In urma intalnirii de la ora 15 intre Gruia Stoica si reprezentantii Ministerului Transporturilor, mai multe surse au declarat pentru mai multe posturi de televiziune ca privatizarea a esuat. Pe de
Contractul de privatizare al CFR Marfa a fost semnat, la ministerul Transporturilor, iar omul de afaceri Gruia Stoica, care detine GFR este, in mod oficial, patronul CFR Marfa.
Membrii Consiliului Suprem de Aparare a Tarii au avut o discutie constructiva legata de procesul de privatizare a companiei CFR Marfa, nefiind emisa nicio alta decizie a Consiliului pe aceasta tema,
Consiliul Superior de Aparare a Tarii (CSAT) nu a avizat niciodata un contract de privatizare, dupa incheierea procesului de licitatie, pentru ca acest lucru nu intra in atributiile CSAT, anunta
Consiliul Suprem de Aparare a Tarii (CSAT) CSAT a avizat de trei ori, pana in prezent, privatizarea CFR Marfa, a declarat vineri purtatorul de cuvant al Guvernului, Andrei Zaharescu, dupa ce
Firmele Grampet Service si Transbordare Vagoane-Marfa, ambele controlate de omul de afaceri Gruia Stoica, prin Grup Feroviar Roman (GFR), figureaza cu datorii la stat de peste 100.000 de euro,
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, sustine ca salariul directorului de la CFR Marfa, de aproximativ 9.000 de euro, este unul corect si ca trebuie sa se termine cu "populismele astea", motivand
Licitatia cu strigare pentru privatizarea Oltchim incepe, vineri, la ora 12.00, cand vor fi deschise plicurile cu ofertele financiare depuse de candidatii care vor sa cumpere compania.
Dan Diaconescu a plecat la Munchen in Germania, fara sa ajunga la vreo concluzie in cadrul negocierilor pentru contractul de vanzare-cumparare a Oltchim. Noul actionar majoritar la combinatul din
Dan Diaconescu a castigat licitatia pentru pachetul reprezentand 54,8% din capitalul social al Oltchim, potrivit reprezentantilor OPSPI.
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite