Fara indoiala, franciza James Bond e sinonima deja cu cateva branduri importante, la fel cum e sinonima cu sexul sau urmaririle de masini. Merge insa publicitatea din aceste filme un pic cam prea departe, asa cum sustin nu putini?
BBC incearca sa raspunda la aceasta intrebare, cu ajutorul unor experti, dar si a unor personalitati implicate in franciza.
Pana si cei mai impaciuitori fani, infocati admiratori ai francizei, trebuie sa admita ca o scena de genul celei in care Eva Green il intreaba pe Daniel Craig, in "Casino Royale", daca ceea ce poarta la incheietura e un Rolex, iar acesta raspunde trimfator ca e un "Omega" e oarecum ciudata. Iar raspunsul Evei, extaziat, "Frumos!", vorbeste deja despre o exagerare. De altfel, in cinematografe, reactia la aceasta scena e una de dezgust total a spectatorilor.
Si totusi, in filmele Bond, publicitatea a fost intotdeauna parte integranta. Apar tot felul de logo-uri ale unor companii, si acestea nu sunt deloc subtile. Insa exista cadre ...citeste mai departe despre "Brand, James Brand - Pana unde merge publicitatea in franciza James Bond" pe Ziare.com mai mult
Duminica, 04 Octombrie 2015, ora 14:58
Inspira-te din stilul lui James Bond la urmatoarea achizitie in materie de ceasuri! Daca Rolex e prea pretentios pentru tine, atunci un ceas Omega se adapteaza perfect, ambele branduri fiind asociate, de-a lungul timpului, cu acest personaj.
James Bond a inflentat stilul masculin mai mult decat a reusit oricare alt personaj fictiv sa o faca vreodata. Odata cu el barbatii au inceput sa priveasca ceasurile sport supradimensionate drept accesorii masculine cu personalitate, care pot comunica usor statutul purtatorului.
Insusi creatorul personajului James Bond, Ian Fleming, purta un Rolex, modelul 1016, acesta fiind si singurul tip de ceas pe care autorul il mentioneaza in descrierile personajului sau.
Desi Rolex a fost prezent in fiecare film James Bond o buna perioada, brandul nu a platit niciodata pentru plasarea de produse: Rolex era una din indicatiile lui Ian Fleming. Insa cand Omega s-a oferit sa plateasca pentru a deveni ceasul oficial al lui James Bond, agentul 007 s-a adaptat foarte repede.
Astfel, odata cu noul James Bond interpretat in 1995 de Pierce Brosnan, Omega ia locul lui Rolex si devine noul brand de ceasuri asociat cu James Bond.
Atat personajul James Bond, cat si actorul Pierce Brosnan devenisera ambasadorii Omega, iar brandul deja lansase cateva ceasuri in editie limitata.
Ce fel de ceasuri a purtat James Bond de-a lungul timpului si care este povestea lor ne explica jurnalistii de la Dream Chrono, intr-un infografic dedicat.
The... mai mult
Sambata, 12 Iulie 2014, ora 00:00