Compania Plafar, care a iesit anul trecut din insolventa si a pierdut si propriul brand "Plafar", vandut de autoritati in 2007 pentru 1 milion euro, nu va mai fi considerata companie nationala, avand in prezent doar un punct de lucru, si nu se va mai ocupa decat de prelucrarea ceaiului si a cafelei.
Ramasa fara o retea proprie de desfacere si fara dreptul de comercializare a produselor proprii utilizand marca "Plafar", companiei ii va fi drastic restrans obiectul principal de activitate si va fi tratata ca o simpla societate care nu mai desfasoara activitati de interes public national, releva un document obtinut de Mediafax.
Societatea Nationala Plafar a fost infiintata in 1999, avand ca obiect principal de activitate productia, industrializarea si comercializarea la intern si la export a plantelor medicinale, aromatice, toxice si stupefiante. La acel moment, compania avea un capital social de 2,02 milioane lei, opt sucursale si acoperire teritoriala la nivel national.
Centrofarm detine, in prezent, brandul Plafar
In iunie 2007, statul a cedat insa brandul Plafar catre reteaua privata de farmacii Centrofarm, cu actionariat strain, pentru 1 milion de euro, prin contract de cesiune, Societatea Nationala Plafar ramanand astfel fara dreptul de comercializare a produselor proprii cu utilizarea acestei marci.
Cu datorii de 5,1 milioane lei, Plafar a intrat in insolventa in 2009 la cererea actionarului sau majoritar, Ministerul Economiei, procedura din care a iesit... mai mult
Vineri, 23 August 2013, ora 16:05