O casuta de numai cativa metri patrati in care sa te poti refugia, undeva in natura, departe de agitatia orasului, este tot ce ai putea visa in aceste momente de izolare.
Am stat de vorba cu cei de la Eco Tiny House si am descoperit cea mai accesibila casa pe roti, fabricata in Romania, care poate costa pana in 10.000 de euro, daca o asamblezi singur, ca pe mobila de la IKEA.
"Am tot cautat si am gasit o limuzina Lincoln de 7 m, am lungit-o putin pe fiecare parte si am ajuns la un sasiu de 8 m. De aici a pornit ideea", spune Botond Szakacs, inginer specializat in constructii, care, in urma cu cativa ani, cauta si el o metoda pentru a avea propria casuta pe un teren extravilan, unde nu se putea construi nimic.
"Conceptul exista demult in Statele Unite si Australia si s-a nascut din dorinta oamenilor de a fi liberi. Liberi de credite la banca, liberi avand mai mult timp sa faca ceea ce le place, in loc sa munceasca sa plateasca rate, liberi sa petreaca mai mult timp cu cei dragi si nu numai.
Tiny Living inseamna si un trai minimalist, in care ai grija de resursele pe care le consumi (apa, energie), ai doar obiectele si lucrurile de care ai adevarata nevoie si esti un consumator cumpatat. Pentru ca, si daca ar fi sa cumperi lucruri in plus, nu ai unde sa le pui. Nu ai loc. In SUA exista comunitati de oameni care traiesc in casute pe roti si sunt peste 10.000 de astfel de casute", spunea el.
Cum nu a gasit niciun producator local care sa se ocupe de aceste... mai mult
Marti, 05 Mai 2020, ora 00:00
Liviu Rogojinaru, Presedinte A.P.I.I.R
APIIP a luat fiinta la inceputul anului 2004, avand ca membri fondatori 52 dintre cele mai importante companii din Industria de Publicitate romaneasca.
APIIP este o asociatie deschisa catre toate firmele din Industria de Publicitate.
Principalele domenii reprezentate in cadrul Asociatiei sunt:
- productie publicitara;
- printing;
- promotionale;
- materiale si echipamente.
•Piata de publicitate in 2010: scadere de 15%
•Care sunt cele mai eficiente metode de promovare
•Participarea la targuri si expozitii, pana in 10.000 de euro in Romania
"Una dintre cele mai eficiente metode de promovare o reprezinta participarea la targuri si expozitii. O firma care are potential ar trebui sa participe la targuri. In Romania, inscrierea costa pana in 10.000 euro, iar in strainatate suma platita este de aproximativ 25.000 euro", a declarat Liviu Rogojinaru, presedinte A.P.I.I.R.
mai mult
Luni, 08 Noiembrie 2010, ora 03:04