Taramul fermecat al aplicatiilor dezvoltate pentru mobil se transforma pe zi ce trece dintr-un El Dorado, intr-un camp de batalie al dezvoltatorilor. Daca pentru cativa ani, gasirea unei aplicatii inteligente pentru smartphone a fost cheia reusitei in viata pentru multi dintre dezvoltatorii aflati la varsta liceului sau a facultatii, magazinele de aplicatii sunt acum intesate peste masura de noi si noi idei prezentate publicului.
In prezent, piata inegistreaza peste un million de aplicatii disponibile pentru sistemele iOS sau Android in magazinele virtuale ale Apple sau Google. Patru din cinci aplicatii lansate in sistemul Apple primesc atat de putina atentie incat nici nu intra pe lista recomandarilor de download, observa redactorii revistei Businessweek.
Mirajul persista
Chiar si asa, mirajul unei lovituri date pe neasteptate persista in lumea dezvoltatorilor de aplicatii pentru dispozitivele smart. Pana si micile companii aloca mai mult timp dezvoltarii aplicatiilor mobile, iar eforturile de a iesi in evidenta in momentul lansarii este cu mult mai mare decat acum doi-trei ani. "Lumea aceasta a ajuns sa semene cu industria cinematografica. Daca nu ai incasari bune in prima saptamana de la lansare, te confrunti cu un esec", dezvaluie Michael Mace, fost director la Apple si Palm, si actual coordonator de teste pentru aplicatii in cadrul companiei UserTesting.
Banii siguri se muta la testeri
UserTesting percepe o taxa de 49 de dolari pentru fiecare test... mai mult
Marti, 30 Septembrie 2014, ora 14:00