Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) organizeaza o licitatie deschisa in valoare de 296.800 euro fara TVA pentru achizitionarea si planificarea serviciilor de publicitate outdoor in Republica Moldova pentru implementarea planurilor operationale anuale de marketing pentru brandul turistic national, conform unui anunt publicat pe site-ul institutiei.
Una din prioritatile Autoritatii Nationale pentru Turism o reprezinta promovarea brandului turistic national pe piete externe, Republica Moldova fiind identificata ca piata de oportunitate secundara.
Proiectul urmareste identificarea unei agentii de cumparare si planificare media outdoor care prin expertiza echipei sale sa poata asigura dezvoltarea si implementarea strategiei de media pentru promovarea brandului turistic national in Republica Moldova.
Campania va tinti promovarea Romaniei in Republica Moldova si se va adresa cu prioritate potentialilor turisti, iar bugetul este destinat pentru o campanie outdoor cu durata de 28 saptamani.
Campania outdoor are o planificare secventiala - octombrie-noiembrie 2014, martie-mai 2015, septembrie-octombrie 2015 - pentru a construi mesajul, canalul outdoor fiind singurul canal de comunicare in piata media Republica Moldova si la un buget de aproximativ 99.000 euro/valoare de campanie. Numarul minim de locatii solicitat prin contract in perioada campaniei este de 175.
Finantarea si plata se vor face prin Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDER). Criteriul de... mai mult
Joi, 10 Iulie 2014, ora 13:35
Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) pune la bataie 13,6 milioane de lei (circa 3 milioane de euro) pentru promovarea brandului turistic national in Franta, in incercarea de a "spala" imaginea de cersetori, promovata in mai multe emisiuni televizate.
ANT a organizat o licitatie publica pentru achizitionarea serviciilor de publicitate pe canalele media din Franta pentru implementarea planurilor operationale multianuale de marketing pentru brandul turistic national.
Banii sunt alocati prin Programul Operational Regional (POR), iar procedura de achizitie este inca in derulare. Data deschiderii ofertei este 6 ianuarie 2014, iar criteriul de atribuire este "oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic". Anuntul de atribuire a fost publicat pe 12 noiembrie.
Proiectul vizeaza promovarea Romaniei adresata cu prioritate potentialilor turisti, dar si operatorilor din industria turismului din aceasta tara. Potrivit anuntului de atribuire, publicul tinta, din punct de vedere socio-demografic, sunt tinerii si cei necasatoriti precum si calatorii fara familii, de varsta mijlocie.
Campania de comunicare a brandului turistic national are ca obiective principale: cresterea notorietatii prin informarea publicului tinta despre Romania ca destinatie turistica si cresterea atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica pentru publicul-tinta din Franta prin comunicarea elementelor care diferentiaza Romania ca destinatie turistica (frumusetea... mai mult
Marti, 19 Noiembrie 2013, ora 13:30
Sub forma unui contract de "servicii de promovare a brandului turistic national, prin intermediul vectorului de imagine - pilotul Mihai Marinescu in cadrul Campionatului Mondial de Automobilism", Autoritatea Nationala pentru Turism (ANT) a platit 600.000 de euro clubului la care acesta este legitimat.
Pentru pilotul brasovean Mihai Marinescu, inceputul lunii iunie i-a adus confirmarea participarii la Campionatul Mondial de Automobilism - "World Series by Renault 2013". Statul roman a investit 600.000 de euro in clubul la care acesta este legitimat, District Racing Team, din Brasov.
La inceput a fost frunza
Nu este prima investitie in "vectorul de imagine" Mihai Marinescu. Acesta a mai primit astfel de contracte pentru serviciile sale si in anii precedent. De exemplu, in mandatul Elenei Udrea la MDRT, Marinescu a concurat cu un alt brand de tara pe bolidul sau- controversata frunza a turismului romanesc. In schimbul serviciilor sale, in 2011, clubul sau a primea insa, mult mai putini bani, respective 100.000 de euro.
Foto: Bolidul lui Mihai Marinescu, inscriptionat cu simbolul frunzei, promovat de Elena Udrea
Acelasi club, Disctrict Racing Team, mai primeste "contracte" si de la Primaria Brasov. In 2011, clubul lui Marinescu primea 150.000 de lei (aproximativ 35.000 de euro)
Ultimul hop spre Formula 1
World Series by Renault este o competitie fondata in 2004 pe baza World Series by Nissan si are in componenta patru campionate, cel mai important... mai mult
Miercuri, 12 Iunie 2013, ora 10:28
Presedintele Organizatiei Nationale Elene de Turism, Konstantinos Zikos, a declarat, sambata, in statiunea Mamaia, ca pentru a putea fi adusi turisti straini in Romania, toate ''formele de turism'' ale tarii noastre ar trebui promovate atat in Grecia, cat si in toate marile orase ale Europei.
"Romania ar trebui sa faca promovarea tuturor formelor de turism in strainatate. Eu am ajuns aici dupa ce am avut posibilitatea sa cunosc anumite persoane. Practic lumea nu stie despre Romania.
De aceea, institutiile din Romania ar trebui sa faca promovare in toate orasele din Europa, trebuie sa se cladeasca brandul Romania, ceea ce nu se face de pe o zi pe alta, dar este posibil", a spus Zikos, intr-o conferinta de presa.
Potrivit acestuia, pentru a se face promovare turistica "nu este vorba" numai de bani, ci si de dispozitia institutiilor de a face asta, de hotararea guvernului de a vrea sa promoveze Romania, iar pe de alta parte este nevoie de idei bune si inteligente pe partea de marketing.
"Nu am auzit in ultimul timp sa fie invitati ziaristi greci in Romania pentru un info-trip, ca sa cunoasca aceasta tara si sa o promoveze in Grecia. Idei simple si inteligente ar putea usor-usor sa deschida brandul Romaniei", a afirmat reprezentantul organizatiei elene, mentionand ca este deschis oricaror propuneri de colaborare cu partea romana.
Presedinta Asociatiei Litoral - Delta Dunarii, Corina Martin, a declarat ca Grecia are un birou de turism in Romania si promoveaza... mai mult
Duminica, 29 Aprilie 2012, ora 09:10
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) plateste companiei Publi Media Business SRL 17,2 milioane lei, fara TVA,pentru servicii privind organizarea evenimentelor de promovare si dezvoltare a destinatiilor si produselor turistice, derulate de minister in tara, potrivit e-licitatie.ro.
Promovarea se va face pe o perioada de trei ani de la semnarea acordului cadru.
Contractul a fost atribuit in 23 noiembrie 2011, in urma unei licitatii la care au participat opt ofertanti. Proiectul va fi finantat din fonduri externe nerambursabile.
"Serviciul obiect al prezentei proceduri se va tine in Romania, in aer liber sau in incinte/spatii inchise si special amenajate, in localitati precum: Piatra-Neamt, Alba-Iulia, Craiova, Timisoara, Cluj-Napoca, Bucuresti, Brasov, Iasi, Constanta, Tulcea/Sulina, Sinaia, Sibiu, Targu-Mures, Oradea, Sovata, Suceava, Baia-Mare", se mentioneaza in caietul de sarcini.
Ministerul Turismului se ocupa de promovarea in tara si in strainatate a imaginii Romaniei ca destinatie turistica si de diferitele tipologii ale ofertei turistice nationale si realizeaza actiuni de sprijinire a produselor turistice romanesti.
In desfasurarea activitatilor promotionale destinate cresterii fluxurilor turistice din strainatate catre Romania, MDRT organizeaza si coordoneaza evenimente prin care va prezenta oferta turistica nationala, in Romania si strainatate cu scopul de a promova brandul turistic. mai mult
Vineri, 23 Martie 2012, ora 17:42
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) va implementa proiectul de promovare a brandului turistic al Romaniei cu asistenta din partea companiei de consultanta in management EMC South Central Europe SRL-The Network, contract de 3,25 mil. lei, fara TVA, a anuntat vineri ministerul.
Compania va asigura, in urmatorii trei ani, consultanta pentru MDRT privind coordonarea activitatilor de promovare a brandului turistic al Romaniei, incepand cu elaborarea, implementarea si verificarea executiei planurilor anuale de marketing turistic, impreuna cu terti parteneri, respectiv agentii de publicitate/relatii publice/media, in concordanta cu Planul de marketing turistic al Romaniei 2011-2015.
Totodata, compania va asista Ministerul Turismului in realizarea unui proces eficient de control al bugetului anual de marketing, precum si in toate procesele activitatii de promovare: creatie, productie, planificare si cumparare media, relatii publice, comunicare on-line, cercetare si monitorizare.
De asemenea, compania va fi implicata in toate etapele acestor procese, de la elaborarea caietelor de sarcini pentru achizitiile necesare, la evaluarea si selectarea prestatorilor precum si managementul relatiei cu operatorii economici selectati.
Valoarea contractului pe intreaga perioada de trei ani este de 3.256.218 lei, fara TVA.
Comunicatul mentioneaza ca EMC South Central Europe SRL - The Network a fost selectata in urma unei licitatii organizate de MDRT, dupa criteriul... mai mult
Vineri, 28 Octombrie 2011, ora 14:49
Promovarea brandului turistic al Romaniei, la meciul de box dintre Lucian Bute si Paul Mendy va costa Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului 590.000 de euro, fara TVA, valoarea totala a contractului incheiat intre institutie si organizatorul galei, o firma a lui Rudel Obreja, fiind de 1,93 milioane euro, fara TVA, anunta Mediafax.Banii catre firma organizatoare a galei, Europlus Computers, detinuta de presedintele Federatiei Romane de Box, Rudel Obreja, vor fi platiti integral doar daca sunt respectate toate prevederile contractuale.
Pretul solicitat de Europlus Computers a fost de 2,239 de milioane euro, fara TVA dar, in urma negocierii cu reprezentantii MDRT, acesta a fost redus la 1,93 de milioane de euro, fara TVA. Banii vor fi platiti de minister din fonduri europene destinati promovarii brandului turistic national.
Contractul are ca obiect "prestarea serviciilor de promovare a Romaniei ca destinatie turistica si a brandului turistic national, pe plan national si international, in cadrul evenimentelor desfasurate cu ocazia organizarii Galei Internationale de Box Profesionist, in data de 9 iulie 2011".
Contractul a fost incredintat conform OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari si a contractelor de concesiune de servicii.
Astfel, MDRT va prezenta "frunza" din brandul national turistic pe mai multe elemente din cadrul galei, ringul si arena de box, echipamentele boxerilor romani, pe... mai mult
Vineri, 08 Iulie 2011, ora 16:45
Turismul romanesc va fi promovat timp de un an pe trei canale de televiziune cu acorerire internationala: CNN, Euronews si Eurosport, conform NewsIN. Campania urnareste promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, al cresterii gradului de cunoastere a tarii noastre pe plan international si al cresterii numarului de turisti, se arata intr-un comunicat remis marti de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.
Actiunile de publicitate vor consta in difuzarea de spoturi publicitare de prezentare, pentru turismul in natura si cel cultural, de 30 si 20 de secunde, iar campania de promovare se va desfasura pe o perioada de 12 luni.
"Conceptul spoturilor subliniaza valorile Romaniei, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza inca pe o natura in mare parte neatinsa si «sanatoasa», o resursa rara si valoroasa pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune in valoare mostenirea culturala romaneasca, un mix bogat de influente istorice, autenticitate romaneasca si traditional", potrivit reprezentantilor MDRT.
Posturile de televiziune internationale au fost selectate in functie de audienta, respectiv spectatori unici pe saptamana, in randul persoanelor cu venituri peste medie care calatoresc in interes de afaceri si de placere, cel putin sase calatorii pe an, conform datelor furnizate de European... mai mult
Marti, 31 Mai 2011, ora 13:24
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a lansat o licitatie publica pentru realizarea de obiecte si materiale promotionale cu rol in promovarea brandului turistic al Romaniei, in valoare de 5,5 milioane lei, fara TVA, potrivit NewsIn. "Contractul este divizat pe loturi: Lotul 1 - Obiecte promotionale, cu o valoare estimata este de 5.499.700 lei, fara TVA si Lotul 2 - Materiale promotionale, cu o valoare estimata este de 14.405, lei fara TVA", potrivit unui comunicat emis vineri de minister.
Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, Axa 5 - operatiunea "Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national".
Criteriul de atribuire al contractului este pretul cel mai scazut. Ofertantul trebuie sa depuna impreuna cu oferta tehnica si mostre pentru obiectele promotionale solicitate in caietul de sarcini, spun oficialii MDRT.Toate obiectele si materialele promotionale vor fi inscriptionate cu elementele de identitate vizuala a brandului de turism, in conformitate cu recomandarile din Manualul de Brand, precum si cu cele prevazute in manualul de identitate vizuala ale Programului Operational Regional. mai mult
Vineri, 06 Mai 2011, ora 09:48