Interactive Central and Eastern Europe Festival - pe scurt, iCEE.fest - a centralizat si anuntat astazi cifrele editiei de anul acesta.
Tot azi, organizatorii au lansat un numar limitat de bilete la un pret redus cu 75% pentru cei care doresc sa isi asigure un loc pentru editia 2018, care va avea loc in 14 si 15 iunie 2018.
Noile bilete se pot comanda aici.
Editia de anul acesta a adunat aproape 3.400 de persoane in cele doua zile de festival.
"Evenimentele dornice sa raporteze cifre impresionante pentru sponsori comunica numarul de "intrari". Adica, daca ar fi sa translatam un indicator din domeniul digital, se raporteaza vizitatorii unici, nu absolut unici. Sponsorii sunt importanti si pentru noi, dar sursa noastra principala de venit raman biletele, asa ca nu e cazul sa cosmetizam cifrele, ele arata foarte bine si asa cum sunt: numarul exact si corect de participanti este 3.397, la peste 4.100 de bilete vandute - diferenta e constituita de cei care, desi aveau bilet, probabil cumparat de companii, nu au venit si nici n-au facut biletul cadou altcuiva", explica Dragos Stanca, organizator al festivalului.
Iata mai jos cifrele exacte ale editiei 2017:
4.147 bilete vandute3.397 bilete validate la intrare2.200 aplicatii iCEE.fest downloadate178 speakeri si invitati au urcat pe cele 6 scene+100 de ore de continut au fost livrate+50 expozanti si parteneri16 startupuri au urcat pe scena, din 216 care au aplicat800+ companii au fost reprezenate (ca participanti... mai mult
Marti, 27 Iunie 2017, ora 13:42
Nu cu mult timp in urma, atunci cand spuneai automatizare gandul te ducea la vreo profesie sau, mai rau, la un viitor de o probabilitate indoielnica.
Dar iata ca inovatia a depasit granite ce pareau de netrecut, iar azi, fara nicio exagerare, putem vorbi chiar si despre automatizarea propriei case.
Nu e inca o normalitate, dar nici nu mai tine de science-fiction.
Acesta este si motivul pentru care iCEE.fest (Bucuresti, 15 si 16 iunie) a adaugat anul acesta un nou stream de continut: Smart Homes!
De la un simplu plan si pana la solutii extrem de complexe, in cadrul festivalului de digital & tech se vor dezbate ideile momentului, dar si ale viitorului in ceea ce, pe larg, putem numi smart living.
Discutiile "Smart Homes" vor avea loc in Focus Stage 1/ 15 iunie.
Organizatorii au pregatit un bilet special:
iCEE.fest Smart Homes Ticket costa doar 50 euro (atentie, in acest moment biletele nu mai sunt disponibile online, ci doar pe baza de cerere via site-ul festivalului: http://www.iceefest.com)
Ziua va debuta cu o prezentare spectaculoasa a lui George Buhnici - realizatorul iLikeIT de la ProTV, care va transmite live de pe santierul unde se construieste o casa smart: #CasaBuhnici.
Dupa care va fi randul specialistilor in domeniu sa prezinte cele mai noi tendinte:
Setlist pentru: The House of the Future/ ora 10.30
Harald Schindele, Co-fondator @ Hirschmuller Schindele ArchitektenSzymon Janiak, Co-fondator @ 1450Bernhard Hussy, Co-fondator @ Nomos... mai mult
Marti, 13 Iunie 2017, ora 15:27
Cel mai important festival dedicat tehnologiei digitale si Internetului din regiune aduce la Bucuresti, pe 15 si 16 iunie, speakeri si companii majore din industrie si dedica o intreaga zi celor care viseaza doar campanii CPC, conversii sau reducerea ratei de abandon a cosului de cumparaturi.
iCEE.fest va gazdui prezentari extinse din partea gigantilor Facebook si Google, dar si din partea altor companii cu o rata de succes considerabila cand vine vorba despre comertul online.
Focus Stage 2 este gazda sesiunile care au la baza eCommerce-ul iar un bilet pentru intreaga zi costa doar 75 euro.
Setlist-ul fiecarei sesiuni a fost publicat in Agenda festivalului dar, fie ca vorbim despre Performance Marketing, Retail, Content Discovery sau Email Marketing iata cateva exemple de prezentari de pe scena ai carei moderator vor fi Raluca Radu (Answear) si Andrei Radu (GPEC):
Workshop extins Facebook
- Karolina Janus, Client Solutions Manager CEE: Dupa 6 ani la Google, Karolina lucreaza acum alaturi de cele mai importante companii din zona CEE
- Igor Skokan, Measurement Lead: Este implicat in tot ceea ce inseamna masurare, analiza holistica si punerea in aplicare a science marketing dar si in introducerea noilor produse de research create prin identity data
- Catalina Ionescu, Client Partner eCommerce CEE: Dupa 8 ani petrecuti la Procter & Gamble, acum isi concentreaza atentia pe dezvoltarea campaniilor omni-channel Shopper Marketing
Workshop extins Google:
-... mai mult
Miercuri, 31 Mai 2017, ora 14:09