In anul 2018, intreaga activitate de marketing graviteaza in jurul consumatorului. Prin urmare, oamenii de marketing trebuie sa dea intalnire clientilor pe canalele pe care acestia le prefera.
Poarta o pereche de pantofi inteligenti la urmatoarea plimbare, fie ea pe jos, cu bicicleta sau la volan.
Compania Google a prezentat prima pereche de "pantofi sport experimentali vorbitori" Talking Shoe, care ii ajuta pe cei care ii incalta sa-si invinga lenea si sa fac sport, la conferinta de
Electrocasnicele "smart" sunt o combinatie intre utilitate si tehnologie si ofera utilizatorilor solutii inteligente. Frigiderul va seta temperatura potrivita pentru alimentele, masina de spalat va
Succesul Nike din ultimii ani s-a bazat pe eforturile companiei de a investi milioane de euro in marketing. Nike a devenit numarul 1 pe piata companiilor de echipamente sportive, devansand vanzarile
Nokia este un oras din Finlanda, Starbucks un personaj din romanul Moby Dick si Adobe o apa curgatoare. Iar acestea nu sunt singurele origini cel putin surprinzatoare ale numelor celor mai mari
Preferintele vestimentare au un impact mare asupra identitatii oamenilor, iar fondatorii celor mai mari companii tech din lume nu fac exceptie. La fel cum Winston Churchill purta intotdeauna papion,
Cand un brand devine generic, adica indica toata gama de produse din care face parte, compania care il detine poate pierde drepturile asupra sa.
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite