Daca lucrezi in mediul online, cu siguranta stii deja ce rol important are continutul intr-o strategie eficienta de marketing digital. Dar nu orice fel de continut atrage atentia consumatorilor, ci cel orientat catre nevoile si interesele lor.
Pe scurt, tipul de content marketing care genereaza cele mai multe leaduri si cele mai multe conversii este brand contentul sau brand entertainmentul.
Continutul de brand care ofera audientei o valoare intrinseca, educationala, informationala sau de divertisment este continutul care sta la baza construirii unei relatii solide intre brand si consumator.
Astazi, mai mult ca oricand, consumatorul are posibilitatea sa faca alegeri bine informate, cautand activ un continut care sa-i satisfaca anumite nevoi, sa-i rezolve probleme sau care sa-l distreze.
Pentru a avea succes in contextul actual, un brand trebuie sa vina in intampinarea consumatorilor cu un continut relevant, care impartaseste valorile si viziunea companiei, dar care nu este centrat pe promovarea produselor si serviciilor sale, ci pe nevoile si interesele audientei.
Ce forme poate lua continutul de brand?
De la articole de blog si infografice, pana la podcasturi, videoclipuri, filme pentru marele ecran si evenimente. Acestea trebuie sa fie captivante, pentru a atrage atentia publicului, relevante, pentru ca audienta sa gaseasca sens in interactiunea cu ele, autentice si credibile, pentru a realiza o conexiune puternica, bazata pe incredere.
Nu in ultimul... mai mult
Marti, 16 Iulie 2019, ora 10:11
In momentul de fata, Facebook a devenit un veritabil colos online, detinand suprematia globala. Din cele peste sapte miliarde de persoane care populeaza planeta, mai bine de jumatate dintre acestea sunt online si folosesc un telefon mobil cu acces la internet.
Facebook s-a transformat cu timpul si a evoluat enorm.
Daca la inceput era privit strict ca o retea sociala, acum reprezinta un instrument extrem de util pentru antreprenori, oferindu-le sansa de a ajunge mult mai rapid la publicul tinta.
Alexandru Jurca, expert in business online, ne-a oferit cateva informatii pretioase despre cum poti utiliza Facebook pentru a-ti construi o afacere de succes in mediul virtual cu rezultate excelente in offline.
"Conform celor de Hootsuite, in anul 2017 cel mai cautat cuvant de pe Google a fost chiar Facebook, iar din punctul de vedere al aplicatiilor tip messenger, compania americana a dat lovitura cu Facebook Messenger si WhatsApp. De aemenea, ponderea utilizatorilor de internet pe mobil a crescut de la 3% in 2010 la 50% in prezent, conform aceluiasi studiu.
Inclusiv industria e-commerce a cunoscut o crestere fulminanta, cu ajutorul utilizarii acestei retele sociale si nu numai.
Fashion-ul este numarul 1 ca volum, (408 miliarde de dolari vanzari), urmat de electronice si electrocasnice (359 miliarde de dolari) si industria alimentara (139 miliarde de dolari). Daca doresti sa pornesti o afacere sau o ai deja, dar doresti sa o promovezi, poti folosi cu succes... mai mult
Sambata, 10 Februarie 2018, ora 20:31
Orice tip de afacere, chiar daca este la inceput sau se afla pe piata de cativa ani, are nevoie de promovare. Metodele de a-ti face cunoscute produsele si serviciile s-au transformat in ultimii ani datorita dezvoltarii noilor media, iar una dintre cele mai noi, dar si de efect in acelasi timp este optimizarea web.
Ce presupune optimizarea web si cine o poate face
Cand vorbim despre optimizarea web ne referim la servicii SEO (search engine optimization) . Pentru ca potentialii clienti folosesc motoare de cautare, promovarea ar trebui sa inceapa tocmai de acolo, in speta de la principalul motor de cautare.
Optimizand site-ul pentru Google el va ajunge sa fie listat mai sus in rezultatele cautarilor dupa anumite cuvinte cheie. Site-urile listate printre primele sunt cele mai accesate de catre utilizatori, ceea ce inseamna mai multe vizite pe site.
De fapt, optimizarea pentru motoarele de cautare presupune intelegerea si satisfacerea nevoilor celor care acceseaza site-ul. Dupa aceste principii se ghideaza si motoare precum Google, care doreste sa ii prezinte utilizatorului site-urile cele mai relevante in functie de expresia sau cuvantul cheie introdus in campul de cautare.
Motorul va lista printre primele site-urile cu un design potrivit tematicii site-ului, un site user-friendly, fara erori tehnice si cu un continut informativ folositor vizitatorilor.
Optimizarea web este un domeniu in sine si va da rezultate doar daca apelezi la persoane cu experienta in... mai mult
Miercuri, 16 Decembrie 2015, ora 13:33
1Vlad Andries conduce trei afaceri, la doar 28 de ani, cea mai recenta fiind o investitie de 30.000 de euro cu care spera sa ajunga la "break-even" chiar la sfarsitul lui 2013.
Pasionat de Internet si capacitatea sa de a genera bani fara sa-ti impuna sa mergi zi de zi la birou, tanarul om de afaceri are in plan sa mearga mai departe, pe plan international, promovand un produs autentic romanesc: ia.
A ales un produs ce se inscrie in tendinte, anticipand astfel cererea crescuta pentru astfel de piese vestimentare, dar si care hraneste apetitul oamenilor pentru obiecte traditionale romanesti.
"(...) In foarte multe cazuri, pentru a transforma o idee intr-un business nu trebuie sa ai musai cunostinte sau studii in domeniu, ci fler si incredere in potentialul pe care aceasta il are", spune Vlad Andries, motivandu-si ideea de a vinde online iile romanesti.
"Simplitatea si frumusetea acestui articol vestimentar (ia n.r) a atras si continua sa atraga tot mai multi romani, atat din tara, cat si din afara", completeaza antreprenorul, spunand ca deocamdata cele mai consistente comezi le primeste din diaspora.
Mentorul tau in materie de business si succesul ideilor indraznete este chiar Steve Jobs, fondatorul Apple, dar si oameni precum Bill Gates, Larry Ellison, Lary Page si Sergey Brin sau Mark Zuckerberg, pe ale caror urme paseste, incet-incet.
Romanian Label este cel mai recent proiect pe care l-ati dezvoltat. Ce alte proiecte ati dezvoltat pana acum?
Ca... mai mult
Sambata, 06 Aprilie 2013, ora 00:00
Dana Savuica, model, prezentator TV si proprietarul unui brand de haine si accesorii, se indreapta catre mediul online de business iar in timpul liber prefera sa calatoreasca, fiind, in aceasi timp, prevazatoare cu banii ei.
"Intr-o perioada de criza, cand costurile cresc si vanzarile scad, mediul online pare a fi cel mai bun pentru a dezvolta un business. Este o noua bula de aer pe piata economica pe care invat s-o controlez", a declarat Savuica, intr-un interviu acordat Business24.
Destinatia sa de suflet este Grecia, unde merge in fiecare an, insa nu s-a gandit niciotata sa isi cumpere un iaht, desi intraga sa familie este pasionata de apa.
As vrea sa vorbim mai inainte de toate despre brandul Dana Savuica. Timp de 20 de ani ati muncit constant pentru cresterea sa... Ce inseamna brandul Dana Savuica in 2012?
Brandul Etiquette by Dana Savuica inseamna roadele unor eforturi de 20 de ani in care am construit o imagine si un brand 100% romanesc. In prezent brandul acesta inseamna o colectie de haine si accesorii, prezenta pe cel mai mare club de shopping online, Fashion Days, cu acoperire peste 10 tari, si mai inseamna emisiunea de infotainment pe care o realizez pe un post TV.
Care sunt afacerile cu care se mandreste Dana Savuica in acest moment?
Ma mandresc cu faptul ca am libertatea de a alege proiectele pe care le demarez sau in care ma implic cu numele meu.
Pe langa brandul meu, prezint evenimente, ma implic in campanii sociale, sunt ambasador... mai mult
Sambata, 09 Iunie 2012, ora 00:00