Femeile folosesc internetul intr-o mai mare masura decat barbatii, peste 54% dintre afisarile paginilor online fiind "consumate" de catre femei, potrivit unui comunicat al Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT).
Potrivit sursei citate, "dat fiind specificul sau mai tehnic, exista tendinta de a percepe internetul ca un mediu folosit preponderent de barbati".
Rezultatele SATI si SNA FOCUS, studiile tactice de audienta realizate de BRAT, dau o imagine actuala a fenomenului si explica tendintele consumului de internet pentru cele doua sexe. Astfel, femeile folosesc internetul intr-o masura mai mare decat barbatii, peste 54% dintre afisarile paginilor online sunt consumate de femei, care reprezinta 50,8% din numarul de utilizatori de internet, in timp ce barbatii doar 49,2% din utilizatori.
Ce tipuri de continut online prefera fiecare sex
In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe internet mai degraba domeniile legate de tehnica (aplicatiile pentru mobil, cumparaturile online de electronice/IT si informatiile auto), femeile sunt interesate preponderent de informatiile despre sanatate, stil de viata, vacante.
Ele consuma semnificativ mai mult continut despre viata celebritatilor, dar isi petrec si foarte mult timp pentru a conversa online, fie prin intermediul aplicatiilor de tip messenger, fie cu ajutorul platformelor de social media (Facebook in special). Mai mult decat atat, femeile sunt majoritare si in ceea ce inseamna folosirea serviciilor de... mai mult
Marti, 23 Iulie 2013, ora 16:35