Produsele cumparate online pot fi cu pana la 40% mai ieftine comparativ cu cele achizitionate din magazinele traditionale, pe perioada campaniilor promotionale, cele mai mari diferente fiind inregistrate la parfumuri, carti, electronice si electrocasnice, potrivit unui studiu al Millward Brown.
"Studiul 'Price Index' realizat de Millward Brown Romania in luna octombrie a analizat efectul campaniilor promotionale din mediul online asupra preturilor principalelor categorii de produse. Rezultatele arata ca produsele din magazinele online pot avea preturi cu 5% pana la 43% mai mici fata de preturile din magazinele clasice", arata Millward Brown Romania, citat de Mediafax.
Astfel, potrivit sursei citate parfumurile sunt cu pana la 43% mai ieftine in mediul online, urmate de carti - 27%, cuptoare cu microunde - 18%, tablete - 16%, laptop-uri - 15%, telefoane - 14%, espressoare - 13%, masini de spalat - 10%, aspiratoare - 6%, televizoare - 5%, scutece - 5%, frigidere - 4%, aparate foto - 3% si hrana pentru animale - 1%.
Discountul mediu de 18% aplicat cuptoarelor cu microunde a impus aceasta categorie printre cele mai avantajoase pentru cumparatori. In cazul electrocasnicelor mari, mediul online ofera o gama variata de modele, dar si preturi in medie cu 4-5% mai mici decat in magazinele offline de specialitate, ceea ce, cumulat cu facilitatile de livrare, reprezinta o economie importanta de timp si de bani, mentioneaza studiul.
"Varietatea de modele din categoria... mai mult
Luni, 10 Noiembrie 2014, ora 14:56