Intr-o zi in care Romania a fost paralizata de greve si proteste, nu unul, ci doi ministri din Guvernul Grindeanu nu au gasit subiect mai bun de dezbatere decat schimbarea brandului din tara din frunza intr-o oaie.
Astfel, ministrul Agriculturii, Petre Daea, a simtit nevoia sa se implice si el in scandalul creat de initiativa colegului sau de la Turism de modificare a brandului de tara in acord cu balada Miorita. "Oaia este o statuie vie. Langa oaie gasesti o frunza, dar langa frunza nu gasesti o oaie", a argumentat Petre Daea.
Reactia a venit dupa ce in presa a fost dezvaluita intentia ministrului Turismului, Mircea Dobre (PSD), de a inlocui frunza Elenei Udrea cu un nou brand turistic reprezentativ pentru Romania: oaia.
Informati despre aceasta initiativa, oamenii de afaceri din turism au fost siderati. Un brand turistic nu se face pe picior, de pe o zi pe alta, iar problemele din turism sunt grave si cu totul altele, spun ei, catalogand ideea drept "o tampenie".
Citeste mai multe despre:
Ministrul Turismului vrea sa schimbe frunza din brandul de tara cu o oaie, sustin oamenii de afaceriMinistrul Turismului a facut-o de oaie! Cele mai bune glume de pe Internet despre Miorita ca brand de tara
In schimb, ministrul Agriculturii, Petre Daea, a fost de acord cu colegul sau de partid si de Guvern, enumerand o serie de argumente.
"Oaia este o statuie vie. Este doar o definitie, argumentele se gasesc in strafundul analizei pentru fiecare si pentru orice loc.... mai mult
Marti, 30 Mai 2017, ora 15:20