Romtelecom a scos la licitatie un numar de 10 proprietati imobiliare situate in Bucuresti si judetele Iasi, Galati, Braila, Tulcea, Vrancea si Hunedoara, pretul de pornire cumulat ridicandu-se la 3,61 milioane de euro, fara TVA, potrivit datelor operatorului telecom.
"Pretul la care se va incheia o potentiala tranzactie este cel pe care ofertantii vor fi dispusi sa il plateasca, dar tinand cont de preturile solicitate de Romtelecom, astfel incat vanzarea sa poata fi perfectata", se mai spune in raspunsul operatorului.
Data limita de depunere a ofertelor este 5 septembrie, iar licitatia va avea loc in perioada 8 septembrie - 31 octombrie.
Operatorul accepta oferte atat pentru intregul pachet de proprietati, cat si individuale.
In Bucuresti, Romtelecom vrea sa vanda un spatiu comercial situat pe Calea Giulesti 43 si patru constructii amplasate in Strada Nicolae Iorga 5, cu o suprafata totala de 390 metri patrati, plus un teren de 845 metri patrati. Pretul de pornire pentru spatiul comercial este de 353.229 euro, iar proprietatea din Strada Nicolae Iorga 5 are un pret de pornire de 850.000 euro.
Operatorul vrea sa vanda trei proprietati situate in orasul Iasi, al caror pret de pornire cumulat este de 1,23 milioane de euro.
In cazul celorlalte proprietati imobiliare, Romtelecom a stabilit un pret de pornire care variaza intre 90.010 si 362.383 euro.
Compania Romtelecom, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata telecom, este controlata de grupul elen... mai mult
Joi, 14 August 2014, ora 08:44
Scaderea agresiva a tarifelor de interconectare va conduce la reducere majora a fondurilor disponibile in industria telecom pentru investitii si, prin urmare, va afecta negativ evolutia pe termen lung a acestui sector, afirma oficialii Romtelecom si Cosmote.
Reprezentantii celor doua companii, cotrolate de grupul elen OTE, considera ca trebuie avut in vedere faptul ca pe o piata foarte competitiva, unde preturile oferite utilizatorilor finali sunt deja printre cele mai scazute din Europa, aceste descresteri extrem de abrupte ale tarifelor de terminare a apelurilor pot avea un impact semnificativ pe termen lung asupra industriei si pietei in ansamblu, nu neaparat in beneficiul consumatorilor.
Romtelecom si Cosmote analizeaza impactul pe care aceste masuri l-ar putea avea asupra business-urilor lor si vor comunica ANCOM o pozitie in termenul solicitat.
ANCOM propune reducerea drastica a tarifelor maxime de interconectare la telefonie incepand cu l ianuarie 2014, de la 3,07 eurocenti/minut la 0,86 eurocenti/minut pentru apelurile la puncte mobile si de la 0,67 eurocenti la 0,15 eurocenti/minut pentru cele fixe.
ANCOM a publicat joi spre consultare publica tarifele maxime propuse pentru serviciile de interconectare in vederea terminarii apelurilor telefonice la puncte fixe si mobile, determinate pe baza unor modele de calculatie a costurilor.
"Tarifele de interconectare raman cheia competitiei in telecom. Pe piata de terminare fiecare operator are un monopol... mai mult
Vineri, 30 August 2013, ora 17:15
Operatorul de telecomunicatii Romtelecom a initiat, in luna iunie, un parteneriat strategic cu Google pentru a ajuta companiile si antreprenorii sa-si dezvolte afacerile prin cresterea vizibilitatii online a acestora, a anuntat, marti, compania.
Astfel, Romtelecom Business Solutions isi extinde aria de expertiza, devenind un consultant in publicitate, mai ales pentru clientii companii de dimensiuni mici si medii.
"Romtelecom initiaza acest parteneriat in cadrul unei acord incheiat intre Deutsche Telekom si Google la nivel european, fiind printre primele companii din Grup care lanseaza un astfel de proiect.
Prin acest proiect, Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB in Romania, oferind posibilitatea oricarui tip de companie sa castige vizibilitate online, prin accesarea uneia dintre cele mai bune modalitati de publicitate online, fara a avea nevoie de resurse interne aditionale costisitoare, sau de de expertiza proprie, ci doar concentrandu-se asupra principalelor lor activitati comerciale - Romtelecom se ocupa de restul", se arata in comunicat.
O echipa dedicata Romtelecom, formata din profesionisti, va pune la dispozitia companiilor toate serviciile si suportul necesare pentru crearea celor mai eficiente campanii Google AdWords, analizand rezultatele in timp real si operand modificarile necesare pentru realizarea celui mai bun raport intre costuri si rezultate.
"Romtelecom a realizat acest important parteneriat, consolidandu-si astfel... mai mult
Marti, 04 Iunie 2013, ora 14:33
Cosmote a anuntat o crestere a numarului de clienti business cu 30% pentru primul trimestru din 2012, numarul total de utilizatori ai Cosmote Romania ajungand astfel la 6,4 milioane - cifra care include si abonatii Zapp.
Din cei 6,4 milioane de utilizatori Cosmote, proportia abonatilor a crescut la 23,4%, fata de 22,4% in primul trimestru al anului trecut, ca rezultat al cresterii pe segmentul de business si al ofertelor atractive, sustin reprezentantii Cosmote.
De altfel, Cosmote anunta ca in portofoliul sau de parteneri business a intrat si una dintre cele mai mari banci romanesti, Bancpost, pentru servicii de date. Utilizatorii au cheltuit mai multi bani in acest trimestru fata de anul trecut, venitul mediu per utilizator crescand cu 9,1%.
De altfel, si baza de clienti 3G a cunoscut o crestere semnificativa, de 74% in trimestrul care s-a incheiat in martie.
Veniturile totale ale Cosmote in primul trimestru al 2012 au atins 117,4 milioane de euro, o crestere de 9,4% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Veniturile din servicii au inregistrat cresteri de 5,4%, comparativ cu 2011. Si valoarea castigurilor operationale inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor a crescut cu 44,7% in aceeasi perioada, reflectand o strategie comerciala de succes, dar si imbunatatiri operationale.
"Cosmote Romania a continuat sa isi imbunatateasca performanta si in acest trimestru, inregistrand cresteri semnificative pe mai multe segmente, in pofida mediului... mai mult
Joi, 10 Mai 2012, ora 13:15
Incepand de azi, serviciile de televiziune, internet si voce de la Romtelecom sunt integrate in pachete cu tarife de pana la 33% mai scazute, conform NewsIn.Pachetele pot fi personalizate in functie de nevoile de consum specifice fiecarui client, spun reprezentantii Romtelecom.
"Am pregatit pentru clienti exact ceea ce stim ca asteapta de la noi: oferte integrate, o singura factura, care asigura reduceri mai mari decat daca serviciile ar fi achizitionate separat sau chiar fata de ofertele disponibile anterior.
Prin urmare, restructuram pachetele destinate persoanelor fizice si dam mai multa putere clientului pentru a-si alege combinatia de servicii si preturi care raspunde cel mai bine nevoilor sale individuale de comunicare", a declarat directorul executiv strategie si comercial rezidential al Romtelecom, Ovidiu Ghiman.
In urma studiilor efectuate de companie, au fost identificate trei niveluri principale de consum in functie de care au fost grupate abonamentele de voce, respectiv internet si televiziune (prin satelit si IPTV), deja existente in portofoliul companiei, in trei tipuri de pachete standard.
Astfel, noile pachete sunt disponibile in trei variante de consum - de baza, mediu si avansat - pentru fiecare dintre servicii, care pot fi combinate in functie de preferinte.
Pachetele care includ trei servicii in aceeasi varianta sunt disponibile la tarife intre 13 si 19 euro, fara TVA, aducand clientilor reduceri lunare de pana la 33% fata de preturile individuale ale... mai mult
Luni, 08 August 2011, ora 13:29
Veniturile Romtelecom au scazut in 2010 cu 8,4%, 716,9 milioane euro, la de la 782,5 milioane euro in 2009, potrivit raportului OTE dat publicitatii vineri si preluat de NewsIn.Totodata, profitul EBITDA (inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare) a scazut in 2010 cu 38,7%, la 154,7 milioane euro, de la 252,5 milioane euro cu un an in urma.
"2010 a fost un an dificil pentru Romtelecom, la fel ca pentru intreaga piata telecom din Romania, care a trebuit sa faca fata nevoilor clientilor de a-si scadea bugetele alocate pentru comunicare si divertisment.
Ar fi fost greu pe orice piata telecom, insa a fost si mai dificil pe o piata ca aceea romaneasca, cu una dintre cele mai intense competitii la nivelul preturilor din regiune", a declarat directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis.
La sfarsitul anului trecut, numarul liniilor fixe a scazut cu 5,8%, la 2,6 milioane.
Pe de alta parte, numarul total de abonamente a ajuns la aproximativ 4,7 milioane, in crestere fata de 2009, depasind un milion de clienti pentru servicii broadband, dar si pentru cele TV (cresteri de 23%, respectiv 15,7%).
Numarul clientilor IPTV s-a apropiat de 30.000 la sfarsitul lui 2010, in timp ce serviciul de internet de mare viteza VDSL a atras un numar de aproape 50.000 de clienti.
In ceea ce priveste serviciile TV, Romtelecom a lansat anul trecut un canal dedicat de infotainment, Dolce Sport. mai mult
Vineri, 25 Februarie 2011, ora 13:27
Compania Romtelecom, cel mai mare operator local de telefonie fixa, a lansat prin divizia sa, Romtelecom Business Solutions, un nou serviciu de comunicare unificata, sub brandul My Office, oferindu-le clientilor companii posibilitatea de a-si optimiza afacerile, informeaza NewsIn.My Office ofera posibilitatea conectarii audio si video a mai multor persoane in acelasi timp, indiferent de locul in care se afla acestea, cat si partajarea aceluiasi desktop, folosirea acelorasi aplicatii, chiar si lucrul in comun pe un document in timp real.
"Lansand My Office, Romtelecom devine primul operator de telecomunicatii local care ofera solutia completa de Hosted Unified Communications (servicii gazduite de comunicatii unificate), pe o platforma Microsoft operata de compania Central Europe On Demand", spun reprezentantii companiei.
My Office acopera toate nevoile de comunicare ale clientilor companii, incluzand monitorizarea prezentei angajatilor (status si disponibilitate), mesagerie instanta intre acestia pe echipamente fixe sau mobile, conferinte audio, video si web, dezvoltare de site-uri web si spatii de lucru comune, e-mail mobil, calendar, partajare a listei de adrese, a task-urilor comune si a fisierelor, si controlul documentelor.
Serviciul are doua variante de abonamente, cu preturi incepand de la 2,5 euro pe luna si mai multe optiuni aditionale, fiind disponibil imediat dupa semnarea contractului cu Romtelecom.
Clientul nu trebuie sa faca investitii initiale in... mai mult
Joi, 21 Octombrie 2010, ora 13:12
Romtelecom, cel mai mare operator local de telefonie fixa, reduce de luni preturile pentru serviciile de broadband la nivel national, cu procente cuprinse intre 17 si 29% fata de preturile promotionale anterioare, pana la cel mai mic nivel din istoria companiei, din cauza crizei, informeaza NewsIn."Romtelecom reduce de luni preturile pentru serviciile de broadband la nivel national, cu procente cuprinse intre 17 si 29% (fata de preturile promotionale anterioare), in paralel cu simplificarea ofertei de Internet, pentru a-i ajuta pe clientii sai persoane fizice sa aleaga mai repede si cat mai bine pentru a se bucura de cea mai placuta experienta. De acum, vor fi disponibile trei preturi unice pentru internetul fix de banda larga: 2,9 euro, 4,4 euro sau 5,9 euro/luna, fara TVA", a anuntat luni compania.
Directorul general al Romtelecom, Yorgos Ioannidis, a declarat luni, intr-o conferinta de presa, ca a luat aceasta decizie pe fondul crizei economice.
"Romtelecom unifica si simplifica portofoliul sau de servicii de Internet broadband pentru toti clientii rezidentiali, atat pentru cei noi, cat si pentru cei existenti, incercand astfel sa vina in sprijinul acestora in aceasta perioada economica dificila. Abonamentul Clicknet Surf, care ofera viteze de download de pana la 2Mbps, va costa 2,9 euro/luna (fara TVA). Clicknet Play va avea acum un tarif unic de 4,4 euro/luna (fara TVA) si va asigura viteze de download de pana la 50 Mbps, in timp ce Clicknet Power va fi disponibil... mai mult
Luni, 28 Iunie 2010, ora 13:19
Romtelecom va lansa pe 22 martie un nou portofoliu de servicii broadband, care include trei pachete de conectare la internet, cu viteze de conectare cuprinse intre 2 si 100 Mbps, a anuntat, marti, directorul general al companiei, Yorgos Ioannidis, citat de NewsIn.Astfel, primul pachet, denumit "Surf" va oferi clientilor o viteza de download de 2 Mbps, la tarife incepand de la 2,9 euro/luna, fara TVA.
Al doilea pachet, "Play", ofera viteze intre 4 si 50 Mbps, in functie de tehnologia utilizata, la preturi incepand de la 4,4 euro/luna, iar pachetul "Power" ofera viteze de descarcare cuprinse intre 8 si 100 Mbps, cu tarife lunare care incep de la 5,9 euro/luna.
Totodata, Romtelecom va oferi clientilor sai solutiile de securitate Norton Antivirus 2010 si Norton Internet Security 2010, cu preturi care incep de la 1 euro pe luna, iar noii clienti ClickNet vor primi gratuit oricare dintre cele doua produse Norton, pentru o perioada de 3 luni. mai mult
Marti, 16 Martie 2010, ora 13:30