Grupul elvetian Nestle SA a decis sa inceteze sa mai vanda ciocolata Milkybar Wowsomes, un produs care utiliza o tehnologie inovatoare destinata reducerii continutului de zahar, din cauza vanzarilor slabe, transmite Bloomberg.
Vanzarile de ciocolata Milkybar Wowsomes, un produs lansat in urma cu mai putin de doi ani pe piata din Marea Britanie, au fost "dezamagitoare" deoarece gustul era unul diferit de cel al ciocolatei cu un continut normal de zahar, a declarat joi directorul de tehnologie de la Nestle, Stefan Palzer.
Milkybar Wowsomes a fost primul produs care a utilizat o tehnologie dezvaluita de Nestle in 2016 si care permitea crearea unui zahar cu o structura mai poroasa, ceea ce rezulta in reducerea cu aproximativ o treime a cantitatii de zahar.
Unii analisti se asteptau ca aceasta descoperire sa ofere grupului Nestle un avantaj competitiv pe masura ce producatorii de alimente din intreaga lume cauta modalitati pentru a raspunde la solicitarile consumatorilor pentru produse mai sanatoase. Cu toate acestea, un purtator de cuvant de la Nestle a spus ca noile produse au fost retrase de pe raft la mijlocul anului trecut.
Acum Nestle lucreaza la urmatoarea generatie de tehnici de reducere a zaharului care vor fi introduse in acest an si vor fi implementare intr-o gama larga de produse, inclusiv bauturi.
"Am tras invatamintele necesare si acum avem performante mult mai bune" a spus Palzer, adaugand ca noile metode vor reduce continutul de zahar cu 30%... mai mult
Joi, 13 Februarie 2020, ora 12:39
Grupul elvetian Nestle SA sustine ca a descoperit o metoda pentru a produce ciocolata fara a adauga zahar, bazandu-se in schimb pe un produs rezidual din plantele de cacao drept indulcitor, in conditiile in care consumatorii sunt interesati de produse naturale si mai sanatoase, informeaza Bloomberg.
Nestle, cea mai mare companie alimentara din lume, utilizeaza o procedura patentata pentru a procesa pulpa care acopera boabele de cacao intr-o pudra care contine zahar natural. Gratie acestei tehnici, la toamna, Nestle va incepe sa vanda, mai intai in Japonia, batoane de ciocolata neagra marca KitKat care nu vor avea adaos de zahar. Pana acum, pulpa boabelor de cacao nu a fost utilizata ca indulcitor si de obicei era aruncata.
In viitor, grupul elvetian ar putea utiliza aceeasi tehnica pentru a produce ciocolata alba sau ciocolata cu lapte, a spus Alexander von Maillot, directorul diviziei de dulciuri de la Nestle. De asemenea, anul viitor Nestle ar putea utiliza aceeasi tehnica pentru alte marci de dulciuri si in alte tari.
Noul tip de ciocolata neagra al Nestle va avea cu 40% mai putin zahar decat produsul echivalent cu adaos de zahar. Actualele batoane de ciocolata neagra Nestle au 12,3 grame de zahar per portie.
"Reducerea cantitatii de zahar nu este ceva accidental, ci o preocupare. Este vorba de o noua modalitate pentru a produce ciocolata neagra si utilizeaza cele mai bune componente ale boabelor de cacao", a spus Alexander von Maillot.
Producatorii de... mai mult
Marti, 16 Iulie 2019, ora 10:46
Peste o suta de angajati ai fabricii Nestle de la Timisoara au protestat, luni, in fata unitatii, nemultumiti de salariile compensatorii promise de angajatori, dupa anuntul inchiderii productiei in fabrica din oras.
Aproximativ o suta de angajati ai Nestle de la Timisoara au iesit la poarta fabricii purtand pancarte pe care au scris mesaje precum "Egalitate" sau "Respect" si au strigat lozinci precum "Rusine sa va fie".
Oamenii spun ca nu sunt multumiti de salariile compensatorii promise de angajatori, dupa oprirea productiei de la Timisoara.
Angajatii cu vechime mare au reusit sa obtina 13 salarii compensatorii, in timp ce, de exemplu, un angajat cu o vechime de un an va primi trei salarii compensatorii.
"Prin atitudinea lor, oficialii Nestle au demonstrat ca romanii sunt muncitori de mana a doua, in conditiile in care dupa inchiderea unor unitati similare din Occident, pachetul compensatoriu a reprezentat 50 de salarii compensatorii, indiferent de vechime. Pentru persoanele cu varsta de peste 55 de ani s-a mai adaugat o pensie viagera reprezentand 80% din salariul brut. De ce muncitorii romani sa fie discriminati, iar oferta primita sa reprezinte maximum 13 salarii pentru angajatii cu peste 20 de ani vechime in fabrica? Este o bataie de joc la adresa muncitorului roman, un santaj practicat de o multinationala care ne trateaza ca pe sclavi, in comparatie cu angajatii ei din Occident. Motivatia pentru oferta facuta de conducerea Nestle cum ca suntem in Romania... mai mult
Luni, 18 Martie 2019, ora 17:24
Nestle Romania arata ca a luat decizia de a inchide fabrica din Timisoara "dupa analize amanuntite si dupa implementarea tuturor alternativelor". 388 de angajati vor ramane fara un loc de munca.
Potrivit unui comunicat transmis, vineri, de Nestle Romania, au inceput demersurile pentru inchiderea unitatii de productie din Timisoara pana la finalul lunii mai a acestui an.
Astfel, conducerea companiei a informat angajatii cu privire la intentia de inchidere a fabricii si a demarat discutiile cu sindicatul si angajatii pentru a gasi solutii pentru cele 388 de persoane care urmeaza sa fie disponibilizate.
"Inchiderea unitatii de productie din Timisoara este o decizie extrem de dificila, luata dupa analize amanuntite si dupa implementarea tuturor alternativelor. Pe plan local, Nestle isi desfasoara activitatea pe o piata care trece printr-o perioada de schimbari rapide, caracterizata de noi tipare de consum si deficit de munca, intr-un mediu competitiv.
Analizam toate optiunile pentru a oferi sprijinul necesar colegilor nostri. Prioritatea noastra consta in atenuarea acestei schimbari in raport cu angajatii nostri", sustine, in comunicatul citat, Leszek Wacirz, country manager Nestle Romania.
Fabrica din Timisoara a fost achizitionata de Nestle in anul 2000 si are o productie anuala de peste 10.000 tone de dulciuri si cafea.
Potrivit reprezentantilor companiei, "pentru a se adapta la contextul in schimbare, Nestle a cautat o solutie sustenabila care sa ofere... mai mult
Vineri, 11 Ianuarie 2019, ora 15:19
Gigantul elvetian Nestle, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a bunurilor de larg consum, va inchide singura fabrica pe care o detine in Romania, la Timisoara, unde produce napolitanele Joe (brand romanesc).
Informatia a fost confirmata oficial de companie.
"Am initiat procesul de inchidere a fabricii, dar negociem cu sindicatele acum", au declarat, pentru ZF, oficialii Nestle.
Brandurile produse la Timisoara nu vor disparea de pe piata, productia urmand sa fie mutata integral in Ungaria.
Grupul elvetian are in total in Romania circa 900 de salariati, din care circa 400 la fabrica din Timisoara.
Portofoliul Nestle Romania cuprinde cereale pentru micul dejun si batoane de cereale, bauturi calde, divizia Nestle Professional, dulciuri, inghetata, produse culinare, produse pentru bebelusi si hrana pentru animale. Printre brandurile din portofoliul companiei se numara Joe, Nescafe, Maggi si Purina.
Nestle a incheiat recent un acord cu Starbucks Corp, cel mai mare lant de cafenele din lume, pentru a vinde produsele companiei in intreaga lume. ...citeste mai departe despre "Nestle va inchide fabrica de la Timisoara. Productia se muta in Ungaria" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 11 Ianuarie 2019, ora 11:14
Nestle a incheiat un acord cu Starbucks Corp, cel mai mare lant de cafenele din lume, pentru a vinde produsele companiei in intreaga lume.
Nestle, cel mai mare grup alimentar din lume, a anuntat, luni, ca Starbucks va primi o plata in avans de 7,15 miliarde de dolari in numerar pentru o licenta globala nelimitata, care-i va permite sa vanda si sa distribuie produsele companiei in afara cafenelelor, transmit Reuters si Wall Street Journal (WSJ).
In urma tranzactiei, care ar urma sa se finalizeze in aceasta vara, Nestle va prelua aproximativ 500 de angajati ai Starbucks.
Starbucks va folosi castigurile obtinute pentru a accelera rascumpararea de actiuni. Tranzactia este cel mai recent indiciu al modului in care sunt afectate companiile de schimbarea gusturilor consumatorilor.
Aceasta alianta globala va aduce experienta Starbucks in milioane de locuinte din intreaga lume prin intermediul Nestle, a afirmat seful Starbucks, Kevin Johnson.
Cafeaua este populara in randul generatiei millennials, care a crescut cu Starbucks si este dispusa sa plateasca pentru produsele companiei.
Nestle are 335.000 de angajati, 436 de fabrici in 85 de tari, isi vinde produsele in 189 de tari, iar in 2016 a inregistrat o cifra de afaceri de 89,5 miliarde franci elvetieni.
In Romania, Nestle detine o fabrica la Timisoara, deschisa in anul 1995. Nestle Romania exporta 35% din productia fabricii de la Timisoara in Ungaria, tarile de la Marea Adriatica, statele mediteraneene si,... mai mult
Luni, 07 Mai 2018, ora 10:22
Grupul elvetian Nestle, care a investit 10 milioane de euro in fabrica de la Timisoara de la achizitia din 2001, exporta in prezent 40% din napolitanele si cafeaua solubila produse in aceasta unitate in 12 state si intentioneaza sa intre si pe alte piete externe.
"Aproximativ 25% din exporturi sunt reprezentate de napolitane, sub brandurile Balaton in Ungaria, Mura in Bulgaria si Nesquick in celelalte state. Exploram toate statele din Europa cu brandul Nesquick, sunt proiecte care se realizeaza in timp", a declarat directorul fabricii din Timisoara, Ramon Mendivil.
Oficialii companiei au aratat ca nu au fixat un target pentru cresterea ponderii exporturilor. Printre alte state in care exporta se numara Grecia, Olanda, Franta, Marea Britanie si Israel.
In ceea ce priveste brandul Joe, acesta este destinat exclusiv pietei romanesti si este al treilea contributor la businessul Nestle Romania, cu o pondere de 10%, incluzand atat napolitanele, cat si inghetata. Acesta este devansat in ordine de brandul Nescafe, care are o pondere de 18% din afaceri, si produsul culinar Maggi, cu 17%. In total, segmentul dulciuri reprezinta 16% din cifra de afaceri a Nestle Romania.
Potrivit datelor Nielsen, citate de companie, Joe detinea la finele lunii martie 25% din piata de napolitane in valoare.
"Vanzarile de napolitane se ridica la 55 milioane euro, reprezentand circa 10% din piata totala de dulciuri", a aratat Eduard Gongonie, business executive manager confectionary. La... mai mult
Vineri, 23 Mai 2014, ora 08:01
Nestle Romania estimeaza ca va incheia 2013 cu o cifra de afaceri similara cu cea de anul trecut, de 718 milioane lei (161 milioane de euro), si ramanerea pe profit, a declarat directorul general al companiei de bunuri de larg consum, Herve de Froment, care arata ca principalul obiectiv este revenirea pe crestere.
"La inceputul anilor 2000 cresterile erau de doua cifre pentru noi toti, iar dupa 2008, odata cu venirea crizei, ratele au inceput sa scada. Lucrurile s-au schimbat si trebuie sa ne adaptam. In acest an, daca suntem la acelasi nivel, si asta este targetul nostru, vom fi multumiti. In termeni de profit, vom ramane in zona pozitiva", a aratat de Froment.
La nivelul primului semestru al acestui an, compania a avut o cifra de afaceri de 352 milioane lei si un profit de 3,5 milioane lei. Anul trecut compania a raportat o cifra de afaceri de 718 milioane lei, in crestere cu 8% comparativ cu anul anterior, si trecerea pe profit, de 5,5 milioane lei, dupa mai multi ani in care a inregistrat pierderi.
Oficialul Nestle Romania a adaugat ca obiectivele principale ale companiei sunt reintoarcerea pe crestere si o activitate echilibrata, si s-a aratat optimist in ceea ce priveste perspectivele de crestere ale companiei.
"Vom creste mai accelerat pe unele categorii si mai putin accelerat pe altele. Ramanem optimisti, pentru ca sunt oportunitati. Trebuie sa creasca puterea de cumparare pentru ca asa va veni cresterea. Vrem sa castigam cota de piata. Vom reveni pe... mai mult
Vineri, 15 Noiembrie 2013, ora 16:40
Compania Nestle SA a anuntat la sfarsitul saptamanii trecute ca retrage din comert patru tipuri de batoane Kit Kat Chunky din opt tari dupa ce clienti din Marea Britanie au descoperit bucati de plastic in ciocolata, potrivit Asian Reporter.
Sunt vizate, potrivit acesteia, batoane de 48 de grame, care au in compozitie ulei de arahide, alune, ciocolata, alune de padure, adaos de caramel.
Din proprie initiativa, compania a mai retras ouale de ciocolata Kit Kat Collection Giant Egg, a anuntat Nestle.
Produsele Nestle au fost retrase de la comercializare in Marea Britanie, Germania, Elvetia, Malta, Austria, Singapore, Filipine si Canada. Niciun fel de alte produse nu sunt afectate, a precizat compania.
Batoanele Kit Kat reprezinta unul din cele mai importante produse ale brandului, a caror vanzare ajunge anual la 1 miliard de franci elvetieni (1,06 miliarde de dolari). Acesta este, de asemenea, unul dintre cele mai vandute produse de ciocolata din lume, iar anul trecut a fost cel mai vandut sortiment de ciocolata in Japonia. mai mult
Marti, 26 Martie 2013, ora 16:10