"Monitorul Preturilor" afiseaza si preturile pentru masti, manusi si dezinfectanti, a anuntat joi Consiliul Concurentei.
"Monitorul Preturilor ofera consumatorilor posibilitatea de a compara preturile practicate de lanturile de magazine pentru unele produse de protectie sanitara. Astfel, in cadrul aplicatiei Monitorul Preturilor Produselor Alimentare a fost introdusa o noua categorie de produse, Masti, Manusi si Dezinfectanti", a anuntat autoritatea de concurenta intr-un comunicat.
Pana in prezent, patru dintre marile lanturi comerciale au finalizat deja transmiterea acestor informatii catre aplicatie, urmand ca, pana la inceputul saptamanii viitoare, sa finalizeze procesul si ceilalti comercianti.
"Impreuna cu partenerii nostri, am decis sa venim in sprijinul consumatorilor, oferindu-le posibilitatea de a identifica magazinele unde gasesc aceste produse, foarte cautate in aceasta perioada, la preturi accesibile", a declarat Bogdan Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei.
Platforma este gestionata de Consiliul Concurentei, dar informatiile sunt incarcate in aplicatie, la nivel national, de catre companiile partenere.
Monitorul Preturilor Produselor Alimentare, www.monitorulpreturilor.info, afiseaza informatii despre aproximativ 30.000 de produse alimentare comercializate in peste 1.700 de magazine apartinand Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan, Profi si Supeco.
Aplicatia poate fi accesata la nivelul intregii tari de... mai mult
Joi, 04 Iunie 2020, ora 16:18
Auchan introduce, in premiera pe piata locala de retail, o serie de cosuri de cumparaturi predefinite ce pot fi comandate doar din magazinul online www.auchan.ro.
Acestea pot fi comandate prin selectarea magazinului Auchan Cotroceni si sunt livrate in toata tara, prin curier rapid, in 48 de ore.
Impachetarea produselor se face in conditii stricte de siguranta sanitara, respectand toate masurile in vigoare.
Potrivit companiei, pachetele predefinite sunt special gandite pentru a acoperi nevoile alimentare de baza ale unei familii, ale animalelor de companie, dar si cele de curatenie a casei.
Astfel, in magazinul online Auchan sunt deja disponibile 6 cosuri predefinite: alimente variate de bacanie, gustari si bauturi, produse destinate curateniei casei, doua cosuri cu hrana pentru caini (talie medie si mica) si un cos cu produse pentru pisici.
"In aceasta perioada foarte aglomerata, cu multe comenzi online, am decis sa cream o serie de pachete predefinite, cu produse care raspund celor mai frecvente nevoi, pe care sa le livram rapid si bine romanilor din toata tara. Pachetele pot fi comandate pe auchan.ro si sunt ambalate cu respectarea unor masuri extinse de igiena si siguranta sanitara, pe care Auchan le-a pus in aplicare inca de acum cateva saptamani atat in magazine, cat si la pregatirea comenzilor online. Feedback-ul clientilor este unul bun pana acum, asa ca am decis sa extindem pachetele standardizate pentru a acoperi si alte nevoi, cum sunt cele ale... mai mult
Miercuri, 08 Aprilie 2020, ora 19:45
Romanii au ocazia sa afle online, in apropierea Sarbatorilor de iarna, care este pretul alimentelor si al carburantilor prin intermediul Monitorului Preturilor, platforma care a fost pusa in functiune in acest an de catre Consiliul Concurentei.
Astfel, Monitorul Preturilor produselor alimentare, lansat la mijlocul lunii octombrie 2019, permite consumatorilor sa identifice magazinele din zona in care se afla, magazinele in care sunt disponibile produsele pe care doresc sa le achizitioneze, precum si preturile practicate de acestea.
Platforma permite compararea a peste 30.000 de produse comercializate in 1.700 de magazine din intreaga tara, apartinand lanturilor de magazine Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan si Profi.
Aplicatia identifica zona in care se afla persoana ce efectueaza cautarea, si intreaba, initial, care este produsul cautat. De exemplu, daca un cumparator se afla la Piata Presei Libere din Bucuresti si doreste sa cumpere lapte, legume proaspete, peste, oua si cafea, aplicatia va indica cele 25 de magazine existente pe o raza de doi kilometri, unde pot fi gasite aceste produse si care este pretul fiecaruia.
De la lansare si pana la inceputul lunii decembrie, pe Monitorul Preturilor produselor alimentare s-au inregistrat peste 130.000 de cautari. Cele mai cautate produse sunt: bananele, ceafa de porc fara os, faina, cotletul de porc, uleiul de floarea soarelui, zaharul, ouale. Monitorul Preturilor produselor... mai mult
Luni, 16 Decembrie 2019, ora 12:04
Reteaua de magazine Profi a devenit partener al proiectului Monitorul Preturilor derulat de Consiliul Concurentei si, ca urmare, preturile produselor alimentare practicate de aceste unitati sunt acum disponibile pe platforma www.monitorulpreturilor.info, potrivit unui comunicat al autoritatii de concurenta, remis, marti, AGERPRES.
La ora actuala, platforma online afiseaza preturile produselor alimentarea practicate la nivelul intregii tari de noua lanturi de magazine: Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan si Profi.
Aplicatia Monitorul Preturilor are doua componente, legate de pretul produselor alimentare si al carburantilor.
Monitorul Preturilor produselor alimentare, lansat la mijlocul lunii octombrie 2019, permite consumatorilor sa identifice magazinele din zona in care se afla, magazinele in care sunt disponibile produsele pe care doresc sa le achizitioneze, precum si preturile practicate de acestea.
Monitorul Preturilor Carburantilor a demarat la inceputul lunii iulie 2019, permitand consumatorilor sa afle preturile practicate de principalele retele de distributie a carburantilor auto, in functie de zona, traseu sau de alte servicii oferite.
De la lansare si pana la inceputul lunii decembrie, pe Monitorul Preturilor produselor alimentare s-au inregistrat peste 130.000 de cautari. Cele mai cautate produse sunt: bananele, ceafa de porc fara os, faina, cotletul de porc, uleiul de floarea soarelui, zaharul, ouale. Monitorul... mai mult
Marti, 10 Decembrie 2019, ora 13:05
Magazinul MyAuchan Luica, cu o suprafata de vanzare de 560 de metri patrati, este situat pe strada Luica nr 164-168, la parter si mezanin, in sectorul 4. Orarul de functionare este de la 8:00 la 22:00, de luni pana duminica.
Noul magazin aduce formatul de proximitate MyAuchan si mai aproape de locuitorii Bucurestiului, oferindu-le o experienta la cumparaturi specifica Auchan si propunand o gama de 5000 de produse alimentare, nealimentare, precum si servicii suplimentare de plata a utilitatilor si Coffee corner.
Universul gastronomic pe care clientii il vor descoperi aici reuneste produse preparate pe loc, sandwich-uri si preparate ready to eat, salate, legume si fructe proaspete, produse bio, produse de bacanie, bauturi, lactate, mezeluri, carne proaspata, grill, produse de cofetarie, patiserie si panificatie proaspat coapta..
Prin deschiderea magazinului MyAuchan Luica, Auchan Romania ajunge la un numar de 21 de magazine MyAuchan la nivel national: 15 magazine in statii Petrom in cadrul parteneriatului Auchan Romania si OMV Petrom si 6 magazine MyAuchan independente - 4 in Bucuresti, 1 in Craiova si 1 in Cluj,
Magazinele MyAuchan completeaza reteaua celor 33 de hipermarketuri Auchan precum si a celorlalte concepte comerciale specializate: INEXTENSO, drogherii si LillaPois, Prin diversificarea formatelor sale, Auchan are ca obiectiv crearea unei experiente deosebite la cumparaturi prin acoperirea unei mari varietati de nevoi si prin adaptarea permanenta la... mai mult
Joi, 28 Martie 2019, ora 10:59
Auchan Retail Romania precizeaza, vineri, dupa amenda primita de la Consiliul Concurentei ca a prezentat institutiei toate probele si argumentele pentru a-si demonstra nevinovatia.
"In cadrul investigatiei care a vizat presupuse fapte anticoncurentiale aferente perioadei 2006-2014, Auchan Romania a prezentat Consiliului Concurentei toate probele si argumentele pe care le-a considerat concludente si relevante in vederea demonstrarii faptului ca nu a incalcat legea concurentei", precizeaza lantul de hipermarketuri intr-un comunicat de presa remis Ziare.com.
Auchan mentioneaza ca prioritatea companiei este de a avea cele mai mici preturi in favoarea clientilor si de a fi competitiva, iar practicarea de preturi ridicate este contrara politicii comerciale a firmei.
"Este important sa precizam ca, inca de la infiintare, Auchan Romania practica o politica de discount generalizat, cu toate preturile mici, permanent, ceea ce nu permite, nici macar accidental, realizarea de intelegeri cu furnizorii, prioritatea companiei fiind de a avea cele mai mici preturi in favoarea clientilor si de a fi competitiva.
In acest context, presupusele fapte anticoncurentiale in legatura cu 3 furnizori dintr-un portofoliu de aproximativ 1.500 de parteneri, cu care Auchan Romania colaboreaza in mod constant si durabil, ar fi avut ca efect practicarea de preturi ridicate, aspect ce este contrar politicii noastre comerciale, principiilor si valorilor fundamentale ale companiei", potrivit... mai mult
Vineri, 01 Februarie 2019, ora 15:00
Retailer-ul Auchan a facut precizari, miercuri, in legatura cu datoria uriasa care apare pe listele de datornici publicate de ANAF.
Reprezentantii lantului de supermarketuri au precizat ca restanta de 23,9 milioane de lei reprezinta, de fapt, o amenda data de 2015 de catre Consiliului Concurentei retelei Real, care a fost preluata de Auchan odata cu fuziunea.
In plus, aceasta sanctiune este contestata in instanta, iar dosarul este pe rol, transmite News.ro.
ANAF a publicat lista datornicilor - Care sunt companiile cu restante la stat (Video)
Marti, ANAF a publicat o lista a datornicilor mari si mijlocii la buget, care cuprinde 186 de companii mari cu restante de peste 100.000 lei, care au de plata 2,6 miliarde lei, si 2.486 de firme mijlocii cu restante mai mari de 50.000 de lei, cu datorii totale de 3,8 miliarde lei.
Pe lista se afla retelele de supermarketuri sau hipermarketuri Metro, Selgros, Auchan, Carrefour si Mega Image.
Potrivit datelor publicate de ...citeste mai departe despre "Lista datornicilor publicata de ANAF: Auchan da explicatii legate de restantele la bugetul de stat" pe Ziare.com mai mult
Miercuri, 04 Mai 2016, ora 21:42
Consiliul Concurentei a declansat o investigatie privind posibila incalcare a regulilor de concurenta nationale si comunitare de catre retailerii Auchan Romania, Carrefour Romania, Romania Hypermarche (Cora), Kaufland Romania SCS si Trident Trans Tex si furnizorii acestora.
"Am finalizat recent o investigatie de mare amploare in acest domeniu ale carei rezultate le vom anunta pana la sfarsitul acestei luni. Avem, insa, avem indicii privind o posibila fixare a preturilor intre alti retaileri si furnizorii lor. Intelegerile privind fixarea preturilor reprezinta o serioasa abatere de la principiul liberei concurente pe piata, avand ca efect prejudicierea consumatorilor", a declarat Bogdan Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei, citat de Mediafax.
In cadrul investigatiei declansate, Consiliul Concurentei a efectuat inspectii inopinate, documentele ridicate in cadrul acestor inspectii aflandu-se in analiza autoritatii romane de concurenta, in cadrul
procedurilor specifice investigatiei. Inspectiile inopinate reprezinta o etapa preliminara in cadrul procedurilor de investigare a unui posibil comportament anticoncurential.
Efectuarea acestor inspectii nu reprezinta o antepronuntare a Consiliului Concurentei in ceea ce priveste rezultatul final al investigatiei declansate, precizeaza Consiliul Concurentei.
Amenzi de 2-4% din cifra de afaceri, in urma unei investigatii care a durat 6 ani
La inceputul lunii octombrie, Consiliul Concurentei anunta ca a... mai mult
Joi, 13 Noiembrie 2014, ora 14:06
1Auchan Romania va aplica propriul model economic, care presupune si preturi mai competitive pentru clienti, in cele 20 de hipermarketuri preluate de la Real, de la care va adopta insa sistemul logistic mai performant.
"Cele mai importante avantaje care se asteapta sa rezulte din prezenta concentrare sunt legate de aplicarea modelului sau economic la magazinele Real preluate. Societatea tinta a inregistrat pierderi importante din operarea magazinelor care fac obiectul concentrarii. Auchan urmareste eficientizarea activitatii acestora prin aplicarea politicii proprii. Astfel, modelul Auchan presupune o proportie mai mica a cheltuielilor de functionare prin raportare la cifra de afaceri", se arata in decizia Consiliului Concurentei de aprobarea a tranzactiei prin care Auchan a preluat 20 de hipermarketuri Real.
Acest fapt va permite Auchan sa propuna consumatorilor preturi mai competitive si sa atraga astfel o clientela mai numeroasa pentru magazinele preluate, mentioneaza sursa citata.
Pe de alta parte, Auchan vrea sa integreze aspectele pozitive ale sistemului de functionare actual al Real Romania, precum sistemul logistic, care este mai performant.
"Acesta va permite Auchan sa asigure difuzarea produselor proaspete romanesti dintr-o anumita zona, pe care anterior le putea obtine doar pe plan local, catre intreaga retea. De asemenea, acest sistem logistic va constitui un element important in dezvoltarea de catre Auchan a conceptului sau de marca proprie aplicat... mai mult
Marti, 27 August 2013, ora 16:58