Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunta ca a fost montata prima grinda la pasajul Mogosoaia, in cursul noptii de marti spre miercuri urmand a fi asezate, in total, zece astfel de grinzi. CNAIR aminteste ca, din cauza lucrarilor, sunt restrictii de trafic in zona pasajului.
"A fost montata prima grinda la pasajul Mogosoaia. In aceasta noapte se vor monta 10 grinzi. Va reamintim ca in zona pasajului au fost instituite restrictii de circulatie, pentru ca lucrarile sa se desfasoare in siguranta", arata reprezentantii CNAIR, marti seara, intr-o postare pe Facebook.
Astfel, pe sensul Bucuresti-Otopeni, circulatia se desfasoara pe DN 1A - breteaua 7 - (Bucuresti-Otopeni: km 66+870- km 67+340) a pasajului sau DN 1A - sensul giratoriu (dirijat pe partea stanga a acestuia) - DN Centura Bucuresti breteaua 8 (Otopeni-Mogosoaia km 66+870 - km 67+280).
Pe sensul Bucuresti - Mogosoaia/Chitila, circulatia se desfasoara pe DN 1A - sensul giratoriu (dirijat pe partea stanga a acestuia) - DN 1A/DN CB (breteaua 5 Mogosoaia-Chitila: km 66+360 - km 66+840).
Pe sensul Chitila - Mogosoaia/Otopeni circulatia se desfasoara pe DN CB breteaua 6 (Chitila-Bucuresti km 66+420 - km 66+840) - sensul giratoriu (dirijat pe partea stanga a acestuia) - DN 1A/ DN Centura Bucuresti (breteaua 7 sens Bucuresti Otopeni).
Pe sensul Mogosoaia - Chitila/Bucuresti si Chitila - Bucuresti circulatia se desfasoara normal, iar pe sensul Mogosoaia - Otopeni circulatia se... mai mult
Marti, 15 Decembrie 2020, ora 23:44
Desi a trecut aproape un an de la semnarea contactului pentru constructia unui pasaj pe deasupra centurii Capitalei (pe drumul Mogosoaia), inca nu stim cand vor incepe lucrarile.
Scopul acestui pasaj este sa le permita soferilor care circula pe DN1A (spre si dinspre Mogosoaia) sa nu se mai intersecteze cu cei care tranziteaza partea vestica a centurii Capitalei.
Pentru bucurestenii de rand, constructia pasajului e urgenta, intrucat drumurile din zona sunt din ce in ce mai aglomerate. Cat de mare este numarul masinilor care circula prin zona si cat de greu trec prin intersectia centurii cu DN1A se poate vedea clar dintr-o filmare realizata de Asociatia Pro Infrastructura (API) la inceputul lunii mai:
Din pacate, autoritatile fie n-au remarcat cat de aglomerata e zona, fie nu considera ca asta reprezinta o problema pentru oameni si tergiverseaza inceperea lucrarilor la pasaj.
Pro Infrastructura: In loc sa lucram, asteptam hartii
Compania de Drumuri - care administreaza centura Capitalei - a anuntat in august 2018 ca a ales, prin licitatie, societatea Strabag pentru a construi pasajul Mogosoaia.
Contractul pentru realizarea lucrarilor a fost semnat, insa, abia pe 23 octombrie 2018. S-a stabilit atunci ca proiectarea pasajului va dura 6 luni, iar constructia lui propriu-zisa va lua inca 2 ani.
Daca respectivul program s-ar fi respectat, acum lucrarile ar fi trebuit sa fie in toi la pasajul Mogosoaia. In realitate, insa, in zona n-a fost adus nici macar... mai mult
Marti, 08 Octombrie 2019, ora 14:56
Primaria Capitalei va plati aproximativ 14 milioane de euro pentru pasajul de la Piata Presei, al carui Plan Urbanistic Zonal (PUZ) a fost aprobat de municipalitate miercuri. Proiectul, considerat util de edilul-sef al Capitalei, are ca scop fluidizarea traficului in zona de nord a Bucurestiului, dar a starnit indignarea mai multor ONG-uri care sustin ca reprezinta "bani cheltuiti prost".
Primarul general Sorin Oprescu a spus ca lucrarile vor incepe in cel mai scurt timp si ca, dupa obtinerea autorizatiei de construire, "probabil intr-o saptamana", bucurestenii vor vedea cum se organizeaza santierul in partea de nord a Capitalei.
Macheta Pasajului de la Piata Presei
Constructorul licitatiei a fost deja selectionat, fiind vorba despre societatea Apolodor SA, controlata de omul de afaceri Radu Ouatu. Lucrarile ar trebui sa dureze 10 luni, mentioneaza reprezentantii primariei, adaugand ca soferii vor putea circula in zona, pe toata durata constructiei pasajului.
Intrarea in pasaj se va face pe directia Soselei Bucuresti-Ploiesti spre Bulevardul Kiseleff, iar iesirea, pe Bulevardul Kiseleff, dar si pe bulevardul Marasti. Pasajul va avea o lungime de 550 de metri si va incepe pe portiunea din zona Fantana Miorita si Piata Presei Libere pe Sos. Bucuresti - Ploeisti, acesta urmand sa se desparta sub forma literei "y" sub intersectia de la Piata Presei.
Macheta pasajului de la Piata Presei
Zona analizata si reglementata prin PUZ este cea a intersectiei... mai mult
Joi, 29 August 2013, ora 12:28