Tara noastra nu sta prea rau in ceea ce priveste vanzarile din industria auto. De altfel, cea mai mare companie din Romania este una auto, Dacia, care a devansat pentru al doilea an consecutiv compania care detinea suprematia in anii precedenti, Petrom.
O evolutie buna au avut si firmele care produc piese auto, astfel ca industria auto a devenit cel mai important sector economic din tara noastra.
Cat au produs anul trecut firmele de piese auto
In anul 2014, primele 10 companiile care se ocupa de productia de piese auto au realizat, insumat, venituri mai mari per total decat in anul anterior. Bineinteles, principalii clienti sunt cele doua uzine locale, Dacia si Ford, insa venituri indestulatoare vin si din cereri externe.
Firmele care produc piese auto si-au crescut anul trecut atat veniturile, cat si numarul de angajati, semne, evident, de bun augur pentru industrie, dupa ce criza economica mondiala a lovit din plin acest sector.
Topul cu primele 10 companii producatoare de piese auto din Romania nu s-a schimbat fata de 2013, modificarile au aparut insa in ceea ce priveste locurile ocupate, dar intrari si iesiri din top nu au fost inregistrate. O singura companie si-a mentinut pozitia ocupata si in anul precedent.
Topul primelor 10 firme producatoare de piese auto
Pe primul loc se situeaza Autoliv, o companie cu capital suedez si care produce sisteme de siguranta auto - centuri de siguranta, chinga pentru centurile de siguranta, airbaguri, generatoare... mai mult
Miercuri, 26 August 2015, ora 14:10
Valoarea totala a pietei locale de digital ar putea ajunge la 65 milioane de euro in 2012, ceea ce inseamna o crestere cu 21% fata de anul anterior, conform celei de-a doua editii a studiului Digital FactBook, realizat de agentia HyperActive.
In calculul acestei valori au fost luate in considerare investitiile media in digital si in mobile marketing, taxele si comisioanele platite catre agentiile de comunicare online.
"Cuvintele cheie si trendurile care vor marca 2012 sunt: video, mobile, social media si e-commerce. In ultimul an, retelele sociale au inregistrat o crestere extraordinara a popularitatii si utilizarii, pe masura ce social media a devenit parte integrata din viata noastra si un mod de relationare natural. Estimam ca in acest an bugetele de puiblicitate investite in social media vor creste cu circa 50%.
Advertiserii vor utiliza social media mult mai strategic, ca instrument veridic de business si vor construi mesajul astfel incat sa vorbeasca peste zgomotul multimii", declara Alex Visa, Managing Partner HyperActive.
Evolutia pietei locale de digital in 2011
Anul trecut, valoarea totala a pietei locale de digital a crescut cu 30% fata de anul 2010, pana la 52 - 55 de milioane euro, conform Digital FactBook. Cheltuielile media, care includ investitiile catre furnizorii locali de media online, cele de pe piata de search (in special Google) si furnizorii media internationali (Yahoo.com, Facebook), au ajuns la 34 de milioane de euro in 2011, ceea ce... mai mult
Marti, 10 Iulie 2012, ora 16:29
Grupul Renault a infiintat o noua companie, Renault Commercial Roumanie, care a preluat de la Renault Nissan Romania vanzarea pe piata locala a marcilor Renault si Nissan, si a integrat activitatea de consultanta comerciala pe care o derula Dacia Comercial. "Renault Commercial Roumanie deruleaza activitatea de comercializare pe piata din Romania a marcilor Renault si Nissan, ceea ce facea, pana la 1 iunie 2011, Renault Nissan Romania.
In plus, noua societate a integrat activitatea de consultanta comerciala pe care o derula firma Dacia Comercial, filiala inchisa in urma deciziei Automobile Dacia", au declarat pentru MEDIAFAX reprezentantii Biroului de Comunicare al grupului francez in Romania.
Acestia nu au oferit detalii referitoare la motivul pentru care s-au decis modificari in structura comerciala a grupului.
Renault Nissan Romania a fost infiintata in iulie 2001, iar potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, in anul 2009 compania a derulat afaceri de peste 560 milioane lei.
mai mult
Duminica, 10 Iulie 2011, ora 14:05
Porsche Romania, importatorul Audi, a lansat pe piata locala noul model A6, disponibil in cinci versiuni de motorizari cu preturi cuprinse intre 42.300 euro si 57.400 euro cu TVA inclus, transmite Mediafax.Clientii noului model pot alege intre cinci motorizari in patru si sase cilindri, trei diesel si doua pe benzina, care dezvolta intre 177 si 300 cai putere.
Cel mai economic propulsor este de 2 litri diesel, cu un consum mediu de 4,9 litri la suta de kilometri si emisii de dioxid de carbon de 129 grame pe kilometru.
Noul A6, al saptelea model din generatia sa, are consumul cu pana la 21% mai mic fata de predecesorul sau.
In primele trei luni ale anului au fost inmatriculate 243 automobile Audi, cu 33% mai multe fata de aceeasi perioada a anului trecut. mai mult
Luni, 11 Aprilie 2011, ora 13:26
Automobilele sport Lotus vor fi aduse pe piata din Romania printr-un acord de exclusivitate realizat de importatorul Ferrari pe piata locala, Forza Rossa. Compania va deschide si un showroom pentru Lotus in Romania, la sfarsitul lunii februarie, potrivit agentiei Mediafax.Forza Rossa va fi reprezentantul exclusiv al marcii Lotus si in Serbia, Muntenegru si in Republica Moldova, se arata intr-un comunicat al companiei.
Importatorul va deschide, pe 24 februarie, primul showroom Lotus in Romania, eveniment la care vor participa directorul executiv al Lotus Cars, Dany Bahar, si fostul campion mondial de Formula 1, Nigel Mansell.
In cadrul evenimentului va fi prezentat monopostul de Formula 1 Lotus Renault 2011, precum si noul model Esprit, a carui prezentare oficiala va avea loc la inceputul lunii martie, la Salonul Auto de la Geneva.
Acest model va fi comercializat din 2012.
Prin parteneriatul cu Lotus Cars, Forza Rossa isi propune sa creasca vizibilitatea si notorietatea brandului in aceasta zona a Europei, se mai arata in comunicat.
Sotii Camelia si Ion Bazac (fost ministru al Sanatatii) controleaza compania Forza Rossa, dealerul Ferrari, prin Forza Rossa Holding, firma inregistrata in Cipru (86,3%).
Celalalt actionar al Forza Rossa, cu o detinere de 13,6%, este un cetatean italian, Leo Taroni. In 2009, Forza Rossa a derulat afaceri de aproximativ opt milioane de euro, cu un profit net de 300.000 de euro. mai mult
Vineri, 18 Februarie 2011, ora 11:15