Dorin Boerescu este un antreprenor cu o experienta de business de mai bine de 15 ani in publicitate si online. Daca in 2011 cucerea piata din Bulgaria cu proiectul sau 2Parale, iata ca in 2015 tinteste catre Polonia, Cehia, Ungaria, Croatia, Slovenia si Slovacia.
Iar pasul a venit absolut natural, explica antreprenorul: "Polonia e o tara care are o piata de e-commerce de 5 ori mai mare ca Romania, iar Cehia de 2 ori".
Desi planurile sale sunt marete, estimarile financiare sunt "prudente" pentru anul viitor, in contextul in care oportunitatea in regiune este de minimum 10 milioane de euro pe an din afiliere.
"Estimam ca vom depasi 1.000 de clienti in total la final de 2016", mai spune Dorin Boerescu.
"Ne bazam pe experienta bogata pe care am acumulat-o in ultimii ani in Romania si Bulgaria, unde am fost deschizatori de drumuri in ceea ce priveste marketingul afiliat", continua acesta, intr-un interviu acordat Business24.
Daca in 2011 va propuneati sa "cuceriti" piata bulgara, iata ca in 2015 v-ati propus o extindere majora in Polonia, Cehia, Ungaria, Croatia, Slovenia, Slovacia. Ce anume v-a determinat sa faca pasul catre extinderea in regiune?
N-as spune ca ne-am propus neaparat cucerirea pietei in 2011 - pe atunci, am pornit la drum cu gandul de a testa cum functioneaza e-commerce-ul si intr-o alta tara din regiune. A fost, intr-adevar, o experienta din care am invatat multe, uitandu-ne in urma: business-ul de acolo a crescut foarte frumos in toti acesti... mai mult
Sambata, 25 Iulie 2015, ora 00:00
Comertul online va trece in 2015 printr-o perioada extrem de importanta pentru istoria sa, crede Alexandru Diaconu, antreprenor si proprietar al unui magazin online care, de Black Friday, a inregistrat un cos mediu de cumparaturi de 90 de euro.
Potrivit acestuia, tot mai multi oameni vor compara online, atat global cat si in Romania, iar timpul de livrare va scadea drastic pana la "livrare in aceeasi zi". O alta tendinta este adaptarea platformelor online spre zona de mobile si, nu in ultimul rand, personalizarea.
"Dintre toate tendintele pe care le-am estimat (...) aceasta (personalizarea n. red.) consider ca este cel mai interesant de urmarit, atat la nivel global cat si in Romania", spune Alexandru Diaconu, fondator LaRedoute.ro pentru Business24.
Iara previziunile sale cu privire la comertul online in 2015:
Cresterea volumului tranzactionat pe pietele ecommerce B2C si B2B
La nivelul anului 2015 piata globala de ecommerce B2C se va situa in jurul valorii de 1,8 trilioane de dolari, iar pana in 2020, la nivel global, Diaconu estimaza depasirea pragului de 3 trilioane de dolari in cazul pietei ecommerce B2C iar in cazul B2B, depasirea pragului de 12 trilioane de dolari.
"In 2015 piata de ecommerce B2C isi va continua ritmul alert de crestere, urmand a se situa probabil aproape de pragul de 1,6-1,7 miliarde de dolari. Pana in 2020 ritmul cresterii se va mentine neschimbat, insa cel mai interesant segment va fi cel ecommerce B2B unde estimez o crestere... mai mult
Luni, 22 Decembrie 2014, ora 10:02