Cand vine vorba despre comportamentul consumatorilor, aroma potrivita poate face diferenta dintre noapte si zi. Parfumurile ambientale placute atrag mai multi oameni intr-un magazin, ii fac sa petreaca mai mult timp in acea locatie, ii stimuleaza sa cumpere mai multe produse.
Un experiment realizat acum cativa ani in Statele Unite ale Americii a demonstrat ca, stimulati de un parfum potrivit, cumparatorii pot cheltui chiar si cu 45% mai mult intr-o locatie comerciala.
Parfumul ambiental actioneaza ca un fel de "adeziv cerebral", asociind toate gandurile si experientele legate de o marca. Orice companie poate duce acest principiu cu un pas mai departe prin alinierea canalelor de marketing traditionale cu un parfum specific.
Prin imbunatatirea atmosferei din magazin, a ambalajelor si chiar a anunturilor tiparite cu un parfum de brand, se creeaza o experienta senzoriala fara intrerupere, in care asociatiile de brand pozitive le pot veni cu usurinta in minte celor care urmaresc, folosesc serviciile, sunt parteneri ai unei companii/brand.
Compania ScentAir este unul dintre liderii globali in productia si distributia de parfumuri ambientale pentru spatii mari si se numara printre formatorii conceptului de aroma scent marketing la nivel global.
Am stat de vorba cu echipa de management si vanzari a ScentAir Romania despre dezvoltarea acestei industrii in tara noastra.
Interviu cu dl. George Catanescu, General Manager ScentAir Romania
Domnule Catanescu, sunteti... mai mult
Joi, 20 Decembrie 2018, ora 11:52
Povestea parfumului pe care il porti se reflecta asupra ta si o porti cu tine ori unde ai fi: la birou, la cina de afaceri sau in mijlocul negocierilor. Sotisticat, modern si delicat, Burberry BODY este mai mult decat un parfum, este o bijuterie olfactiva lipsita de opulenta, pe care o ai mereu pe pielea ta.
"Burberry BODY este urmatorul capitol al istoriei noastre si o lansare care ne entuziasmeaza pe toti. Este universul Burberry tradus intr-un parfum, intrupand fiecare fateta diferita a brandului trecand prin muzica, prin colectiile de moda, prin parfum, prin comunitati.
Am vrut sa cream ceva extrem de britanic, feminin, atemporal, distins si senzual in inima caruia sa se regaseasca perfect atitudinea si energia trench coat-ului Burberry", a declarat Christopher Bailey, Directorul de Creatie al celor de la Burberry.
In spatele lui BODY se ascund doi ani de-a lungul carora intregul concept pe care parfumul doreste sa il surprinda a fost definit cu atentie si entuziasm.
Burberry BODY, un parfum creat pentru frumusete
Burberry Body este un parfum senzual si feminin care exprima eleganta prin notele de varf ale absintului verde, prin aroma de piersica si frezie. Notele de mijloc sunt imaginate in jurul unui buchet floral in tonuri de trandafir si iris imbinandu-se delicat cu nuantele subtile ale lemnului de santal accentuate de casmir, vanilie, ambra si mosc.
Sticla si etuiul parfumului sunt doua piese de rezistenta ale parfumului. Sticla... mai mult
Sambata, 31 Martie 2012, ora 00:00
Octavian Coifan, singurul parfumier roman, te invata ce parfumuri sa alegi pentru intra in randul "cunoscatorilor".
Notele de fum si piele sunt la mare cautare anul aceasta in lumea iubitorilor de parfum, iar pentru un parfum de lux trebuie sa scoti din buzunar cel putin 160 de euro, sustine Octavian Coifan intr-un interviu acordat Business24.
- Ce parfumuri se poarta anul acesta?
- Suntem intr-un an in care notele de fum si piele revin alaturi de o prospetime verde si acidulata. Astfel, avem notele de iris, piele, prune senzuale (Chambre Noire de la Olfactive Studio si Bottega Veneta), nota piele de Spania, gurmanda dar transparenta prefigurata de parfumurile Arquiste, bomboanele de caramel cu lapte de la Prada Candy, notele lemnoase cremoase dulci ca in ultimul Estee Lauder, la care as adauga nota noua dulce-amaruie de dulceata de grapefruit si rabarbura (rhubarbe) cu ghimbir ca la Guerlain.
Pentru barbati, exista doua reveniri majore, intrucat sunt parfumuri clasice, Habit Rouge (Guerlain) si Fahrenheit (Dior). Asadar, fructe acidulate zemoase, piele fina irizata si un element foarte gurmand, un exces oriental de vanilie din Mexic si santal Indian si putina smirna cu ceai negru (Myrrhiad, Pierre Guillaume).
- Ce inseamna, dupa parerea ta, un parfum bun, de calitate?
- Un parfum de calitate este o opera de arta de care te indragostesti fara echivoc. Iata cateva exemple clasice: Chamade si Samsara(Guerlain), Aromatics Elixir (Clinique), J'adore l'Or... mai mult
Sambata, 25 Februarie 2012, ora 00:00
Octavian Coifan creaza parfumuri unice pentru cei bogati, este binecunoscut la Paris si vrea sa deschida un muzeu al parfumurilor in Romania.
Se poate mandri cu faptul ca este singurul roman care se mai ocupa de arta parfumului, insa aceast lucru pare ca, de fapt, il intristeaza.
Romania nu i-a oferit conditiile necesare pentru a crea, asa ca a ales sa plece spre Paris in urma cu opt ani, dupa cum povesteste Coifan intr-un interviu acordat Business24. In "paradisul parfumurilor", Coifan a reusit sa-si faca un nume si sa creeze esente unice.
De ce ai ales Parisul pentru a-ti practica meseria?
Parisul este un loc in care inspiratia se afla la fiecare colt de strada.
Motivele alegerii sunt foarte practice. In Romania, la vremea aceea, nu se puteau importa ingrediente pentru parfumerie, iar parcurile publice erau extrem de sarace in flori parfumate. Cele doua elemente esentiale pentru parfum, ingredientele si inspiratia, lipseau.
De exemplu, la vremea aceea, Timisoara, odinioara cunoscut drept orasul trandafirilor, abia mai avea cateva soiuri de flori ratacite.
In plus, exista si partea de istorie. La Paris, respectiv la Versailles, am acces la foarte multe parfumuri vechi, documente si arhive.
Ce faci in acest moment la Paris?
In momentul acesta lucrez la o esenta speciala si reflectez la un proiect aparte: un muzeu de parfumuri in Romania. Exista odinioara parfumul Carmen Sylva, iar Casa Hohenzollern avea un parfumier inainte de primul... mai mult
Sambata, 18 Februarie 2012, ora 00:00
2012 ne va intampina cu invierea parfumului vechilor ani, de la Hollywoodul de demult si pana la cultura europeana ultrasofisticata.
Moda anului 2012 vine cu tendinte din anii 1920 si 1950, spune un consultant fashion.
"Consumatorii vor vedea in 2012 rochii in stilul anilor '50 si jachete in stilul anilor '20. De asemenea, cei care isi doresc sa fie intotdeauna la moda, expertii le recomanda palarii in forma de clopot si rochii din sifon cu margele atasate", a declarat Catherine Moellering, consultant fashion, potrivit Yahoo News.
Intre timp, casele de moda precum Prada scot pe piata binecunostele tinute de la Hollywood din anii 20, reprezentative fiind cele inpirate dupa modelul Marilyn Monroe, in stilul polka.
In ceea ce priveste culorile, designerii recomanda culorile pastel, care indica feminitate, eleganta, un aer retro. Potrivit consultantilor de pe piata de fashion, in 2012 colectia lui Alexander McQueen se va vinde extrem de bine datoria paletei de culori in nuante de coral, liliac, argint si culoarea smantanei.
Nicole Fischelis, vicepresedinte si director de moda al grupului Macy a pus accentul pe culoare senzuala, feminina si importanta stralucirii in anul primavara lui 2012.
Prin accesoriile care vor fi un "must" in tinutele adoptate in primavara viitoare se numara bratarile multiple si pantofii cu lanturi atasate.
Nici tonurile vibrante nu vor fi scoate din peisajul anului. Designeri precum Tommy Hilfiger, Cynthia Steffe, Elie Tahari,... mai mult
Sambata, 24 Decembrie 2011, ora 16:37
"Nu ai nevoie de geniu, doar de multa indemanare, talent si putin bun gust", era crezul pe care se baza creatoarea de moda pariziana Coco Chanel. Aceasta a respectat cu sfiintenie, de-a lungul anilor, formula succesului amintita si a folosit-o inclusiv cand a inceput sa produca parfumuri.
Gama de parfumuri marca Coco Chanel a fost lansata in colaborare cu unii dintre cei mai importanti experti din domeniu. Primul parfum Chanel avea sa fie celebrul Chanel No.5, creat in 1921.
De atunci, brandul casei de moda reprezinta un etalon al bunului gust, al originalitatii si al calitatii. Acum, la fiecare 5 minute se vinde un parfum Chanel No.5, desi gama a fost mult imbunatatita, de-a lungul timpului.
Printre parfumurile lansate de casa de moda pariziana se numara Chanel No 22, Cuir de Russie, Gardenia, Bois des Illes, Chanel No 19. Dupa moartea celebrei creatoare de moda au fost lansate Coco, in amintirea ei, Egoiste, un parfum pentru barbate, Allure si Coco Mademoiselle.
Parfumurile Channel se numara printre cele mai apreciate din lume si sunt accesibile ca pret, in Romania pornind de la aproximativ 350 de lei, sticluta de 100 ml.
Cel mai scump parfum din Romania este Quartz, produs de parfumeriile Elysee. Acesta poate fi cumparat pentru minim 10.000 de euro. Daca pretul vi se pare piperat, ar trebui sa stiti ca, in lume, cel mai scump parfum costa de aproape 100 de ori mai mult.
Golden Delicious, de la DKNY, are un pret de 1 milion de dolari, dar nu duce... mai mult
Sambata, 03 Decembrie 2011, ora 00:00
Fotomodelul Iman s-a asociat cu creatorul de bijuterii Martin Katz pentru a lansa prima sticle de parfum din lume care costa 1 milion de dolari.
Iman, sotia starului rock David Bowie va prezenta parfumului Bejeweled la celebrul magazin DKNY din New York.
Sticla, al carei design a fost proiectat de Katz, este impodobita cu 2909 bijuterii rare din intreaga lume. Dupa lansare, milionarii americani vor avea sansa sa cumpere parfumul care a facut furori in intreaga lume, iar incasarile obtinute vor fi donate unei asociatii filantropice ce militeaza impotriva foametei din lume.
Iman Mohamed Abdulmajid, nascuta pe 25 iulie 1955 in Somalia, cunoscuta sub numele de Iman, este unul dintre cele mai renumite si mai spectaculoase top modele de culoare din industria modei, alaturi de nu mai putin celebra Naomi Campbell.
Cu o silueta perfecta, un gat lung si trasaturi foarte fine, Iman a obtinut succese rasunatoare pe podiumurile marilor case de moda si a devenit muza unor designeri proeminenti, precum Gianni Versace, Calvin Klein, Issey Miyake, Donna Karan, dar mai ales Yves Saint Laurent. Pe parcursul carierei sale de model profesionist, care a durat aproximativ 14 ani, Iman a colaborat si cu multi fotografi celebri, precum Helmut Newton, Richard Avedon, Irving Penn si Annie Leibovitz.
Iman este considerata, totodata, un "pionier" in domeniul produselor cosmetice - a infiintat prima linie de produse cosmetice pentru femeile de culoare - , dar si o figura marcanta in... mai mult
Vineri, 02 Decembrie 2011, ora 08:56