Ucraina a suspendat folosirea noului coridor instituit pentru exportul de cereale pe Marea Neagră, care trecea prin apropierea apelor teritoriale ale României, din cauza unei posibile ameninţări
Mega-proiectul vizand constructia unui canal intre Marea Neagra si Marea Marmara va oferi o trecere sigura pentru 185 de nave zilnic, comparativ cu 118-125 de nave care trec in prezent prin
Turcia este gata sa le ofere stimulente atractive investitorilor din sectoarele cheie, pentru a-si atinge obiectivele economice strategice, a adeclarat ministrul Economiei de la Ankara, Nihat
Secolele XVIII si XIX au fost dominate de Imperiul Britanic. Porturile, drumurile si caile ferate au reprezentat scheletul si venele acelui gigant construit de britanici. I-au urmat imperiile
Comisia Europeana ia in calcul implementarea unui sistem de scanare biometrica pentru vizitatorii sositi din afara Uniunii. Masura ar avea rolul de a face primirea in interiorul granitelor UE ceva
Premierul Turciei, Recep Tayyip Erdogan, a renuntat la o privatizare in valoare de 5,7 miliarde de dolari intrucat suma obtinuta ar fi fost prea mica pentru a acorda celei mai mari corporatii din
Linia regulata de transport marfa pe Marea Neagra, de tip RO-RO, intre Constanta si Istanbul va fi inaugurata in luna mai, potrivit ambasadoarei Republicii Turcia la Bucuresti, Ayse Sinirlio?lu,
Ministrul transporturilor si infrastructurii, Anca Boagiu, si ministrul transporturilor si comunicatiilor din Republica Turcia, Binali Yildirim, au semnat joi un protocol de colaborare intre
Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a declarat vineri, la Constanta, ca din vara acestui an se va putea circula pe tronsoane pe autostrada care leaga Constanta de Cernavoda, transmite
Ministrul de externe Cristian Diaconescu efectueaza de miercuri pana vineri o vizita oficiala in Turcia, unde se va intalni cu omologul turc, Ahmet Davutoglu, dar si cu presedintele statului,
Turcia doreste sa colaboreze cu Romania in domeniul transporturilor, pentru a lega Constanta de alte porturi importante din regiune sau pentru a transforma Dunarea intr-un nou "Drum al matasii", care
Criza economica a redus peste tot apetitul pentru consum si, drept urmare, si veniturile companiilor. Turcii insa mizeaza in continuare pe turism si investesc miliarde de euro pentru a transforma
Trenul extinderii Uniunii Europene trebuie sa asigure, inainte de toate, siguranta calatorilor, viteza nu este atat de importanta si, din cauza acestui motiv, procesul poate fi comparat cu viteza
Sofia ramane cel mai scump oras din Bulgaria, insa este urmat indeaproape de orasele Varna si Burgas, porturi specializate in activitati turistice, arata un studiu publicat de think-tank-ul Industry
Romania va primi, dupa integrare, 4,9 miliarde de euro pentru investitiile in infrastructura de transport, suma reprezentand 18,5% din bugetul alocat Romaniei de UE in perioada 2007 - 2013, potrivit
"Cei ce cauta paradisul pe pamant trebuie sa vina la Dubrovnik" spunea in urma cu cateva decenii G. Bernard Show. Croatia, atat de aproape si totusi atat de putin descoperita de europeni dar adulata