In premiera, Coca-Cola a dezvaluit ca a folosit, intr-un singur an, trei milioane de tone de plastic pentru producerea recipientelor sau ambalajelor.
Informatia este facuta publica intr-un raport al Fundatiei Ellen MacArthur, care impune companiilor si guvernelor sa ia masuri pentru a combate poluarea cu plastic, scrie BBC.
Totusi, exista si companii care nu au dezvaluit cat plastic folosesc pentru ambalajele lor, printre acestea numarandu-se Pepsi, L'Oreal sau H&M.
Ca idee, Coca-Cola comercializeaza 500 de marci de bauturi acidulate, sucuri si apa si sustine ca va depune eforturi pentru a face toate ambalajele reciclabile, la nivel mondial.
In raportul citat, 31 de companii - inclusiv Mars, Nestle si Danone - dezvaluie cat de multe ambalaje din plastic creeaza intr-un singur an.
Iata cateva exemple:
Nestle: 1,7 milioane de tone;
Colgate: 287.008 tone in 2018;
Unilever: 610.000 tone;
Burberry: 200 de tone de plastic anual;
Companiile incearca sa fie mai deschise in privinta cantitatii de plastic pe care o folosesc, dar si a cantitatii de deseuri pe care o produc.
De exemplu, in februarie 2019, Nestle a scos din uz paiele de plastic si foloseste unele fabricate din hartie in loc.
In total, 150 de companii promit ca vor reduce consumul de plastic.
Vezi si Cand un balon luat de vant poate sa ucida, din nepasarea si ignoranta noastra
A.D. ...citeste mai departe despre "Coca Cola a dezvaluit cat de mult plastic foloseste intr-un singur an" pe... mai mult
Vineri, 15 Martie 2019, ora 09:16
Compania Coca-Cola a reusit sa infurie Rusia si Ucraina cu un mesaj postat pe o retea de socializare.
Producatorul de bauturi racoritoare a vrut sa le transmita "Un an nou fericit" consumatorilor din tara condusa de Vladimir Putin, relateaza The Guardian.
In consecinta, compania a postat pe reteaua sociala VK (echivalentul rusesc al Facebook) o fotografie cu harta Rusiei si o urare.
Ucraina interzice alimentele, bautura si tigarile din Rusia
Insa multi utilizatori s-au simtit ofensati de faptul ca harta respectiva nu includea si Crimeea, peninsula anexata de la Ucraina.
Asa ca cei de la Coca-Cola au inlocuit imaginea cu una noua, pentru a satisface cerintele rusilor.
In afara de Crimeea, ...citeste mai departe despre "Cum a reusit Coca-Cola sa infurie Rusia si Ucraina dintr-o singura lovitura" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 06 Ianuarie 2016, ora 13:07
Coca-Cola HBC, al doilea producator de bauturi Coca Cola din afara SUA, a avertizat ca tensiunile dintre Rusia si Ucraina vor crea dificultati in acest an, in conditiile in care volumul vanzarilor a scazut cu trei puncte procentuale in primul semestru, transmite Dow Jones Newswires.
Tensiunile geopolitice dintre Rusia si Ucraina au afectat vanzarile din aceste state, dar livrarile au scazut si in Polonia, Romania, Cehia si Italia, aceasta din urma intrand in recesiune in trimestrul doi din 2014. In schimb, vanzarile au urcat pe piata nigeriana. 'In timp ce Nigeria a revenit pe crestere in trimestrul doi din 2014, dupa un start lent la inceputul anului, am inregistrat un declin al volumului vanzarilor in Rusia si o continuare a nivelului mai slab al vanzarilor in Ucraina si Romania', se arata in comunicatul Coca-Cola HBC.
In trimestrul doi din 2014, profitul net a urcat cu 6%, la 135 milioane de euro (180 milioane de dolari), in timp ce veniturile au scazut cu 5%, la 1,8 miliarde de euro. Coca-Cola HBC, prezenta in 28 de state, a avertizat joi ca 'sunt din ce in ce mai multe dovezi ca este putin probabila o imbunatatire a conditiilor de tranzactionare in 2014'.
"Desi estimarile privind mediul macroeconomic au fost revizuite in crestere in unele state in care opereaza compania, nivelul somajului ramane ridicat si venitul disponibil ramane redus. Mai mult, escaladarea situatiei geopolitice in Rusia si Ucraina afecteaza cheltuielile de consum in regiune", se arata in... mai mult
Joi, 07 August 2014, ora 16:55
Producatorul american de bauturi racoritoare Coca-Cola intentioneaza sa investeasca 4 miliarde de dolari in urmatorii trei ani in China, pentru dezvoltarea operatiunilor companiei in cea de-a doua mare economie a lumii.
Investitiile vor viza deschiderea de fabrici de imbuteliere, extinderea unor facilitati existente, precum si finantarea unor initiative in activitatile de distributie, marketing si dezvoltare de noi bauturi reci, a declarat Muhtar Kent, presedinte si director general al Coca-Cola, intr-un interviu pentru cotidianul Wall Street Journal.
"Este a treia mare piata pentru noi la nivel global si inregistreaza cresteri de peste 10%", a spus el.
Compania nu are insa pe agenda achizitii pe piata chineza.
"Nu mai intra in vederile noastre, intrucat avem un potential foarte ridicat de crestere organica", a afirmat Kent.
Coca-Cola si rivalul PepsiCo au investit masiv in China, unde ambele companii inregistreaza cresteri ale vanzarilor de peste 10%, odata cu extinderea bazei de consumatori in cea mai populata tara din lume. Evolutia din China a ajutat cele doua companii sa compenseze declinul inregistrat pe piata de origine, din Statele Unite.
Anul trecut, PepsiCo a anuntat investitii de 2,5 miliarde de dolari pe parcursul a trei ani in China pentru dezvoltarea afacerilor de bauturi racoritoare si snack-uri. Programul include deschiderea de noi fabrici de imbuteliere, dar si ferme pentru productia de cartofi.
China genereaza aproximativ 7% din... mai mult
Sambata, 09 Noiembrie 2013, ora 09:11
Imbuteliatorul elen Coca-Cola HBC AG, al doilea producator de bauturi Coca Cola din afara SUA, a anuntat joi ca in perioada iulie-septembrie 2013 profitul sau net a scazut cu 5% in ritm anual pana la 148 milioane de euro, din cauza conditiilor economice dificile din Europa, transmite Reuters.
De asemenea, cifra de afaceri a scazut si ea cu 5% pana la 1,918 miliarde de dolari in trimestrul al treilea, in conditiile in care volumul vanzarilor a scazut pana la 575 milioane lazi de la 694 milioane lazi in perioada similara a anului trecut.
"Scaderea volumul vanzarilor pe pietele mature si in curs de dezvoltare reflecta mediul macroeconomic dificil din Europa", a declarat directorul general Dimitris Lois. "Conditiile vor ramane dificile pentru restul anului 2013", a adaugat Lois.
La inceputul acestui an Coca-Cola HBC, fosta Coca-Cola Hellenic, si-a mutat sediul fiscal din Grecia in Elvetia si, de asemenea, a decis ca listarea principala a actiunilor sa se realizeze la bursa de la Londra in ideea de a-si imbunatati accesul la pietele de capital.
Operatiunile Coca-Cola Hellenic acopera 28 de tari, deservind peste 560 milioane de oameni. Coca-Cola HBC Romania, membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria bauturilor non-alcoolice din Romania. Coca-Cola HBC Romania are sediul social in Voluntari si detine trei fabrici de imbuteliere pe teritoriul tarii, localizate in Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei. mai mult
Joi, 07 Noiembrie 2013, ora 14:52
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport prezentat luni de Interbrand, companie din grupul Omnicom.
Topul "Best Global Brands" realizat de Interbrand apare anual incepand din 2000 si este unul dintre cele mai urmarite astfel de rapoarte.
Astfel, Apple a urcat pe primul loc in acest an, cu o valoare a brandului estimata la 98,3 miliarde de dolari, in crestere cu 28% fata de anul trecut.
Pe locul secund se gaseste Google, marca evaluata la 93,3 miliarde de dolari, cu 34% mai mult decat in 2012.
Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial, a cazut de pe prima pozitie pana pe locul 3. Brandul Coca-Cola a crescut in valoare cu 2% in ultimul an, la 79,2 miliarde de dolari.
Top 10 este dominat de companii din sectorul IT. Locul al patrulea revine grupului IBM, cu o valoare a brandului de 78,8 miliarde de dolari, urmat de Microsoft, cu 59,54 miliarde de dolari.
Locul sase este ocupat de General Electric (46,9 miliarde de dolari), urmat de McDonald's (42 miliarde de dolari).
Urmatoarele doua pozitii revin unor giganti din industria IT: Samsung este pe locul 8, cu un brand evaluat la 39,6 miliarde de dolari, urmat de Intel, cu 37,2 miliarde de dolari. Cele doua companii au facut schimb de locuri fata de raportul din 2012.
Locul al zecelea revine marcii Toyota, evaluata la... mai mult
Luni, 30 Septembrie 2013, ora 12:20
Coca Cola a demarat o schimbare in strategia de business pentru anul acesta si a inceput promovarea racoritoarelor sanatoase, sub brandul "Coca-Cola Life", in paralel cu sustinerea indulcitorilor artificiali, pentru a combate scaderea vanzarilor din prima perioada a anului.
Coca-Cola Life a fost promovata pentru prima data in Argentina si urmeaza sa fie prezentata in curand in toata lumea. Sticla este reciclabila, iar continutul acesteia este promovat ca o racoritoare noua, o alternativa mai sanatoasa la bautura savurata in peste 100 de tari.
Eticheta rosie a Coca-Coca, extrem de recunoscuta la nivel mondial, a fost inlocuita cu una de culoare verde, pentru a trasmite ideea de puritate, sanatate. Coca-Cola Life are in compozitie un tip diferit de zahar ceea ce reduce numarul caloriilor dintr-o bautura de 200 de ml la doar 36, pe baza indulcitorilor naturali.
De asemenea, Coca Cola a lansat o campanie publicitara in favoarea folosirii indulcitorilor in bautura dietetica pe care o produce. Campania este o noua faza a incercarilor de a respinge criticile la adresa produselor companiei, acuzate de cresterea ratei obezitatii in SUA.
Reclama pentru Diet Coke, care infatiseaza doua femei zambitoare care beau Cola dietetica, apare la scurt timp dupa publicarea informatiilor prinvind scaderea vanzarilor Coca-Cola, informeaza dailymail.co.uk, citat de Mediafax.
Coca-Cola pierde teren in America
In al doilea trimestru Compania Coca-Cola a raportat o reducere de... mai mult
Duminica, 18 August 2013, ora 14:35
Profitul Coca Cola Hellenic, cel de-al doilea producator de bauturi Coca Cola din afara SUA ca marime, a scazut anul trecut cu 12%, iar perspectivele vor ramane negative pe fondul austeritatii si somajului ridicat de pe pietele sale principale.
Totusi, cifra de afaceri a crescut cu 3% pana la 7,045 miliarde de euro, chiar daca numarul unitatilor vandute a ramas practic neschimbat la 2.085 milioane unitati.
"Pentru 2013 ne asteptam ca veniturile la dispozitie sa ramana sub presiune, din cauza masurilor de austeritate si nivelului ridicat al somajului, in special pe pietele noastre de baza", a declarat directorul general Dimitris Lois.
Coca-Cola HBC, membra a grupului Coca-Cola Hellenic, este al doilea mare imbuteliator de produse Coca-Cola la nivel mondial si detine in Romania patru fabrici, la Iasi, Timisoara, Ploiesti si Vatra Dornei, dupa ce a inchis unitatea de productie de la Oradea, pentru eficientizarea activitatii. mai mult
Joi, 14 Februarie 2013, ora 14:03
Compania Coca Cola a facut cea mai mare investitie din istoria firmei, in Orientul Mijlociu. Compania a achizitionat jumatate din Aujan Group, producatorul local de bauturi racoritoare, in urma unei investitii de 980 de milioane de dolari.
Interesul crescut al investitorilor pentru regiunea Orientului Mijlociu a fost speculat de Coca Cola care a finalizat, miercuri, o alta investitie majora, scrie Financial Times.
Firma americana a cumparat 42% din Alamar Foods, parte din Grupul Saudi al Jammaz, care opereaza, sub franciza, Domino's Pizza si Wendy's Hamburgers, pe pietele din Orientul Mijlociu.
Detaliile financiare nu au fost dezvaluite, scrie publicatia amintita. Apetitul pentru bauturile dulci si pentru produsele de tip fast food este in continua crestere in regiune. Cresterea nu a fost afectata de avertizarile privind riscurile de obezitate sau de diabet.
Studiile demografice arata ca piata araba reprezinta o oportunitate de neratat pentru companiile din industria alimentara. Oferta facuta de Coca Cola vine ca o confirmare in acest scop si ii reasigura pe investitori ca Orientul Mijlociu are multe de oferit. Investitorii au remarca, in ultima perioada, o scadere a numarului de achizitii si de fuziuni, pusa pe seama crizei financiare.
"In Arabia Saudita este nevoie de mai multa consolidare", sustine si presedintele grupului Aujan Group. Firma a fost fondata in 1905 si si-a dublat veniturile din 2006, pana la 850 milioane de dolari. Cu sprijinul Coca... mai mult
Miercuri, 14 Decembrie 2011, ora 18:45