filipescu a afirmat ca Agentia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului din Brasov va participa, in perioada urmatoare, la realizarea a doua info-tripuri, unul pentru domeniul medical si unul in domeniul schiului.
Presedintele ANT a participat vineri la Brasov, la... mai mult
Sambata, 07 Septembrie 2013, ora 12:29