Retailerii continua sa-si extinda retelele de magazine din Romania, odata cu apropierea sarbatorilor de iarna, care este cea mai buna perioada pentru cumparaturi, pe o piata unde preturile
Retailerii continua sa isi extinda lanturile de magazine, doi dintre competitori, Lidl si Mega Image, deschizand, de la inceputul acestei luni, cate trei unitati.
Daca in urma cu zece ani romanii aveau nevoie de pasaport pentru a intra intr-un supermarket, in prezent, acest tip de magazin este prezent in multe orase, acoperind cu succes o mare parte din tara.
Jucatorii din piata de retail isi maresc numarul de magazine din lanturile proprii, prin investitii, francize sau prin parteneriate, mai multi competitori din acest segment anuntand noi investitii in
Grupul francez Carrefour, belgienii de la Louis Dellhaize care detin Mega Image si Cora sau concernul german Lidl & Schwarz sunt cativa dintre investitorii straini in retail care au continuat, in
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite