Mii de oameni s-au imbrancit, vineri, in supermarketurile din Franta, pe fondul unei promotii la crema de ciocolata tartinabila Nutella, relateaza site-ul publicatiei The Guardian.
Lantul de supermarketuri Intermarche a oferit un discount de 70% pentru un borcan de 950 de grame de Nutella, scazand pretul de la 4,5 euro la 1,4 euro. Potrivit statisticilor, Nutella este unul dintre cele mai cumparate produse din Franta.
Politia a intervenit in mai multe centre comerciale, in conditiile in care unii cumparatori s-au implicat in altercatii, intre ei sau cu angajatii supermarketurilor. Un angajat din Metz a fost lovit cu pumnul in ochi de catre unul dintre clienti.
In majoritatea supermarketurilor, rafturile cu produse Nutella au fost golite in 10-15 minute. Potrivit retailerilor, joi si vineri a fost vanduta cantitatea de Nutella comercializata in mod normal in trei luni.
"Sunt ca niste animale. O femeie a fost trasa de par. O doamna in varsta a primit un pumn in cap. O alta persoana avea sange pe maini", a precizat un client.
Compania Nutella a transmis ca regreta "consecintele promotiei", precizand ca decizia a fost luata exclusiv de catre lantul de supermarketuri Intermarche. Totodata, Intermarche si-a cerut scuze pentru "evenimente dezagreabile suferite de catre clienti", motivand ca nu se asteptau la un asemenea impact al ofertei.
Sophie Chevalier, antropolog francez si specialist in comportamentul cumparatorilor, sustine ca scenele au fost... mai mult
Sambata, 27 Ianuarie 2018, ora 08:43
Dacia ofera modelul Sandero la un pret special in luna aprilie.
In Italia, Dacia Sandero poate fi achizitionata cu doar 7.450 de euro, anunta site-ul Alla Guida.
"In aceasta luna, Dacia reuseste sa ofere modelul Sandero la un pret si mai mic", se mira sursa citata.
La aceasta suma, Dacia ofera versiunea de echipare Ambiance (inchidere ...citeste mai departe despre "Italienii, uluiti de promotia Dacia: Iata cat a ajuns sa coste Sandero" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 10 Aprilie 2015, ora 11:01
Unii dintre cei mai buni speakeri si traineri se vor intrece pe 18 si 19 martie sa ofere insight-uri despre consumatorul roman si consumul de promotii si tips & tricks pentru derularea unor concursuri online si promotii cu rezultate in business-ul clientului.
Cea de-a 4-a editie a evenimentului "Promotions Now 2015" aduce in atentia publicului solutiile de eficientizare a promotiilor, de la mecanism la executie si canale noi de promovare, dar si best practices in derularea de concursuri online sau offline care sa creeze engagement.
Evenimentul este structurat pe doua zile, cu cate o sectiune de conferinta a cate 4 paneluri si un workshop aplicat care incheie fiecare zi a evenimentului.
18 martie, prima zi de conferinta, incepe prin definirea contextului actual in care consumatorul priveste promotiile si concursurile, context conturat prin date din cercetari de piata si insight-uri. Cel de-al doilea panel al primei zile aduce in centrul atentiei solutiile de implementare a unei promotii nationale pentru atragerea consumatorilor, fara a dauna imaginii brandului pe termen lung.
Concursurile online, o activitate promotionala la indemana oricarui brand, prin care acesta isi poate apropia consumatorii, vor fi tema centrala a panelului trei, in care vor fi dezbatute canalele cele mai eficiente, modalitatile de crestere a interactiunii sanatoase cu brandul, mecanisme si premii care castiga inima consumatorilor. Ziua este incheiata cu un panel de tips and tricks si best... mai mult
Miercuri, 11 Februarie 2015, ora 15:18
Accesibilitatea si calitatea produselor sunt cei mai importanti factori care influenteaza alegerea unui centru comercial pentru cumparaturi, in timp ce ofertele si promotiile, diversitatea serviciilor, optiunile de divertisment si zona de food court sunt criterii secundare, potrivit DTZ Echinox.
"Conform celui mai recent studiu realizat de DTZ Echinox, parte a setului de instrumente DTZ Retail Metrics, accesibilitatea este cel mai important factor care influenteaza alegerea unui centru comercial pentru cumparaturi. Accesibilitatea si calitatea produselor sunt cei mai importanti doi factori, primul fiind prioritar pentru majoritatea persoanelor. Ofertele si promotiile, diversitatea serviciilor, optiunile de divertisment si zona de food court sunt, in aceasta ordine, urmatoarele criterii. Intre raspunsurile respondentilor au fost mentionate sporadic atitudinea vanzatorilor si lipsa aglomeratiei", se arata intr-un comunicat al companiei de consultanta imobiliara.
Conform rezultatelor studiului, realizat in Bucuresti, intre grupurile demografice, la o analiza mai amanuntita, se observa diferente semnificative de comportament. Astfel, parcarea si gradul de accesibilitate sunt factori esentiali pentru segmentul de varsta 30-50 de ani, pentru celelalte segmente proximitatea si locatia fiind mai putin importante. Diversitatea serviciilor este un factor insemnat pentru tineri, importanta acestuia scazand odata cu inaintarea in varsta.
Analiza pe sectoare releva o serie de... mai mult
Joi, 17 Iulie 2014, ora 14:31
Procesul de promovare a fost analizat de 30 de speakeri si traineri in cadrul evenimentului Promotions Now 2014, pornind de la intelegerea comportamentului consumatorului si a posibilelor greseli realizate in fiecare etapa de implementare a promotiilor, si pana la evidentierea solutiilor de eficientizare in functie de canalele pe care ele sunt derulate.
La Promotions Now 2014 au fost prezentate studii de caz ale unora dintre cele mai bune campanii promotionale din 2013.
Idei simple care schimba comportamentul din spatiul de retail
Marina Clement (Behavioural Director, #ogilvychange London) a adus o perspectiva stiintifica asupra marketingului care se foloseste de "nudges" (mici observatii cu impact pozitiv asupra perceptiilor si comportamentului consumatorilor) care sa duca alegerea consumatorilor in directia pe care marketerii o urmaresc.
Pentru ca deciziile consumatorilor sunt luate, in masura de 90-95%, in mod inconstient si automatic, Marina Clement a prezentat 29 de recomandari care au impact asupra comportamentului uman si care ii ajuta pe marketeri sa directioneze alegerile consumatorilor. Printre acestea se numara angajamentele facute in public, care au sanse mai mari de a fi tinute.
Odata ce s-au obligat in public sa faca sau sa cumpere ceva, consumatorii vor da mai greu inapoi. In plus, task-urile mici sunt mai putin descurajatoare decat cele mari, de aceea este mai bine ca intregul proces de cumparare sa fie impartit pe bucati.
Spiritul de... mai mult
Joi, 13 Martie 2014, ora 15:10
Smark KnowHow organizeaza a treia editie a Promotions Now 2014, cel mai cuprinzator eveniment de pe piata locala dedicat promotiilor, pe 6 si 7 martie, la UniCredit Tower.
Evenimentul va oferi profesionistilor din marketing, comunicare si implementare inspiratia si solutiile practice de eficientizare a promotiilor si concursurilor, de la strategie pana la executie. Editia 2014 va contine in premiera 3 segmente, pentru o radiografie completa a fenomenului: conferinta, workshop si competitie a celor mai bune promotii desfasurate in 2013 in Romania.Solutions Provider al evenimentului este AdProduction.
Evenimentul vine sa ofere know-how si solutii de la peste 30 de profesionisti, pe aceasta componenta devenita aproape obligatorie in mixul de marketing al ultimilor ani: de la concursurile organizate periodic la promotiile de anvergura.
Cele 2 zile vor analiza starea actuala a promotiilor locale si exemple internationale, canalele pe care sunt derulate si eficienta acestora, mecanismele si premiile, tehnologia folosita, dar si comunicarea si evaluarea rezultatelor.
Segmentul de conferinta al Promotions Now 2014 va acoperi doua jumatati de zi, pe 6 si 7 martie, fiind structurat pe 6 paneluri. Prima zi se va incheia cu un workshop aplicat, inceput in sala de conferinta si continuat in retail, iar segmentul de Awards va incheia cea de-a doua zi.
Principalele teme dezbatute
Privire de ansamblu: Intelegerea consumatorului si a trendurilor in promotii;... mai mult
Vineri, 14 Februarie 2014, ora 17:00
Miza cheltuielilor de Craciun este uriasa in Marea Britanie, unde comerciantii prelungesc promotiile incepute in luna noiembrie, in preajma evenimentului de reduceri Black Friday, pana la sfarsitul anului.
O mare parte din cheltuielile anuale ale britanicilor sunt facute in lunile noiembrie si decembrie, care sunt cruciale pentru magazine precum Marks & Spencer Group si Next, potrivit Bloomberg.
In Marea Britanie, Craciunul este sarbatorit cu "mai mult entuziasm decat oriunde altundeva", sustine Marc Bolland, directorul executiv al Marks&Spencer.
Cei cinci ani de criza economica au amplificat importanta ...citeste mai departe despre "Tara in care Black Friday nu se mai termina - promotii pana la sfarsitul anului" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 22 Decembrie 2013, ora 14:43
Profesionistii din marketing, FMCG si retail vor avea ocazia sa afle cele mai noi informatii despre inovatia in retail, comportamentul consumatorului roman, dar si despre strategiile si tacticile eficiente de realizare a promotiilor online si in-store in cadrul celei de-a patra editii a Promotions 360, cea mai importanta conferinta locala dedicata promotiilor si rolul acestora in relatia dintre brand si consumator.
Evenimentul, care va avea loc pe 13 -14 noiembrie 2013, la Crowne Plaza Hotel, isi propune sa ofere participantilor atat multiple oportunitati de invatare, dar si de networking.
Prima zi a conferintei, 13 noiembrie, va reuni unii dintre cei mai buni vorbitori locali care vor aborda noi concepte si tehnici de atragere si fidelizare a consumatorilor. Participantii vor avea ocazia sa afle in premiera rezultatele a trei studii de piata, ce vor prezenta solutii actuale, idei despre mecanismele promotionale si principalele schimbari aparute in comportamentul consumatorilor romani in anul 2013.
Pe 14 noiembrie, participantii vor avea ocazia sa interactioneze si sa afle cele mai noi insight-uri de la Gabriele Euchner, invitatul international al evenimentului. Gabriele Euchner (Management Consultant&Trainer, Personal Coach, Autor, Speaker) are peste 10 ani de experienta in gestionarea brandurilor de renume si coordonarea departamentelor de marketing. Are peste 8 ani de experienta in calitate de fondator si trainer in cadrul Network Marketing, unde a instruit... mai mult
Miercuri, 16 Octombrie 2013, ora 09:27
Valentine's Day a inceput sa fie sarbatorita de tot mai multi romani, astfel ca magazinele IT au hotarat sa exploateze aceasta ocazie si sa faca reduceri la cele mai noi smartphone-uri.
Pana pe 14 februarie, Orange ofera un voucher cadou de 40 de euro, la achizitionarea oricarui smartphone de la Samsung, care poate fi folosit la cumpararea celui de-al doilea produs al firmei.
Astfel, la aceasta promotie este inclus telefonul Samsung Galaxy S III mini, care are procesor 1 GHz Dual Core, memorie 1 GB RAM, memorie interna 8 GB, compatibilitate H+, Wi-Fi si GPS. Functioneaza cu sistemul de operare Android 4.1, iar pretul este de un euro, la un abonament lunar de 49 de euro.
De asemenea, poti opta pentru Samsung Galaxy S III, care are o camera foto 8 MP, memorie interna 16 GB, ecran 4,8 inch Super AMOLED HD, compatibil Wi-Fi, GPS si HD voice, care funtioneaza cu sistemul de operare Android, la pretul de 99 euro, pentru un abonament lunar de 49 euro.
Citeste mai multe despre Cele mai tari promotii la smartphone-uri de Valentine's Day pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 13 Februarie 2013, ora 09:37