"De ce sa imi fac blog?", "La ce ma ajuta sa scriu pe el?", "Despre ce ar trebui sa scriu?", "Cat de des ar trebui sa scriu?", "Ce domeniu sa aleg?", "Sa fie .ro sau nu?" sunt cateva din intrebarile
Urmarind statisticile din Google Analytics cu privire la cautarile care aduc oamenii pe blogul meu, am observat ca destul de multe persoane ajung aici cautand "Cum sa ma vand" sau si mai interesant
In ultimul articol am vorbit despre importanta prezentei on-line si explicam cum, in timp, probabil ca internetul va fi principala piata de desfacere pentru cerere si oferta, nevoi si solutii,
Capacitatea de a vorbi bine in public este astazi o abilitate indispensabila, pentru ca de fluenta discursului nostru si de capacitatea acestuia de a convinge depind de multe ori reusitele noastre
In ultimul articol am vorbit putin despre ce este un brand personal si la ce foloseste. Acum, va invit la un articol despre setarea asteptarilor. Adica: ce o sa ni se intample si ce nu o sa ni se
Oare chiar am nevoie sa ma comunic pe internet?
Inainte de a citi randurile de mai jos, am o veste buna si una proasta: cea proasta este ca, fie ca vreti, fie ca nu, aveti un brand personal. Cea buna este ca daca el devine o preocupare constienta,
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite