Mosia Corbeanca, una dintre locatiile de referinta pentru comunitatea din Corbeanca, dar si pentru bucuresteni, lanseaza serviciul de livrari de meniuri flexibile si a la carte, incepand de azi, 27 martie.
Meniurile vor putea fi comandate si livrate in Otopeni, Corbeanca, Balotesti, Buftea si Bucuresti, capacitatea locatiei fiind de 500 de portii zilnic. Totodata, Mosia lanseaza si un serviciu de donatii, prin care va gati si va sustine gratuit familiile vulnerabile din Corbeanca.
Mosia Corbeanca a fost deschisa in vara anului 2017, fiind parte a Maidan Grup, fondat de antreprenorii romani Bogdan Doltu si Calin Cindea.
Cu o suprafata de 11.000 mp, Mosia ofera spatii pentru evenimente, team-building-uri, zone de relaxare, dar si o bucatarie cu meniuri deja consacrate care puteau fi consumate pana acum doar in cadrul locatiei.
Avand in vedere contextul actual provocat de virusul COVID-19, cei doi fondatori, impreuna cu echipele din celelalte spatii ale Maidan Grup (Statia Universitate, Statia Floreasca) incep de astazi serviciul de delivery in Corbeanca, Bucuresti, Balotesti, Buftea si Otopeni.
In plus, din dorinta de a veni in sprijinul comunitatii din Corbeanca, echipa va dona mancare familiilor nevoiase, care nu se pot deplasa sau nu au resursele financiare necesare.
Oricine are nevoie de ajutor sau cunoaste pe cineva in localitate care are nevoie de ajutor poate scrie direct pe pagina de Facebook sau poate trimite un mesaj la contact@mosiacorbeanca.ro... mai mult
Vineri, 27 Martie 2020, ora 10:10
Romania este o piata ideala pentru platformele de livrari de mancare, sustine Piotr Lagowski, Managing Director foodpanda CEE, care mai spune ca tara noastra se afla pe primul loc in Europa Centrala si de Est la capitolul comenzi de mancare direct de pe telefonul mobil.
Piotr Lagowski este managing director foodpanda pe Europa Centrala si de Est, pozitie din care coordoneaza activitatea businessului in Polonia, Ungaria, Romania, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croatia si Serbia. Dintre toate acestea, Romania este una dintre tarile sale preferate pentru business, recunoaste managerul.
"Intre 45% si 50% din comenzile zilnice foodpanda Romania sunt facute de pe aplicatia de mobile, disponibila gratuit in AppStore si Google Play", iar acest procent impresionant are legatura cu momentul intrarii afacerii sale pe piata romaneasca, explica Piotr Lagowsky.
Desigur, Romania, in comparatie cu alte tari, are insa un mare minus: "problema taxelor", mai spune Lagowsky.
Despre potentialul pietei din Romania pentru "food delivery", problemele cu care s-a confruntat la implementarea conceptului de business pe meleagurile noastre, dar si modul in care alege sa-si pastreze echilibrul intre cele opt tari de care este responsabil si viata personala, vorbeste Piotr Lagowsky, intr-un interviu acordat Business24.
Cum ati intrat in echipa foodpanda?
Eram deja in echipa Rocket Internet, lucrasem la Groupon si Westwing Home & Living. In cadrul Westwing am avut ocazia sa construiesc de... mai mult
Sambata, 17 Mai 2014, ora 00:00