Recunoscut la nivel international ca o autoritate in SEO, PPC si publicitate online, Brad Geddes, fondatorul Certified Knowledge si autorul celei mai avansate carti despre Google AdWords, vine in Bucuresti la SEM Days, unde va sustine workshop dedicat managerilor.
SEM Days, singurul eveniment de SEO si PPC dedicat managerilor, va reuni in perioada 18-19 septembrie, specialisti din industrie, locali si internationali, antreprenori, marketing manageri, social media & online manageri, c-level manageri.
Anul acesta sunt asteptati la eveniment 300 de manageri din companii medii si mari din Romania, alaturi de reprezentanti ai agentiilor de comunicare si publicitate. Evenimentul se va desfasura pe doua zile: prima zi este dedicata keynote-urilor si panel-urilor, iar cea de-a doua zi va cuprinde workshop-uri.
Agenda evenimentului a fost conceputa anul acesta astfel incat, lumea SEO si PPC sa devina mai accesibila managerilor si profesionistilor in marketing. De aceea, speakerii, prin temele abordate, vin cu know-how, solutii si studii de caz de actualitate. Printre titlurile din agenda se regasesc acum:
- Campanii integrate de digital marketing: SEO + Social Media + Content + PPC
- Viitorul PPC Marketingului
- Cum cresti radical rata de conversie prin SEO
- Cum planifici si masori campaniile de SEO si PPC
- Cum planifici bugetele pentru SEM si Social Media
La eveniment, alaturi de Brad Geddes, vor mai fi prezenti inca trei profesionisti de renume international:... mai mult
Miercuri, 21 August 2013, ora 11:45
Daca ai un business online si vrei sa inveti cum poti obtine vizibilitate mai mare si trafic pe motoarele de cautare, 20 de profesionisti de top din online-ul mondial iti vor dezvalui la SEM Days, singura conferinta din Romania dedicata SEO, PPC si Social Media.
Norbert Simionescu (Google Romania), Radu Ionescu (Kinecto) si Lucian Despoiu (Kondiment) completeaza lista speakerilor care vor vorbi pe 5-6 iunie la SEM Days, la Bucuresti.
Pentru toti cei interesati sa afle cele mai eficiente tehnici pentru evidentierea unui brand pe motoarele de cautare, cresterea traficului unui site si imbunatatirea conversiilor pentru un business online, SEM Days pregateste doua zile de sesiuni interactive si studii de caz.
Conferinta debuteaza pe 5 iunie cu discutii axate pe tacticile de succes pentru cresterea vizibilitatii unui site atat la nivel local, cat si international folosind SEO, PPC, Social Media si continutul de calitate.
Participantii pot afla care sunt strategiile cheie pentru a gestiona si proteja reputatia online a unui brand sau ce tactici SEO sunt mai eficiente dupa noile schimbari de algoritm ale principalului motor de cautare. In plus, speakerii vin cu idei despre cum dezvolti o strategie de continut pentru a atrage trafic din motoarele de cautare si sugestii pentru a diminua efectele negative ale update-urilor Google Panda&Penguin.
Ziua dedicata workshop-urilor dezvaluie solutii, instrumente si strategii care pot fi puse imediat in aplicare pentru a... mai mult
Marti, 22 Mai 2012, ora 08:26