BMW Group si Daimler AG isi extind serviciile de mobilitate pentru a crea un nou jucator global care va oferi utilizatorilor mobilitate urbana sustenabila.
Cele doua companii vor investi peste 1 miliard de euro pentru a crea mai multe platforme unice care vor interconecta si integra serviciile de car-sharing, ride-hailing, taxi, statiile de incarcare pentru vehicule electrice si transporturi multimodale.
REACH NOW ofera unui numar de peste 6,7 milioane de utilizatori acces simplu si direct la o varietate de servicii de mobilitate printr-o singura platforma multimodala. Aplicatiile REACH NOW vor oferi o multime de optiuni de a ajunge dintr-un punct in altul, permitandu-le utilizatorilor sa rezerve si sa plateasca direct pentru transportul in comun si pentru alte optiuni de mobilitate, cum ar fi car-sharing, ride-hailing si inchirieri de biciclete.
REACH NOW va fi condus de Daniela Gerd tom Markotten ca director executiv (CEO) alaturi de Johannes Prantl ca director financiar (CFO).
CHARGE NOW este un serviciu al Digital Charging Solutions GmbH (DCS), iar reteaua sa extinsa de incarcare electrica este un factor cheie pentru condusul cu zero emisii de carbon. CHARGE NOW face ca punctele de incarcare electrica sa fie usor si rapid de localizat, simplu de folosit si platit, atat in tara, cat si in strainatate.
Digital Charging Solutions GmbH ofera acces simplu si standardizat la punctele de incarcare electrica atat pentru producatorii de autovehicule, cat si... mai mult
Vineri, 22 Februarie 2019, ora 16:17
Bayerische Motoren Werke AG (BMW) a extins luni parteneriatul cu Brilliance China Automotive Holdings pana in 2028, o decizie care, sustin analistii, va ajuta ambele companii sa-si continue expansiunea pe cea mai mare piata auto din lume, transmit Bloomberg si Reuters.
Reprezentantii BMW si Brilliance China Automotive au refuzat sa dea detalii privind extinderea contractului dintre cele doua companii. Producatorul auto german colaboreaza cu Brilliance din 2003 si fabrica cateva modele in uzinele companiei chineze.
"Parteneriatul solid si vizibilitatea pe termen lung sunt foarte importante pentru a mentine pozitia BMW in China", se arata intr-o analiza a companiei ISI Group.
In pofida incetinirii cresterii economice in 2013, vanzarile auto in China au crescut cu 15,7%, la 17,9 milioane de vehicule de pasageri, conform datelor publicate de Asociatia Producatorilor Auto din China (CAAM).
Pentru acest an, BMW are ca obiectiv vanzarea a cel putin doua milioane de vehicule pe piata chineza, dupa nivelul record de 1,96 milioane de masini livrate anul trecut. Din cele 1,96 milioane masini BMW si Mini vandute in 2013, 20% au fost livrate in China.
Extinderea companiei germane in China vine pe fondul performantelor mai slabe din Europa, care anul trecut a reprezentat 44% din vanzarile grupului german. BMW si-a mentinut in mai pozitia de lider mondial al vanzarilor de automobile de lux, datorita cererii pentru sedanuri 5-Series si SUV-uri X5, care au ajutat compania... mai mult
Luni, 23 Iunie 2014, ora 16:58
Daimler doreste extinderea planurilor de cooperare "ca parteneri egali" cu BMW de la acordul actual de achizitie comuna a componentelor auto, a declarat, intr-un interviu, directorul general executiv al Daimler, Dieter Zetsche. "In general, vad doar cateva zone unde cooperarea este in principiu exclusa. E clar ca suntem doua companii independente, al caror succes pe piata depinde de puterea marcilor noastre, deci integritatea brandurilor este imperativa. Acest lucru trebuie constientizat in orice moment, dar nu este o chestiune care sa impierdice cooperarea extinsa", a afirmat Zetsche, citat de Mediafax.Oficialul a aratat ca Daimler trebuie sa se asigure ca identitatea si caracteristicile unice ale brandului de lux Mercedes sunt mentinute, insa nu a precizat care domenii ar fi excluse intr-un eventual acord de cooperare intre cei doi giganti germani ai industriei auto, care concureaza direct pe piata automobilelor premium.Spre deosebire de rivalii de la Audi (Germania) si Volvo (Suedia), BMW si Mercedes au in comun specializarea in automobile cu tractiune pe spate, iar, in acelasi timp, performantele si designul celor doua marci se adreseaza catre categorii diferite de clientela."Chestiunile pe care le discutam cu BMW trebuie examinate atent de la inceput, pentru a evita greseli pe parcursul parteneriatului. De aceea, orice rezultate trebuie sa fie extrem de riguroase", a spus Zetsche.BMW si Daimler colaboreaza in prezent pentru dezvoltarea tehnologiei hibrid, dupa... mai mult
Vineri, 08 Mai 2009, ora 14:29