Volumul vanzarilor Coca-Cola in Romania a scazut cu 9% anul trecut, de la 162,7 milioane de navete in 2012 la 148,5 milioane de navete, ca urmare a impactului negativ al conditiilor macroeconomice si comerciale.
In 2012, volumul vanzarilor a crescut cu 2%.
"Pe parcursul anului, rezultatele au fost influentate negativ de climatul macroeconomic si comercial dificil, precum si de presiunile campaniilor derulate de concurenta", se arata intr-un raport al grupului Coca-Cola HBC.
Cota de piata a Coca-Cola a crescut in functie de volum, dar si dupa valoare, atat pe segmentul bauturilor carbogazoase, cat si pe ansamblul pietei bauturilor racoritoare nonalcoolice (Non Alcoholic Ready to Drink), se arata in raport.
La nivel de grup, volumul vanzarilor Coca-Cola a stagnat anul trecut la 2,06 miliarde de navete.
Veniturile nete din vanzari au scazut cu 2%, la 6,87 miliarde de euro. Excluand impactul cursului valutar, venitul pe naveta a crescut cu 1%, se arata in raport.
Profitul dupa taxe, atribuibil actionarilor, a crescut de la 190,4 milioane de euro in 2012 la 221,2 milioane de euro anul trecut.
Grupul este prezent pe piata romaneasca prin Coca-Cola HBC Romania, care detine trei fabrici, la Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei, precum si o retea de 14 centre de distributie. mai mult
Vineri, 14 Februarie 2014, ora 16:50
Coca Cola si Pepsi, doi rivali consacrati, vor fi reprezentanti de cea mai mare agentie de publicitate din lume, infiintata prin fuziunea Omnicom si Publicis, companiile care ocupau locurile 2, respectiv 3 in ierarhia mondiala a jucatorilor din industria de profil.
John Wren, CEO al Omnicom, si Maurice Levy, seful Publicis, vor imparti frateste conducerea noii companii care se va numi WPP, si care va avea o valoare de piata de 26 miliarde de euro, conform Business Week.
Prin unirea portofoliilor de clienti se vor crea si o serie de conflicte, cel mai mare fiind intre Coca-Cola si Pepsi. Pana acum, cele doua branduri puternice din industria bauturilor carbogazoase si-au disputat suprematia in domeniul bauturilor racoritoare si au adoptat strategii diferite.
In urma acestei fuziuni este dificil de spus care dintre planurile de business va fi cel mai potrivit - fie asocierea cu vedete, intens folosite de Pepsi, fie prin implementarea unei politici de promovare de lunga durata, adoptata de Coca-Cola.
Strategii de promovare diferite, acelasi rezultat
Coca-Cola si-a propus sa fie asociata cu cele mai importante momente din viata unei persoane, dar si cu momente cheie ale anului, cum ar fi Sarbatorile de iarna.
"Introducerea automatelor Coca-Cola in universitati, la statiile de metrou, in locurile cu flux mare de persoane au facut din bautura racoritoare una mai accesibila, iar plasarea acesteia in cadrul emisiunilor cu un grad ridicat de rating i-au... mai mult
Joi, 01 August 2013, ora 18:10
Pierderile Coca-Cola HBC, al doilea mare imbuteliator de produse Coca-Cola la nivel mondial, s-au atenuat in primul trimestru din 2013, la 15,9 milioane de euro, fata de 19,1 milioane de euro in perioada similara din 2012, datorita reducerilor de costuri.
Reducerea cheltuielilor guvernamentale si somajul ridicat din Grecia si Italia, piete importante pentru Coca-Cola HBC, au afectat cererea pentru bauturi racoritoare, eclipsand cresterea robusta din Rusia, cea mai mare piata a companiei, transmit Market Watch Reuters.
Coca-Cola HBC, care isi reduce costurile si isi adapteaza preturile pentru a majora profitul, a anuntat ca va continua aceasta politica pentru a face fata mediului economic dificil din 2013.
Numarul unitatilor vandute a ajuns la 426,7 milioane in perioada ianuarie-martie 2013, in linie cu estimarile analistilor, de 426 milioane de unitati vandute. Conducerea companiei a propus un dividend de 0,34 euro pe actiune pentru 2012.
In octombrie 2012, Coca-Cola Hellenic, cea mai mare companie greaca din punct de vedere a valorii de piata, a anuntat ca va schimba listarea principala a actiunilor sale de la bursa de la Atena la bursa de la Londra, prin schimbarea tuturor actiunilor sale in actiuni Coca Cola HBC AG, o companie elvetiana, pentru a imbunatati accesul companiei la pietele internationale capital.
Coca-Cola HBC, al doilea mare imbuteliator de produse Coca-Cola la nivel mondial, detine in Romania patru fabrici, la Iasi, Timisoara, Ploiesti si... mai mult
Joi, 16 Mai 2013, ora 16:56
Profitul Coca Cola Hellenic, cel de-al doilea producator de bauturi Coca Cola din afara SUA ca marime, a scazut anul trecut cu 12%, iar perspectivele vor ramane negative pe fondul austeritatii si somajului ridicat de pe pietele sale principale.
Totusi, cifra de afaceri a crescut cu 3% pana la 7,045 miliarde de euro, chiar daca numarul unitatilor vandute a ramas practic neschimbat la 2.085 milioane unitati.
"Pentru 2013 ne asteptam ca veniturile la dispozitie sa ramana sub presiune, din cauza masurilor de austeritate si nivelului ridicat al somajului, in special pe pietele noastre de baza", a declarat directorul general Dimitris Lois.
Coca-Cola HBC, membra a grupului Coca-Cola Hellenic, este al doilea mare imbuteliator de produse Coca-Cola la nivel mondial si detine in Romania patru fabrici, la Iasi, Timisoara, Ploiesti si Vatra Dornei, dupa ce a inchis unitatea de productie de la Oradea, pentru eficientizarea activitatii. mai mult
Joi, 14 Februarie 2013, ora 14:03
Profitul companiei Coca-Cola a crescut cu 3,9% in trimetrul al treilea al acestui an, la 2,3 miliarde de dolari, ca urmare a avansului vanzarilor din Europa.
Coca-Cola a raportat un profit net de 2,31 miliarde de dolari pentru trimestrul al treilea, in urcare de la 2,22 miliarde de dolari in perioada similara a anului trecut, potrivit Mediafax.
Castigul pe titlu a fost de 51 de centi, conform cu asteptarile analistilor.
Directorul general, Muhtar Kent, a ajustat preturile si a introdus noi produse pentru a face fata cererii mai slabe din tarile europene afectate de criza, precum si incetinirii de pe piete emergente, precum Brazilia si China.
Volumul vanzarilor din Europa a crescut cu 1% in trimestrul al treilea, dupa ce in precedentele trei luni a scazut cu 4%.
Veniturile au avansat in intervalul analizat cu mai putin de 1%, la 12,3 miliarde de dolari.
Coca Cola ramane cel mai valoros brand din lume, urmat de IBM si Microsoft. Producatorul american de bauturi racoritoare valoreaza mai mult de 77 miliarde de dolari, conform unui studiu realizat de Interbrand.
Puterea unui brand: Coca Cola valoreaza 78 de miliarde de dolari
Recent, compania americana a anuntat ca va investi mai mult de 45 de milioane de dolari pentru consolidarea diviziei de produse mai sanatoase, din Kenya.
Coca Cola schimba strategia: Investeste peste 45 mil. de dolari in produse mai sanatoase mai mult
Marti, 16 Octombrie 2012, ora 17:00