Compania americana Google a anuntat ca va investi 300 de milioane de dolari intr-o serie de proiecte destinate combaterii stirilor false de pe internet si sustinerii presei credibile, suma urmand sa fie alocata pe parcursul a trei ani.
In timpul unei prezentari care a avut loc marti, la New York, Google, mult timp criticat pentru ca a contribuit la raspandirea stirilor false si la declinul presei traditionale, a anuntat o serie de proiecte destinate "promovarii informatiilor fiabile si de calitate".
De asemenea, aceste proiecte vor ajuta presa credibila sa castige si mai multi abonati, potrivit Google.
Philipp Schindler, Chief Business Officer, a dat asigurari ca "viitorul Google si cel al companiilor media partenere sunt legate", transmite AFP.
Printre proiectele care vor fi sustinute de compania cu sediul in Mountain View, SUA, se numara crearea unui "laborator al dezinformarii", in partenariat cu Institutul Shorenstein din Harvard, o continuare a initiativei "CrossCheck" testata in Europa pentru a combate dezinformarea in timpul recentelor campanii electorale din Franta si Marea Britanie.
Este vorba de a "incerca codificarea a tot ce am aflat", "combinand instrumentele tehnice si expertiza editoriala", in ideea de a pune in practica acest lucru in timpul alegerilor americane din noiembrie, a spus Nicco Mele, director al Centrului Shorenstein.
In timp ce Facebook este din nou tinta criticilor, pentru ca a permis companiei Cambridge Analytica sa... mai mult
Miercuri, 21 Martie 2018, ora 12:42