Un tanar cercetator roman la Universitatea din Fribourg Elvetia a creat, impreuna cu un grup de profesori elvetieni, prima platforma online, independenta, de inovare deschisa.
Mai exact, IdeaVault.ch ofera furnizorilor de servicii financiare posibilitatea de a intra in contact cu utilizatorii din intreaga lume pentru a obtine in schimbul unor premii materiale, solutii si sfaturi de imbunatatire a serviciilor si produselor financiare.
"In ultimii ani, tot mai multe produse, servicii si procese au fost dezvoltate si optimizate, avand la baza sugestiile si propunerile clientilor. Se poate astfel observa un trend de receptivitate crescanda din partea institutiilor si firmelor fata de ideile clientilor, care inlocuieste vechea atitudine caracterizata printr-o lipsa totala de transparenta", a explicat, in cadrul unui interviu acordat Business24, Ioan Iustin Vadana, membru al echipei care a implementat proiectul si fondator al companiei Vadana Research & Web Consulting.
Care este povestea colaborarii cu elvetienii pentru realizarea acestei platforme?
Echipa este formata din patru membri: Prof. Dr. Rico Baldegger, directorul Scolii de Management din Fribourg; Dr. Lars Herrmann a scris mare parte cererea de finantare pentru RCSO; Prof. Dr. Patrick Schuffel este directorul Institului de Finante al Scolii de Management si coordonatorul proiectului; si eu in calitate de partener cercetator.
Parteneriatul dintre mine si Scoala de Mangement din Fribourg a inceput in... mai mult
Vineri, 14 Martie 2014, ora 12:14
O echipa de cercetatori din cadrul Facultatii de Management din Fribourg (HEG-FR), Elvetia a dezvoltat prima platforma online internationala, care nu apartine unei institutii financiare, care ajuta companiile din domeniul financiar sa foloseasca inovarea deschisa.
Platforma se numeste IdeaVault.ch si ofera furnizorilor de servicii financiare posibilitatea de a valorifica creativitatea si inteligenta utilizatorilor din intreaga lume pentru a-si imbunatati serviciile si produsele comercializate.
In piata este un trend de receptivitate fata de ideile clientilor
In ultimii ani tot mai multe produse, servicii si procese au fost dezvoltate si optimizate avand la baza sugestiile si propunerile clientilor. Se poate astfel observa un trend de receptivitate crescanda din partea institutiilor si firmelor fata de ideile clientilor, care inlocuieste vechea atitudine caracterizata printr-o lipsa totala de transparenta.
Pana in prezent, sectorul financiar-bancar nu a reusit in mare masura sa profite de aceasta tendinta. Cu toate acestea, inovarea deschisa ofera companiilor financiare o multitudine de oportunitati pentru a imbunatati rapid afacerile lor, la fel cum se intampla in orice alta industrie.
IdeaVault.ch aduce impreuna firmele si clientii cu ajutorul platformei online, care este usor de utilizat, si care permite companiilor sa adreseze intrebari, la care clientii pot sugera solutii. Cea mai buna sugestie sau idee desemnata de compania care lanseaza intrebarea sau... mai mult
Joi, 27 Februarie 2014, ora 11:25