iNES GROUP lansează noua platformă de televiziune online - iNES Live - accesibilă prin conexiunile locale la Internet. Compania extinde astfel serviciul premium de televiziune prin aplicație pe
Industria de divertisment se numără printre domeniile deschise la tot ce înseamnă evoluție tehnologică. Showbiz-ul ajunge la consumator atât pe ecranul televizorului, prin modalitatea clasică
CREATON, lider german in productia de tigle ceramice, parte a ETEX Group, anunta vanzari de 65 mil eur vanzari si 22% cota din piata de tigle ceramice in zece ani de prezenta in Romania.
Industria de media si divertisment din Romania va atinge in 2019 pragul de 3 miliarde de dolari, in crestere cu 7,1% comparativ cu 2018, insa ramane cea mai mica piata din Europa Centrala si de Est
Segmentele digitale vor fi cele mai dinamice componente ale pietei media si divertismentului din Romania in urmatorii 5 ani, conform raportului PwC Global Entertainment & Media Outlook 2018-2022
Industria globala de media si divertisment va obtine, pana in 2022, venituri globale de 2.400 miliarde de dolari, in crestere cu 26,3%, de la 1.900 de miliarde de dolari, cat se consemnase in 2017,
Guvernul Germaniei a anuntat ca a reusit sa ajunga la o intelegere cu Facebook, Twitter si Google in privinta eliminarii in cel mult 24 de ore a postarilor cu tenta rasista de pe retelele de
Autoritatile din Germania il cerceteaza pe seful diviziei europene a Facebook pentru ca reteaua sociala nu a facut progrese in ceea ce priveste eliminarea postarilor ce contin mesaje rasiste, in
Telekom Romania Communications si Telekom Romania Mobile Communications anunta rezultatele financiare pentru T4 2014, incheiat la 31 decembrie 2014, conform indicatorilor de performanta raportati de
Intel Corporation a anuntat, miercuri, parafarea unui acord strategic cu Rockchip, companie de semiconductoare si furnizor de solutii mobile, in vederea dezvoltarii unei platforme Intel quad-core 3G
Operatorii din telecomunicatii sunt nevoiti sa-si repozitioneze modelele de business si sa se adapteze noilor roluri determinate de numarul tot mai mare de tehnologii noi, altfel risca sa nu
In august 2010 expertii au prezis pentru prima data moartea televiziunii. In opinia analistilor, viitorul digital apartine mass-media 3.0, in special continutului video personalizat, la cerere,