Marile branduri incearca sa-si dea seama ce anume face ca un videoclip sa devina viral si sa prinda aripi in preferintele utilizatorilor, inca de cand YouTube a devenit locul in care oricine poate
Brandurile se nasc si mor, insa unele raman mereu in memoria consumatorilor. De-a lungul timpului, oamenii de afaceri au constatat ca anumite marci "moarte" sunt inca atractive pentru unii
Procter&Gamble poate fi asemuita cu o batranica harnica, ce scoate detergenti si pasta de dinti pe banda rulanta, dar are cea mai tehnologizata "bucatarie". CEO Bob McDonald si-a pus in minte sa
Sansele sa existe o gospodarie in care sa nu se regaseasca cel putin un produs al Procter & Gamble sunt aproape inexistente. Chiar daca acum este o prezenta obisnuita in viata consumatorilor,
In 2010, pe Youtube au fost vizualizate peste 700 de miliarde de videoclipuri si s-au incarcat peste 13 milioane de ore de film. La sfarsit de an, Youtube a realizat topul celor mai vizualizate
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite