Facebook introduce noul Messenger Rooms, ce poate gazdui grupuri de persoane in cadrul conversatiilor video, la care pot participa inclusiv utilizatori care nu au cont pe aceasta retea.
Reteaua sociala lanseaza noul serviciu incepand de astazi, alaturi de o serie de functii extinse, centrate pe videoconferinte in direct, pe Facebook, Instagram si WhatsApp, intr-o aparenta incercare de a prelua din popularitatea brusca a Zoom, informeaza agentia Press Association.
Desi persoana care configureaza conversatia trebuie sa detina un cont activ de Facebook, ceilalti participanti o pot face chiar daca nu au cont pe aceasta retea, pe mobil sau pe computer tip desktop.
Messenger Rooms va putea gazdui in curand pana la cincizeci de persoane, fara limita de timp, confidentialitatea si siguranta fiind o prioritate, a transmis compania.
"Nu va vedem si nu va ascultam apelurile, iar persoana care creeaza camera controleaza cine se alatura, cine vede camera si daca aceasta este blocata sau deblocata pentru noi invitati", a explicat vicepresedintele Messenger, Stan Chudnovsky.
"Creatorul camerei trebuie sa fie prezent pentru ca apelul sa inceapa si acesta poate elimina invitati in orice moment", a adaugat el.
Serviciul va oferi, de asemenea, fundaluri imersive la 360 de grade, avand la baza inteligenta artificiala, precum o plaja sau un apartament de lux pe apa.
Utilizatorii pot incepe si partaja camere pe Facebook prin News Feed (Noutati), grupuri si evenimente, iar... mai mult
Vineri, 24 Aprilie 2020, ora 15:41
Prinsa anul trecut ca proceseaza inregistrarile utilizatorilor sai fara acordul acestora, Facebook incearca sa convinga oamenii sa-si trimita singuri inregistrarile. Promite, in schimb, maruntis.
In urma unor investigatii jurnalistice, anul trecut s-a descoperit ca Facebook, Amazon, Apple si Google proceseaza inregistrarile vocale ale propriilor utilizatori cu scopul de a-si imbunatati serviciile, dar fara acordul acestora.
Drept urmare, in urma scandalului utilizatorilor li s-a oferit optiunea de a fi sau nu ascultati, ceea ce se pare ca a dus la reducerea numarului de inregistrari pe care gigantii din domeniul tehnologiei le pot folosi.
Asa se face ca, din cele patru companii, Facebook este prima care promite bani pentru inregistrarile vocale ale utilizatorilor sai.
Facebook a dat startul unui program numit "Pronunciations", disponibil in aplicatia Viewpoints, pe care compania americana o foloseste pentru cercetari de piata.
Utilizatorii trebuie sa rosteasca "Hey Portal" urmat de numele unui prieten. Aceeasi inregistrare trebuie facuta de cate doua ori pentru 10 prieteni. Acest set de inregistrari ii aduce unui utilizator 200 de puncte.
Insa utilizatorii nu pot retrage bani decat dupa ce depasesc pragul de 1.000 de puncte, care le aduc 5 dolari.
Cel putin in aceasta prima faza a programului, sunt acceptati doar utilizatori americani care au cel putin 75 de prieteni.
Vezi si: Facebook testeaza o interfata cu trei News Feed-uri ...citeste mai... mai mult
Vineri, 21 Februarie 2020, ora 11:33
Gigantul american Facebook vrea sa vada daca accesul rapid la alte doua feed-uri, pe langa cel generat de algoritm, va fi apreciat de utilizatori si va creste timpul petrecut de acestia in retea.
Astfel, Facebook testeaza o versiune a aplicatiei in care fluxul algoritmic nu este singura optiune usor accesibila utilizatorilor. Langa feed-ul actual, mai exista unul pentru cele mai recente postari si unul pentru postarile deja vazute.
Interfata versiunii testate de Facebook se bazeaza pe tab-uri. Exista trei tab-uri care faciliteaza accesul, dupa preferinta, la cele trei tipuri de fluxuri: cel stabilit de algoritm, cel in care postarile sunt ordonate invers cronologic si cel in care apar toate postarile vazute.
In cazul in care modificarea va fi implementata in versiunea publica a aplicatiei, utilizatorii vor descoperi trei optiuni de sortare rapida a News Feed-ului, numite Most Relevant, Most Recent si Already Seen.
Facebook spera ca, avand acces rapid la aceste tipuri de sortare a continutului, utilizatorii vor petrece mai mult timp in cadrul retelei.
Niciunul dintre feed-urile alternative nu reprezinta noutati. Ele exista in forme diferite, dar mai greu de accesat. Noutatea ar fi in acest caz facilitarea unui acces mai rapid la ele.
Sortarea invers cronologica poate fi si acum folosita, existand in cadrul tab-ului More al aplicatiei mobile si in coloana din dreapta a site-ului.
La fel, pentru postarile deja vazute exista o pagina speciala, cunoscuta... mai mult
Miercuri, 19 Februarie 2020, ora 08:55
Facebook are o noua aplicatie, care se numeste Hobbi si este... pentru hobby-uri.
In locul serviciului pentru intalniri, a carui lansare a fost amanata in Europa din cauza problemelor privind gestionarea datelor, Facebook lanseaza Hobbi, o aplicatie pentru documentarea proiectelor personale.
Hobbi este produsul NPE Team, divizie din cadrul Facebook care are rolul de a crea servicii si aplicatii noi, pentru a vedea ce prinde la utilizatori in zona de socializare.
Este o aplicatie prin care utilizatorii ar trebui sa-si documenteze pasiunile, fie ca este vorba de gatit, gradinarit, desen sau altceva, si sa sa faca asta publicand poze si filmari. Orice intra in categoria hobby, practic.
In aceasta faza, Hobbi are doar functii de editare si organizare a continutului. Este lipsita de alte facilitati sociale, dincolo de optiunea share, care trimite creatiile pe Facebook sau alte retele.
Inclusiv optiunile de editare sunt foarte simple, existand mai putine instrumente decat la functia Story din Instagram, spre exemplu.
Coincidenta sau nu, Facebook lanseaza Hobbi la mai putin de o luna dupa ce Google a lansat o aplicatie numita Tangi, care vizeaza aceeasi nisa - zona de hobby-uri si creativitate.
Citeste si:
Facebook a suspendat o retea de conturi ale spionajului rus, care avea ca tinta Europa de EstZuckerberg: Noua politica a Facebook va enerva multa lume ...citeste mai departe despre "Facebook lanseaza o noua aplicatie" pe Ziare.com mai mult
Vineri, 14 Februarie 2020, ora 08:07
Facebook a anuntat marti ca cele doua miliarde de utilizatori ai sai din lumea intreaga vor avea de acum inainte acces la datele colectate de site-urile si aplicatiile terte cu posibilitatea de a le sterge, informeaza AFP.
Cautarile pe internet, cumparaturile online... Toti utilizatorii primei retele de socializare mondiale vor putea de acum inainte sa consulte aceste informatii, colectate de Facebook pentru a directiona anunturile publicitare si, cu ajutorul unui buton special, le vor putea sterge.
Instrumentul, denumit ''Off-Facebook Activity'' (activitate in afara platformei Facebook), ofera retelei de socializare ''un nou nivel de transparenta si de control'', a precizat CEO-ul sau, Mark Zuckerberg, intr-un mesaj publicat pe blog.
"Incepand de astazi, instrumentul nostru Off-Facebook Activity este disponibil pentru utilizatorii de Facebook din intreaga lume", a precizat acesta.
Reteaua Facebook a fost intens criticata dupa dezvaluirile aparute in ultimii ani despre modalitatea in care colecteaza si utilizeaza datele utilizatorilor.
"Lucram la aceasta problema de ceva vreme intrucat am fost nevoiti sa ne reconstruim unele dintre sisteme ca acest lucru sa devina posibil", a mai adaugat Zuckerberg.
Mark Zuckerberg a subliniat ca utilizatorii de Facebook vor fi invitati sa-si consulte datele in momentul accesarii contului in cadrul unui ''bilant de confidentialitate'' initiat de reteaua de socializare.
Acest instrument va face ca anumite practici... mai mult
Marti, 28 Ianuarie 2020, ora 21:52
Reteaua de socializare Facebook va introduce un curand o noua optiune, butonul "Unfollow" (Nu mai urmaresc), cu ajutorul caruia utilizatorii vor putea bloca pe News Feed-urile lor toate postarile din partea anumitor persoane.
Posibilitatea de a face pe cineva sa dispara in mod discret din viata ta virtuala fara a fi nevoit sa-l stergi din lista de prieteni exista si pana acum, butonul "Hide All" (Ascunde tot) avand in mare masura un rol similar.
"Scopul acestei modificari este de a ajuta oamenii sa isi "curete" News Feed-urile si sa vada mai mult continut care sa ii intereseze", a precizat un purtator de cuvant al Facebook pentru NBC News.
Utilizatorii retelei pot deja sa foloseasca optiunea "unfollow" in cazul celor pe care ii urmaresc pe Facebook, dar cu care nu sunt prieteni.
Citeste mai multe despre mai mult
Miercuri, 04 Decembrie 2013, ora 11:14
Dupa ce a experimentat noua functie timp de cateva luni, Facebook a anuntat introducerea unei noi optiuni pentru pagini: raspuns la comentarii. Oficialii Facebook spun ca noua optiune va crestere calitatea conversatiilor in reteaua sociala.
Potrivit noii optiuni, reprezentantii unei pagini Facebook vor avea posibilitatea de a raspunde in mod direct comentariilor lasate pe pagina. Practic, va exista o interactiune directa.
In plus, conversatiile de pe pagina vor fi ordonate in functie de cele mai active discutii, potrivit The Verge.
Activarea raspunsurilor la comentarii pe paginile de Facebook se poate face din interfata de administrare a paginii, iar incepand cu 10 iulie noua optiune se va activa automat pentru toate paginile care au mai mult de 10.000 de urmaritori. mai mult
Marti, 26 Martie 2013, ora 08:38
Cei peste 700 de milioane de utilizatori Facebook au adus portalul in topul preferintelor pentru retele sociale si au generat pentru Facebook un sfert din traficul de internet din toata lumea. Multi dintre acesti utilizatori, insa, nu reusesc sa treaca dincolo de interfata si sa afle ce poate cu adevarat sa faca Facebook. Iata cateva lucruri interesante pe care majoritatea utilizatorilor nu stiu sa le faca pe Facebook, chiar daca nu reprezinta tocmai o descoperire cutremuratoare pentru omenire:
In Facebook poti obtine credite
Facebook trece dincolo de comunicare si schimb de informatii, dezvoltand propriul sau ecosistem econmic, prin credite.
Creditele reprezinta bani virtuali care permit utilizatorilor sa cumpere un joc premium sau alte aplicatii, potrivit PCmag.com.
Poti cumpara credite Facebook folosind PayPal, o carte de credit sau telefonul mobil, dar poti obtine credite si gratuit.
Acceseaza pagina “Account Settings” de la butonul “Account” si apoi acceseaza optiunea “Payments” de unde selectezi “buy more” la “Credits Balance”. In continuare apasa link-ul de la baza ferestrei numit “More Payment Options”.
Alege optiunea “Earn Credits”, apoi “Continue” si vei vedea o gama larga de oferte care te vor ajuta sa castigi de la 4 pana la 600 de credite.
O alta metoda de a castiga credite este de a converti “Bing Rewards” in credite Facebook.
Poti vedea pozele in... mai mult
Marti, 28 Iunie 2011, ora 16:43
Cu peste 700 de milioane de utilizatori, reteaua de socializare Facebook se dezvolta extraordinar de repede si devine o parte din ce in ce mai consistenta a societatii in care traim. Avand in vedere statutul pe care Facebook l-a dobandit, ar trebui sa te gandesti mai bine ce faci sau ce nu faci pe Facebook, daca nu vrei sa iti sabotezi imaginea personala si profesionala. Forbes prezinta cateva elemente esentiale care surprind adevarata voalare pe care Facebook o are in viata noastra de zi cu zi.
Lipsa de activitate pe Facebook dauneaza companiilor
O prezenta impunatoare pe Facebook e mai importanta pentru companii decat pentru un simplu angajat care aspira la evolutia in cariera.
Din contra, s-a dovedit ca Facebook are “talentul” de a distruge cariere, in loc sa ajute la evolutia lor.
In acest moment, pe piata, orice companie trebuie sa iasa in evidenta si sa demonstreze care sunt punctele forte care o diferentiaza de concurenta.
Facebook este extrem de util, intrucat cea mai buna modalitate de a iesi in evidenta este prin satisfactia exprimata verbal de catre consumatorii tai finali.
Afacerile care fac greseala de a exclude cea mai mare retea de socializare din strategia lor de comunicare isi croiesc singure iesirea de pe piata.
Lucruri despre care majoritatea utilizatorilor Facebook nu au idee
Un lucru pe care putini il stiu este ca pagina de Privacy este extraordinar de simpla, chiar daca nu contine toate setarile pe ecran.
Utilizatorii ar trebui sa... mai mult
Joi, 23 Iunie 2011, ora 18:00