O idee de afacere este ca o mina de aur pe care, daca nu o exploatezi tu acum, cu siguranta o va exploata altcineva in curand. Dar stii ce trebuie sa faci ca sa intri in afaceri cu ideea ta? De unde sa incepi? Este sustenabila propunerea ta? Si, nu in ultimul rand, ai bani pentru a o pune in practica?
Din fericire, astazi exista oameni care te invata, pas cu pas, ce trebuie sa faci pentru a atinge succesul.
Adina Cretu este unul dintre acesti oameni care se ocupa impreuna cu echipa ei de fiecare antreprenor dornic sa invete sa faca afaceri de succes. Ea coordoneaza Startarium, "Orasul Antreprenorilor": o platforma cu peste 28.000 de utilizatori, aproape 3.000 de idei de business si finantari de aproape 400.000 de euro.
Haideti sa vorbim, pentru inceput, despre initiativa Startarium. Ce este ea si cum a luat nastere?
Startarium este cea mai complexa platforma de educatie si suport pentru antreprenori la inceput de drum.
Este o initiativa aparuta in zona in care misiunile a doua organizatii s-au integrat intr-un mod coerent: pentru ING, care a avut ideea acestei platforme, este un proiect de CSR, care urmareste sa educe antreprenorii si sa le ofere resurse utile la inceput de drum, care depasesc cu mult zona de finantare.
Pentru Impact Hub, care a transformat aceasta idee in realitate, Startarium vine in completarea misiunii lor.
Cu ajutorul tehnologiei, pot astfel sa faca accesibile unui numar mult mai mare de antreprenori tot know-how-ul, comunitatea... mai mult
Joi, 28 Februarie 2019, ora 10:54