Consumatorii americani primesc oferte din ce in ce mai bune la masini luxoase si sport anul acesta, pe masura ce branduri de top incep sa isi elibereze stocurile de modelele vechi, incercand sa atinga numarul unu in vanzari.
Lexus este lider in ceea ce priveste ofertele acordate clientilor. Anul acesta compania a redus pretul masinilor cu 54% si al SUV-urilor cu 60%, conform Autodata Corp. La randul lor, Mercedes-Benz a crescut numarul stimulentelor cu 11%, iar BMW cu 6,9%, in timp ce media industriei este de 2,2%, scrie Bloomberg.
"Ai aceste trei branduri care sunt foarte apropiate, iar acest lucru va pune foarte mare presiune pe preturi. O sa inceapa un razboi al reducerilor de pret", este de parere un analist american.
Lexus a fost cel mai popular brand de lux din SUA timp de 11 ani, pana cand BMW i-a detronat in 2011. Anul acesta, in ceea ce priveste numarul masinilor vandute, Mercedes conduce BMW cu mai putin de 2.000 de unitati in luna mai, iar Lexus cu peste 18.000.
Oficialii Lexus nu cred ca vor reusi sa revina pe locul unu in vanzari anul acesta. Tinta liderilor Lexus este sa atinga 250.000 de masini vandute in 2012, spune seful brandului, Mark Templin, cu mai putin de 1% fata de vanzarile BMW din 2011, reocuparea locului unu in topul vanzarilor nefiind telul principal. Pana acum, vanzarile in 2012 au fost cu 14% mai mari.
Brandul va oferi promotii mai mici pe parcursul anului, pe masura ce noi modele populare ajung in magazine.
"Ambele... mai mult
Luni, 18 Iunie 2012, ora 12:39