Bolidul tau Porsche 911 poate imbraca haine noi, gratie unui kit de tuning special pregatit de inginerii germani de la TechArt.
Indiferent daca esti posesorul unui model coupe sau al unei decapotabile din seria 911, masina ta poate beneficia de tratamentul special conceput de compania germana.
Pe scurt, variantele Turbo S si Carrera S din gama Porsche 911 au parte de o schimbare radicala de look, dar si de mai multa forta, kitul de tuning operand atat la nivelul caroseriei, cat si sub aceasta.
Pentru modelul Turbo S, nuanta Miami Blue pare sa vina de minune in acest sezon, iar noile spoilere frontale si din spate, pragurile adaugate, sistemul de evacuare sport, prizele de aer, suspensia modificata si jantele din aliaj special dau o cu totul alta infatisare masinii tale.
Interiorul este si el imbunatatit cu un design nou, iar sub capota vei gasi o adevarata surpriza.
Imbunatatirile aduse motoarelor permit bolidului Carrera S sa ajunga de la 420 CP la 480 CP, in vreme ce la Turbo S inginerii germani au reusit sa duca performanta propulsorului de la 580 CP la 640 CP.
Acest lucru permite unui Porsche 911 Turbo S sa atinga 100 km/h l in doar 2,7 secunde, in vreme ce performanta unui model Carrera se imbunatateste cu 0,4 secunde fata de modelul de serie.
mai mult
Sambata, 25 Iunie 2016, ora 00:00
Daca iubesti masinile sport, dar petreci ore indelungate in spatele biroului, fara a apuca sa gonesti pe autostrazi, exista o solutie salvatoare gandita chiar de catre una din marcile de renume ale industriei auto.
Scanul de birou RS este replica elegantelor scaune din interiorul bolidului Porsche 911, pentru ca tu sa te poti simti la job ca la volanul masinii tale preferate, arata Luxatic.
Ce-i drept, nu vei fi pe 4 roti, ci pe 5 rotite montate sub scaun, dar senzatia data de fotoliul original Porsche 911 este cat se poate de reala.
Aceasta deoarece scaunul tau de birou este realizat chiar de Porsche, iar compania a avut grija sa foloseasca o tehnologie moderna si aceleasi materiale si finisaje pe care le regasesti si la scaunele celebrului sau model de masina sport.
Daca scaunul de birou RS are un sistem clasic de ajustare a inaltimii, de care s-ar putea sa te simti un pic dezamagit, atunci cu siguranta vei fi incantat de comenzile electrice prin care poti regla spatarul scaunului tau exclusivist.
Pe spatar vei gasi si o agatatoare pentru haina, iar cotierele sunt si ele ajustabile in functie de preferintele tale.
Ce-i drept scaunul RS Porsche 911 costa 5.690 de dolari in versiunea de baza si 6.570 pentru cel tapitat cu piele Alcantara, dar senzatia transmisa este aproape indescriptibila. Asta, fara a mai vorbi de invidia colegilor!
mai mult
Sambata, 16 Aprilie 2016, ora 00:00
Nebunia turbo de la Porsche continua si in perioada imediat urmatoare, iar noile modele 911 Turbo si Turbo S au tot ce le trebuie pentru a demonstra ca sunt veritabile "muscle-cars".
Porsche scoate la iveala o noua forta dezlantuita, prin intermediul noilor modele Turbo si Turbo S, celebrul Porsche 911 aratand mai furios ca niciodata, remarca revista Aquire.
Incredibilul motor dublu turbo de 3,8 litri, cu 6 cilindri, se dovedeste capabil sa imprime viteze de invidiat noilor masini sport create de compania germana.
Sentimentul dat de forta celor 540 CP sau 580 CP gasiti sub capotele masinilor Porsche 911 Turbo, respectiv Porsche 911 Turbo S este indescriptibil.
Bolidul decoleaza de la 0 la 100 km/h in doar 2,8 secunde, atingand viteza maxima de 335 km/h in cazul Turbo S si de 318 km/h pentru modelele Turbo.
Designul masinii este imbunatatit prin tuse discrete date formelor caroseriei, spatelui si prizelor frontale de aer.
Interiorul este tipic unei masini sport de lux, adica lipsit de spatii largi, dar acest neajuns este compensat de noul sistem infotainment.
Preturile modelelor 911 Turbo si Turbo S sunt cuprinse intre 152.000 si 200.000 de dolari. mai mult
Sambata, 12 Decembrie 2015, ora 00:00
Porsche le-a pregatit celor indragostiti de clasicul 911 Targa o surpriza de proportii, la salonul auto NAIAS din Detroit: extravagantul model este echipat acum cu tehnologii de ultima generatie, dar pastreaza conceptul care face senzatie pe sosele inca din 1965.
Bolidul combina in premiera conceptul clasic Targa si elementele de baza ale vechiului model cu un acoperis de ultima generatie, care poate fi retractat la apasarea unui singur buton.
Noul sistem pliaza automat plafonul in spatele scaunelor, oferind un adevarat spectacol privitorilor, se arata intr-un comunicat remis de Porsche AG redactiei Business24.
Aceasta reeditare de exceptie a modelului Targa, lansat in urma cu aproape 50 de ani, pastreaza designul inconfundabil si toate caracteristicile tehnice ale marcii, amintind de modelul 911 Carrera 4 Cabriolet.
Noul 911 Targa este disponibil in doua variante, ambele cu tractiune AWD. Versiunea de baza, 911 Targa 4, este echipata cu un motor de 3,4 litri, care dezvolta 350 de CP.
Modelul este echipat cu sistemul Porsche Doppelkupplung (PDK) si pachetul Sport Chrono, reusind sa accelereze de la zero la 100 de km in doar 4,8 secunde si sa atinga o viteza maxima de 282 de km/h.
Consumul NEDC (test in conditii ideale) este cuprins intre 9,5 si 8,7 litri la 100 de km, in functie de transmisia folosita, iar emisiile de Co2 sunt cuprinse intre 223 si 204 g/km.
In oras, noul Targa consuma intre 11,8 si 13,9 litri la 100 de km, iar in afara... mai mult
Sambata, 18 Ianuarie 2014, ora 00:00
Porsche sarbatoreste 50 de ani de existenta a modelului 911 cu un model aniversar special, inspirat de modelul 911 Carrera S.
Porsche va prezenta modelul in editie limitata marcand cea de-a 50-a aniversare a modelului 911, cu ocazia Salonului Auto IAA de la Frankfurt, care isi deschide portile pentru public pe 12 septembrie 2013. Modelul original a fost prezentat de Porsche in 1963, la acelasi eveniment international.
"Editia limitata include sistemul Porsche Active Suspension Management - PASM cu reglare speciala pentru a completa ecartamentul marit si pentru un plus de stabilitate in timpul virajelor dinamice exceptionale. Sistemul de evacuare sport emite un sunet puternic specific. Jantele speciale de 20 inci sunt un tribut vizual adus legendarelor roti 'Fuchs', fiind finisate cu vopsea neagra mata si cu partea centrala lustruita. Ornamentele cromate de pe prizele de aer frontale, aripile grilei pentru compartimentul motorului si panoul dintre stopuri accentueaza aspectul distinctiv al acestei editii limitate. Un alt element tehnic specific masinii il reprezinta sistemul Porsche Dynamic Light (PDL), cu faruri bi-xenon si lumini dinamice adaptive", se arata in comunicatul producatorului.
Daca te tenteaza acest model in editie limitata de doar 1963 de exemplare, trebuie sa stii ca il poti avea in culorile gri grafit inchis, gri "gheizer" metalizat deschis si gri monocrom.
In plus masina ta va avea atasata pe spate o insigna 3D cu insemnele "911 50".... mai mult
Sambata, 08 Iunie 2013, ora 00:00
Porsche sarbatoreste anul acesta 50 de ani de la lansarea primului model 911, iar organizatorii vor sa se asigure ca evenimentul nu trece neobservat: o serie de expozitii vor avea loc in intreaga lume in 2013, din Marea Britanie pana in California, dar, desigur, si in cadrul Muzeului Porsche din Stuttgart.
Primul eveniment aniversar este programat pentru data de 7 martie, cand, la Muzeul Porsche din Stuttgart, vor fi exupse cateva exemplare rare din istoria acestui model, scrie Extravaganzi.
Vizitatorii vor avea ocazia sa vada o versiune inaintata a Porsche 911 Turbo Coupe, varianta Cabriolet din 1981, o varianta de curse a modelului 1997GT1, dar si un prototip al modelului Type 754 T6, predecesorul primului model 911.
De asemenea, Porsche a pregatit un model original si o copie a unui model din 1967, care va fi prezentat in cadrul catorva expozitii din intreaga lume, printre care si "Goodwood Festival of Speed", expozitie care are loc de obicei in Marea Britanie.
Nu in ultimul rand, intre 4 iunie si 29 septembrie, Muzeul Porsche va gazdui o expozitie care va avea ca tema istoria si dezvoltarea modelelor 911.
Istoria Porsche 911
Majoritatea laurilor pentru aceasta sportiva faimoasa i se aduc lui Ferdinand Alexander Porsche.
Ferdinand Alexander Porsche, stranepotul fondatorului companiei, a preluat managementul echipei de design Porsche in 1962, iar un an mai tarziu, finaliza modelul 911. Desi modelul purta initial cifrele 901, datorita faptului ca... mai mult
Miercuri, 13 Februarie 2013, ora 13:30
Noul Porsche 911 GT3 Cup, varianta de curse a mult asteptatului 911 GT3, a fost lansat oficial in luna decembrie si poate fi deja comandat. Desi este o masina de curse, GT3 Cup este disponibil si pentru clientii individuali.
Totusi, avertizeza specialistii, diferenta fata de un Carrera, de exemplu, ca performanta si pret, este destul de mare.
Daca vrei sa astepti varianta "civila" a noului GT3 Cup, prefa-te ca nu vezi spoilerul imens din spate, ignora interiorul spartan, si vei avea o imagine destul de buna despre cum va arata versiunea comerciala a acestui bolid.
Noul Porsche 911 GT3 Cup are un motor de 3,8 litri, in sase cilindri, care genereaza 460 de CP, cu 10 mai mult decat modelul anterior, spun reprezentantii constructorului german, intr-un comunicat remis Business24.
Cutia de viteze cu sase trepte, dezvoltata de Porsche Motorsport, este operata cu ajutorul clapetelor montate pe volan si transmite toata puterea motorului in puntea din spate, pentru prima data la o masina Porsche de curse.
Tot in premiera au fost prezentate si rotile create special pentru acest bolid. Latimea cauciucurilor Michelin de curse a fost marita cu 2 centimetri, pana la 27 de centimetri, in fata, si cu 10 milimetri in spate, pana la 31 de centimetri.
Noul model 911 GT3 Cup a fost proiectat cu gandul la siguranta soferului, astfel ca, pe langa sistemul de franare, a fost fost reproiectata si cusca de siguranta, dar si scaunul pilotului, care protejeaza foarte bine... mai mult
Sambata, 29 Decembrie 2012, ora 00:00
Noul 911 Carrera 4, un bolid Porsche cu tractiune integrala, asteptat cu sufletul la gura la Salonul Auto de la Paris, poate fi comandat deja si in Romania. Grabeste-te si-l poti avea in garaj pana la sfarsitul anului.
Modelul 911 cu tractiune integrala apare pe piata in patru versiuni, adica in variantele Coupe si Cabrio ale noilor Carrera 4 si 911 Carrera 4 S.
Fiecare dintre ele beneficiaza de cea mai noua versiune a sistemului Porrche Traction Management, care le ajuta sa livreze tractiune si performanta dinamica "la puterea a patra", in orice conditii meteo si pe majoritatea tipurilor de drum.
Noile modele au acelasi design al caroseriei, au acelasi motor, aceleasi suspensii si cutii de viteze ca si vechile modele, insa vin in plus cu tractiunea integrala si cu un consum de combustibil mai mic cu pana la 16%. Mai mult, noul Carrera 4 este si cu 65 de kilograme mai usor decat modelul anterior.
Surprizele nu se opresc aici. Noul meniu inteligent te anunta exact cum este distribuita puterea motorului, gratie sistemului Porsche Traction Management, instalat pe ultimul model 911 Carrera 4.
Optional, te poti bucura si de noua tehnologie Adaptive Cruise Control, disponibila pentru intreaga gama, care stie sa aprecieze si sa controleze distanta fata de masinile din trafic, dar si viteza.
In plus, daca-ti comanzi si cutia de viteze PDK, sistemul beneficiaza si de avantajele functiei Porsche Active Safe, care ajuta in prevenirea coliziunilor frontale.... mai mult
Sambata, 01 Septembrie 2012, ora 00:00
Porsche 911 Carrera este masina pe care o conduci de placere, pe care n-o so lasi niciodata pe mana soferului. 911 Carrera nu este neaparat o investitie, este achizitia ta de suflet pentru ceea ce Porsche simbolizeaza, dar si pentru linia sa inconfundabila.
"Clientii de 911 Carrera sunt in general la a doua sau a treia masina de lux, sunt oameni foarte ocupati, care calatoresc mult in afara tarii si se ocupa activ de business-ul propriu.
In plus, un alt aspect care ii leaga pe posesorii de Porsche 911 Carrera este atasamentul lor fata de automobil. Este o masina care se conduce de placere, pe care nu o lasi pe mana soferului. De altfel majoritatea clientilor nostri isi aduc singuri masina si in service", a declarat Adrian Pascu, Brand Manager Porsche, Porsche Inter Auto Romania pentru Business24.
Este o masina aspirationala, o masina la care cei pasionati viseaza cu mult inainte de a obtine permisul de conducere.
"Astfel ca avem si clienti foarte tineri, care si-o doresc in primul rand pentru forta si spiritul sau sportiv, dar si clienti cu multa experienta de viata, care o cumpara pentru statutul sau de simbol si pentru linia clasica, absolut inconfundabila", completeaza oficialul Porsche.
Porsche 911 Carrera, masina care imbina perfect traditia si inovatia
Aceasta masina este o leganda, un model care defineste identitate intregi marci Porsche, spune Adrian Pascu.
"Orice copil pasionat de masini o recunoaste dintr-o mie. De la lansarea ei, in... mai mult
Sambata, 31 Martie 2012, ora 00:00