Trenta Pizza, unul dintre principalii jucatori din piata de livrari mancare fast-food din Romania, a fost victima unor hackeri, in urma atacului compania pierzand mai multe date personale ale clientilor.
"In ciuda tuturor masurilor noastre de securitate, din pacate, ne-am confruntat, in perioada 01.06.2021 - 04.06.2021, cu un atac asupra sistemelor unuia dintre furnizorii nostri ce ne ofera serviciul de gazduire a activitatii de plasare comenzi. In urma acestui atac, se pare ca datele dumneavoastra personale furnizate la plasarea comenzilor au fost afectate", a anuntat compania.
Potrivit lor, imediat ce acest incident a fost descoperit, au fost implementate masuri tehnice adecvate pentru ca un incident asemanator sa nu se mai repete si orice interactiune a dumneavoastra cu website-ul nostru, in acest moment, este sigura.
"La prima accesare a contului dumneavoastra, va recomandam sa va schimbati parola. Fata de cele de mai sus, va informam ca puteti solicita schimbarea parolei contului accesand website-ul nostru chiar in acest moment pentru a nu deveni victima unei incercari de phishing", au mentionat reprezentantii Trenta Pizza.
Care sunt datele pe care hackerii le-au obtinut
Investigatia interna a aratat ca acest atac a afectat urmatoarele date personale: numele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numarul de telefon, produsele comandate de la ei, parola criptata (daca ati creat o parola pentru contul dumneavoastra) si data de nastere, daca aceasta a fost... mai mult
Joi, 10 Iunie 2021, ora 11:04
“Folositi telemarketing-ul in momentul in care vrem sa testati un produs sau un serviciu nou pe piata”, a declarat pentru 3idei.ro Cristian Nicoara, consultant Hilt Training.
O modalitate de a vinde un produs sau un serviciu pe piata, prin telemarketing este Cold Calling-ul, a prezentat acesta.
Prin aceasta forma de telemarketing, precizeaza Nicoara, iti poti genera o serie de prospectari si iti testezi piata.
Astfel, ai posibilitatea de a vedea daca baza ta de date raspunde cu success nevoilor pe care tu vrei sa le satisfaci prin produsul sau serviciul pe care il propui, a precizat pentru 3idei.ro Cristian Nicoara.
O alta forma de succes o reprezinta abordarea bazei de date deja existente, in conditiile in care se creaza un istoric pentru fiecare client in parte si este o adresare individuala.
Convinge-ti clientul sa-ti asculte oferta la telefon
“Nu spune multe cuvinte pe minut si nu vorbi repede in momentul in care iti abordezi telefonic clientul. Asta este modalitatea cea mai rapida de a-l pierde”, a declarat Cristian Nicoara pentru 3idei.ro
Aspectele importante de care este nevoie sa ai grija sunt tonul vocii, ritmul, viteza vorbirii, modul in care transmiti informatia si mesajul care se ascunde in spatele informatiei.
Consultantul este de parere ca abordarea trebuie sa fie una directa, ferma si pe un ton amical.
“Daca reusesti sa-l faci sa te asculte, sa-ti acorde cele 2-3 minute necesare sa-ti prezinti ce ai de prezentat, atunci... mai mult
Luni, 13 Septembrie 2010, ora 14:34