Un tanar antreprenor originar din Bacau si-a folosit experienta de cercetator universitar in Elvetia pentru a crea o platforma de internationalizare a producatorilor mici si mijlocii, care au resurse limitate de promovare pe pietele externe. Tot ce trebuie sa faca firmele romanesti este sa se inscrie gratuit si sa isi expuna produsele pe site-ul care promite inlesnirea comunicarii si a vanzarilor intre oameni de afaceri din toata lumea.
Platforma este promovata in randul producatorilor si importatorilor din Europa, dar si din alte colturi ale lumii si ofera o serie de instrumente care ii ajuta pe antreprenori sa isi creeze un nume pe pietele externe, printr-o serie de instrumente precum promovarea produselor in sase limbi straine, magazin online, consultanta personalizata, chat pentru afaceri, rubrica de testimoniale etc.
"Expertii sugereaza pe baza examplelor oferite de companiile high-tech si born global ca utilizarea Internetului poate depasi barierele legate de resurse internationalizarii, iar experienta antreprenorilor si managerilor in a folosi eficient Internetul pentru internationalizare este considerata numi mai importanta decat experienta lor de afaceri la nivel international", a explicat in cadrul unui interviu acordat Business24, Ioan Iustin Vadana, Managing Director Regicon International.
Care sunt principalele provocari ale producatorilor in procesul de internationalizare si cum ii poate ajuta platforma online regiconia.com?
Potrivit literaturii... mai mult
Marti, 11 Martie 2014, ora 13:45
Platforma online Regiconia, care va sustine producatorii in procesul de internationalizare, a fost lansata dupa mai bine de cinci luni de pregatiri.
Potrivit literaturii de specialitate, printre principalele obstacole ale internationalizarii cu care se confrunta in general producatorii mici si mijlocii sunt lipsa de capital; lipsa de experienta internationala; informatiile limitate referitoare la piete de interes; diferente de cultura si de limba; imposibilitatea de a contacta potentiali clienti pe pietele externe. Aceste bariere transforma procesul de internationalizare intr-un proces dificil de depasit.
Platforma, conceputa pentru a depasi o parte din barierele internationalizarii
Prin imbunatatirea serviciilor oferite de concurentii nostri am realizat o platforma usor de utilizat, special conceputa pentru a depasi cu succes o parte din barierele internationalizarii cu care se confrunta producatorii mici si mijlocii. Acest lucru se intampla cu ajutorul aplicatiilor de marketing online.
Printre aplicatiile de marketing online pe care le folosim se numara: modul pentru suportul mai multor limbi, magazin online (in dezvoltare), modul de plata online (in dezvoltare), modul pentru cerere de cotatie pret, modul de SEO personalizat pentru fiecare companie (pe pagina), modul pentru promovare pe platformele de socializare, modul pentru testimonialele clientilor si diferite module de statistici.
"Prin dezvoltarea platformei si crearea serviciilor ne-am dorit sa... mai mult
Luni, 03 Martie 2014, ora 11:16