Media online si traditionale se intrec in predictii si tendinte atat pentru 2020, la inceput de an. In lumea comunicarii si a relatiilor publice, ultimii ani au adus schimbari majore, iar acum practicienii se intreaba "Ce va urma?".
La PR FORUM 2020, specialisti in PR si oameni cu experienta in companii medii si mari aduc pachetul de cunostinte esential pentru orice profesionist de comunicare.
Cu un concept nou, mai indraznet, cea mai veche conferinta de profil din Romania va avea loc pe 27 februarie la JW Marriott Grand Hotel Bucuresti.
Intr-un context in care asteptarile clientilor sunt mai mari ca niciodata si deciziile sunt luate mai ales pe baza a ceea ce spune un brand si pe baza a ce principii sustine, PR Forum aduce pentru a 14-a oara in fata publicului cele mai eficiente strategii de comunicare online, tendinte si bune practici in PR pentru piata din Romania!
Pentru ca traim intr-o lume epuizata de artificialitatea din online, #prforum20 a pregatit 7 sesiuni de conferinta axate pe importanta autenticitatii, a storytelling-ului bine facut si a responsabilitatii sociale.
Urmand un trend international al brandurilor care iau atitudine fata de problemele actuale din societate, Unlock Research prezinta in premiera la PR Forum rezultatele studiului "Hunters Unlock the Trends", care ne vor arata cum s-au schimbat valorile romanilor si ce asteptari au ei acum de la branduri: mai multa transparenta, autenticitate, practici responsabile pentru mediu dar si... mai mult
Vineri, 21 Februarie 2020, ora 16:50
Lumea intreaga este intr-o continua schimbare, mai rapid ca oricand, ceea ce determina oamenii de comunicare si PR sa isi doreasca sa tina pasul cu noile tendinte, fie ca sunt trecatoare, fie ca au impact pe termen lung. Asadar, specialistii din industrie trebuie sa isi actualizeze in permanenta bagajul de cunostinte. Mai mult, acestia trebuie sa inteleaga cum sa foloseasca noi platforme, noi canale si noile voci care apar, astfel incat sa obtina cele mai bune rezultate in campaniile lor.
Vestea buna este ca in fiecare an, de 12 editii deja, PR FORUM vine cu cele mai eficiente strategii de comunicare online, tendinte si bune practici in PR, pentru piata din Romania.
In acest an, pe 28-29 martie, la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, specialisti in comunicare si relatii publice, influenceri si oameni de marketing participa la PR Forum pentru a afla care sunt elementele cheie intr-o comunicare eficienta, ce tendinte nu trebuie ratate si cum arata culisele unor campanii de succes.
Sesiunile din cadrul acestei editii ofera raspunsuri la cele mai interesante si actuale intrebari din domeniul relatiilor publice. Participantii vor invata tactici noi si modalitati inedite de a le executa, prin intelegerea mai buna a strategiilor si exemplelor concrete din studii de caz creative.
Ca in fiecare an, PR Forum aduce in fata audientei lideri din companii si agentii pentru a dezbate cele mai noi tendinte si perspective in comunicare.
Invitati speciali ai acestei editii... mai mult
Joi, 21 Martie 2019, ora 17:22
Rezultatele topului celor mai performante agentii de PR, editia 2018, un studiu BIZ si Unlock Market Research, aflat la a sasea editie, au fost dezvaluite in cadrul Galei Biz PR Awards.
Anul acesta McCann PR este agentia care ocupa prima pozitie in TOP PR Romania. Urmatoarele pozitii sunt ocupate de MSL The Practice, Golin, Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, GMP PR, SmartPoint, Daescu Bortun Olteanu, Oxygen PR si Republika.
Topul agentiilor de PR din Romania este realizat in baza colectarii si analizei indicatorilor care vizeaza masurarea performantelor de business ale agentiilor de PR si a imaginii pe care acestea o au in randul companiilor care platesc pentru servicii de consultanta in comunicare.
La fel ca in editiile anterioare, clasamentul nu este doar despre cifre de afaceri, profitabilitate sau fee-uri si nici doar despre evaluari din partea clientilor, ci despre toate acestea la un loc, corelate in baza unui algoritm dezvoltat in parteneriat cu compania de cercetare Unlock.
Intreg clasamentul Top 30 de agentii de PR si toata metodologia care sta la baza cercetarii realizate de Biz si Unlock Market Research se regasesc in Ghidul TOP PR Romania 2018, disponibil in versiune tiparita si pdf online.
Cartea poate fi comandata aici.
Ce cuprinde TOP PR Romania
Top 30 de agentii de PR
Rezultatelele si metodologia studiului ajuns la a sasea editie
Top agentii dupa cifra de afaceri (patru categorii):
* agentii cu cifra de afaceri... mai mult
Marti, 23 Octombrie 2018, ora 18:16
Miercuri, 11 Octombrie, in cadrul Galei Biz PR Awards, Revista Biz a lansat rezultatele topului celor mai performante agentii de PR, editia 2017, un studiu BIZ si Unlock Market Research, aflat la a cincea editie.
Anul 2017 a adus o premiera in cadrul studiului. Doua agentii de PR se situeaza pe locul I, la egalitate: McCann PR, dar si liderul din ultimii trei ani, Golin Romania. Pe locul al doilea in top regasim GMP PR, urmat de locul trei, MSL The Practice.
Urmatoarele pozitii sunt ocupate de Graffiti PR, SmartPoint, Rogalski Damaschin Public Relations, DC Communication, Grayling, BDR Associates Communication Group si The Public Advisors.
Topul agentiilor de PR din Romania este realizat in baza colectarii si analizei indicatorilor care vizeaza masurarea performantelor de business ale agentiilor de PR si a imaginii pe care acestea o au in randul companiilor care platesc pentru servicii de consultanta in comunicare.
La fel ca in editiile anterioare, clasamentul nu este doar despre cifre de afaceri, profitabilitate sau fee-uri si nici doar despre evaluari din partea clientilor, ci despre toate acestea la un loc, corelate in baza unui algoritm dezvoltat in parteneriat cu compania de cercetare Unlock.
Metodologia studiului
Topul celor mai performante agentii de PR, editia 2017, este rezultatul corelarii a doua clasamente preliminare, fiecare avand cate o pondere egala (50% - 50%):
* topul performantei in business - realizat prin analizarea a patru indici... mai mult
Joi, 12 Octombrie 2017, ora 18:03
Specialistii in PR se vor intalni in cadrul PR Forum, cea mai mare conferinta de comunicare si relatii publice din Romania, care va avea loc pe 22 si 23 martie 2016 la JW Marriott Grand Hotel, Bucuresti.
Aflat la cea de-a zecea editie, evenimentul pregateste o agenda plina de informatii relevante si valoroase pentru practicienii si specialistii in relatii publice si comunicare. Companii si agentii de top vor prezenta ultimele tendinte, oportunitati, solutii creative si provocari actuale in industrie.
Pe 22 martie vor avea loc o serie de conferinte si seminarii, iar pe 23 martie, specialisti din agentii de PR renumite din Romania vor sustine workshop-uri aplicate, reunite sub numele de PR Academy.
Mai multe detalii despre program si inregistrare sunt disponibile pe: www.prforum.ro. mai mult
Miercuri, 09 Martie 2016, ora 16:11
Revista Biz lanseaza in exclusivitate, in cadrul conferintei PR and the WEB, rezultatele Top Agentii PR 2015, un studiu BIZ si Unlock Market Research, aflat la a treia editie, ce vizeaza masurarea performantelor financiare ale agentiilor si a imaginii pe care acestea o au in randul companiilor.
Lansarea studiului va avea loc vineri, 23 octombrie, la Hotel Intercontinental Bucuresti, in cadrul conferintei PR and the WEB, un eveniment dedicat PR-ului si comunicarii digitale in era web-ului social.
Conferinta se adreseaza specialistilor in media, marketing, publicitate si PR si prezinta cele mai noi concepte de lucru si tehnologii pe care le au la dispozitie profesionistii uneia dintre cele mai dinamice industrii ale zilelor noastre.
Pe parcursul a sase sesiuni, speakerii vor aborda subiecte precum pozitia pe care o ocupa zona de PR in Romania, puterea relatiilor publice si, mai ales, puterea relatiilor, prin implicare si colaborare.
Vom vorbi despre campaniile in care continutul este mai bun decat imaginea si despre viitorul comunicarii corporate versus viitorul comunicarii de tip consumer.
Afla alaturi de cei mai buni specialisti in comunicare care sunt tendintele care modeleaza PR-ul viitorului si reperele care dau tonul schimbarii!
Printre speakeri se numara Crenguta Rosu, Managing Partner, DC Communication; Anca Nuta, Head of Identity & Communication, Unicredit Bank; Cornel Ilie, Solist Vunk; Oana Bulexa, Managing Director, MSLGROUP The Practice, Vlad... mai mult
Joi, 15 Octombrie 2015, ora 17:23
Vodafone Romania, numarul doi pe piata de telefonie mobila, anunta ca, incepand cu 14 aprilie, are un nou sef de PR si Comunicare.
Pentru locul lasat liber anul trecut de Lidia Solomon (fostul Senior Manager, Corporate Communications, care a parasit compania dupa 13 ani, pentru un post de manager la Honeywell), Vodafone a recrutat-o pe Cristina Staiculescu, Director de Comunicare al Citi Romania din 2008.
"Vodafone Romania anunta ca, incepand cu data de 14 aprilie 2015, Cristina Staiculescu se va alatura companiei in functia de Senior Manager, Corporate Communications.
Cu 12 ani de experienta in comunicare si in pozitii de coordonare, Cristina Staiculescu va conduce activitatile Vodafone de relatii publice si comunicare externa si va ajuta la consolidarea reputatiei companiei si a brand-ului in piata, atat prin intermediul canalelor de media traditionale, cat si al celor digitale.
De asemenea, Cristina va gestiona comunicarea pentru activitatile de Responsabilitate Corporativa", informeaza Vodafone.
Cristina Staiculescu a fost Director de Comunicare al Citi Romania din 2008, iar aneterior a ocupat timp de cinci ani functia de Director de Comunicare si Relatii Internationale al Televiziunii Romane. Staiculescu este licentiata in Drept si Relatii Internationale si are un Master in Comunicare si PR. mai mult
Marti, 07 Aprilie 2015, ora 12:14
Compania americana Ketchum, din cadrul grupului global de marketing Omnicom, care lucra pentru Guvernul rus de noua ani, pare sa fie ultima dintre victimele ostilitatii alimentate de criza din Ucraina dintre Occident si Rusia, care a renuntat la serviciile agentiei.
"Am decis sa nu prelungim contractul din cauza isteriei antirusesti, a razboiului informatic care continua", a declarat pentru CNNMoney Dmitri Peskov, un purtator de cuvant al Kremlinului.
Ketchum a anuntat ca nu mai reprezinta Rusia in Statele Unite sau Europa, dar ca va pastra un birou la Moscova. Compania a refuzat sa faca alte comentarii.
Firma a fost angajata de Rusia in 2006, inainte de Summitul G8 de la Sankt Petersburg, pentru a ajuta Kremlinul in relatia cu presa occidentala.
Cel mai mare succes al ei a fost publicarea unui material de opinie controversat in New York Times (NYT), semnat de Putin. Acest articol din 2013 critica "exceptionalismul american" si a provocat o reactie dura din partea ...citeste mai departe despre "Putin a rupt contractul cu firma de PR platita regeste sa ajute imaginea Rusiei in Occident" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 13 Martie 2015, ora 08:41
Renumiti specialisti internationali si practicieni locali vor anunta tendintele in comunicare si relatii publice la PR Forum 2014, cea mai importanta conferinta de relatii publice si comunicare organizat de Evensys sub tema "PR-ul creeaza valoare".
PR Forum 2014 se desfasoara in perioada 26 - 27 martie la JW Marriott Grand Hotel.
PR Forum cuprinde doua zile de conferinte interactive
Ajuns la cea de-a opta editie evenimentul este dedicat practicienilor din domeniul relatiilor publice care doresc sa aprofundeze, sa aplice noi informatii si sa cunoasca unii dintre cei mai buni specialisti internationali si locali.
PR Forum cuprinde doua zile de conferinte interactive despre cele mai importante subiecte ale industriei si sase workshop-uri intensive sustinute de specialistii locali.
Printre vorbitorii internationali prezenti la eveniment care vor impartasi experientele lor se numara renumitii specialisti Paul Holmes, Founder, Ceo, The Holmes Report & Sabre Awards, ce detine peste 20 de ani de experienta in relatii publice si este considerat cel mai faimos om de PR, Pascal Beucler, Senior Vice President & Chief Strategy Officer, MSLGROUP, cu peste 27 de ani de experienta in planificari si strategii de PR si Boris Beker, Managing Partner, Chper 4, agentie internationala de comunicare si relatii publice, fiind specializat managementul crizelor de imagine.
Crenguta Rosu, Managing Partner, DC Communication; SoranaSavu Senior Partner,Premium Communication; Ioana... mai mult
Miercuri, 19 Martie 2014, ora 10:47