Business-urile din Romania au devenit tot mai constiente de potentialul din online, iar Google si Facebook si-au imbunatatit constant platformele. Chiar daca numarul de magazine online a crescut si
Numarul clientilor care au promovat produse si servicii in mediul online s-a dublat in 2015, comparativ cu anul anterior, conform rezultatelor unei analize BRAT.
Cand vorbesti despre tinerii antreprenori, Bogdan Hossu este unul dintre numele de referinta ai mediului de business din Romania. A intrat in lumea afacerilor la 17 ani, iar, in prezent, la 30 de ani
Radu Alexandru Isaila conduce la 25 de ani un business pe care l-a pus chiar el pe picioare. Ideea a fost cat se poate de simpla: nu exista om fara magneti pe frigider. Si nu exista om care sa nu
Industriile creative si culturale au contribuit incontestabil la solutia de iesire din criza economica care a marcat continentul european, conform studiului EY - Creating Growth - Measuring Cultural
Adriana Liute punea bazele agentiei de branding Storience in 2012, alaturi de Stefan Liute, unul dintre cei mai reputati consultanti de brand din Romania. Impactul pe piata a fost urias si cresterea
Piata locala de publicitate va creste cu 2,8% pana la sfarsitul anului 2014, ajungand la 394 de milioane de dolari, evolutia fiind in principal o consecinta a expansiunii mediului digital (+12%),
Exista multe prejudecati legate de accesarea de fonduri europene. Bineinteles ca birocratia te poate speria initial, dar tocmai acele documente te ajuta sa demonstrezi nevoia ta de finantare si
Unul dintre fondatorii magazinului online emag.ro (Dante International), Radu Apostolescu, a devenit, in urma unei infuzii de capital, asociat in cadrul companiei specializate in productia
Regizorul Andrei Cohn este Creative Director, Managing Director si Managing Partner la agentia de publicitate Cohn and Jansen JWT, o companie pe care a creat-o in 2002 sub numele Cohn & Jansen si
Romania participa, pentru al treilea an, la una dintre cele mai mari competitii internationale din sectorul industriilor creative, Creative Business Cup (CBC), care va avea loc la Copenhaga,
Guvernul vrea ca pana in anul 2020 numarul firmelor mici si mijlocii active in Romania sa creasca cu peste 40%, ajungand la 670.000, in care sa lucreze 3,2 milioane de angajati, fata de 2,6 milioane
Trendurile din industria de marketing si comunicare, social media si branding, precum si metodele de cresterea vanzarilor si transformarea fanilor in clienti si strategiile eficiente de marketing vor
Giancorrado Ulrich, presedintele Vitis Metamorfosis, a vazut, inca din 2001, o asemanare intre regiunea Dealu Mare si Toscana prin "potentialul ei fantastic, solurile sale si conditiile optime".
Cea mai mare pondere a campanilor publicitare online se inregistreaza in randul serviciilor financiare, a comertului si a industriei auto, potrivit celui mai recent raport al Gemius, care studiaza
Omul de afaceri Alin Burcea a intrat in afaceri in anii '90 cu un business ce a ajuns in 2014 una dintre cele mai mari agentii de turism din Romania. Reteta ar functiona si acum, spune acesta,
CFR Marfa are un nou director general, Dan Valentin Belcea, fost manager in cadrul firmei de publicitate Graffiti/BBDO, televiziunii Prima TV si al companiilor International Railway Systems (IRS) si
Numarul consumatorilor de Internet din Romania a ajuns, in 2013, la aproape 6,5 milioane, dintre care circa 4,7 milioane, cu varste cuprinse in 14 si 64 de ani, apelau zilnic la acest mijloc de
Fie ca isi desfasoara activitatea in sectoare traditionale ale industriei si serviciilor, fie ca detin companii din domeniul IT, antreprenorii romani din Marea Britanie au construit afaceri de
Anul 2014 este unul dificil pentru piata media, sub influenta stagnarii consumului populatiei, iar "batalia" pentru bugete va fi la fel de aspra ca anul trecut. Piata de media se va mentine in acest
Treizeci de speakeri si traineri din Romania prezinta solutii de eficientizare a promotiilor, de la strategie pana la executie, la Promotions Now 2014, care se va desfasura in perioada 5-6 martie.
Piata de publicitate online a fost de 45,5 milioane de lei in primul semestru al acestui an, industria telecom mentinandu-si suprematia in ceea ce priveste sumele investite in publicitatea online
Piata de publicitate din Romania va inregistra o crestere de 1,9% in anul 2014, digitalul urmand sa isi continue cresterea, potrivit noului set de predictii ale ZenithOptimedia.
Viacom va inregistra cele mai mari venituri dintre toate grupurile de televiziune cu plata, in acest an, in Europa, pe urmatoarele locuri in acest clasament situandu-se companiile Eurosport si
Piata de publicitate din Romania va inregistra o scadere de 3,6% in anul 2013, internetul fiind singurul tip de media aflat in crestere, potrivit celui mai recent raport Zenith Optimedia -
Organizatia Profesionistilor din Piata de Capital impreuna cu agentia de publicitate si organizari evenimente - Concord Communication SRL, organizeaza pe data de 1 Octombrie, la Bucuresti, Conferinta
Lipsa de cunoastere a metodelor de promovare online, lipsa curajului de a inova si tendinta de a alege canalele clasice de publicitate, precum TV, outdoor si print, duc la fracturi in imaginea unui
Birourile din clasele superioare de calitate, respectiv A si B+, au fost cele mai cautate de catre companii in primul semestru al acestui an, reprezentand aproape 70% din din spatiile de birouri