Oktal.ro, magazin online specializat pe comercializarea de produse IT&C, electronice si electrocasnice, a inregistrat, in 2013, o crestere de 400% a vanzarilor de smartphone-uri.
"Romanii au facut trecerea de la telefoanele obisnuite la cele inteligente, cu functionalitati avansate si capabilitati performante, menite sa le usureze tot mai mult viata. Nevoile oamenilor de a socializa intr-un mod facil, fara obstacole, dar si cerintele acestora de a avea o experienta de fotografiere imbunatatita, care sa surprinda intr-un album cele mai frumoase amintiri, a determinat cresterea vanzarilor de smartphone-uri cu 400% in anul anterior", a declarat Dan Dumitrescu, manager general al companiei Elka-Oktal Group, care detine magazinul online Oktal.ro.
Care au fost cele mai vandute smartphone-uri
Cel mai bine vandute telefoane inteligente au fost LG Nexus 4 E960, Samsung Galaxy S4 si Nokia Lumia 520. Telefonul LG Nexus 4 E960 a fost comandat, anul trecut, de peste 500 de clienti.
Potrivit managerului general al Elka-Oktal Group, principalul motiv pentru care aceste telefoane inteligente au fost vedete si s-au bucurat de vanzari spectaculoase in anul precedent este dat de faptul ca sunt branduri puternice, cunoscute.
In plus, doua dintre ele, Nexus 4 si Galaxy S4, au inceput sa apara pe piata locala la inceputul lui 2013, iar romanii sunt utilizatori avizati, in permanenta cautare de noutati.
Vanzarile de electrocasnicele mici, in crestere cu 300%
De... mai mult
Luni, 17 Februarie 2014, ora 16:33
Oktal.ro intentioneaza sa isi extinda activitatea in perioada urmatoare prin preluarea unor magazine online nisa, urmand sa isi diversifice oferta pe categorii noi, in afara zonei de IT&C, a declarat, pentru Busines24, Dan Dumitrescu, general manager al Elka-Oktal Group, compania care care detine magazinul onlie.
"Investim constant pentru dezvoltarea activitatii si pentru consolidarea brandului, in 2013 ajungand la aproximativ 100.000 de euro investititi in total. Evident, promovarea online ocupa un loc important in bugetul general", a spus oficialul companiei.
Magazinul online estimeaza cresterea vanzarilor in 2014
"Speram la dezghetarea consumului si ne asteptam la o crestere de 30% a vanzarilor (in 2014 - n.r). Producatorii anunta multe game noi de produse si ne asteptam ca acestea sa fie bine primite de catre romani", a incheiat Dumitrescu.
Pentru acest an, Oktal.ro estimeaza ca vanzarile vor ajunge la sapte milioane de euro.
In ultimul trimestru din 2013, Oktal.ro asteapta o crestere de 30% a vanzarilor fata de aceeasi perioada a anului trecut. Un motor de crestere va fi, si in acest an, Black Friday, magazinul online estimand vanzari de peste un milion de euro generate de acest eveniment de retail.
Vanzarile de laptopuri au crescut cu 20%
In primele noua luni, vanzarile de laptopuri s-au majorat cu 20% comparativ cu perioada similara a anului precedent, iar valoarea medie a unui laptop vandut de magazinul online se mentine in jurul a 2000 de... mai mult
Miercuri, 09 Octombrie 2013, ora 16:25
Oktal.ro a inregistrat o crestere cu 20% a vanzarilor de laptopuri in perioada ianuarie - septembrie 2013, comparativ cu perioada similara a anului precedent, iar valoarea medie a unui laptop vandut de magazinul online se mentine in jurul a 2.000 de lei, chiar daca laptopurile de baza incep, in oferta , de la 1.200 lei.
"Tendinta de crestere a vanzarilor de laptopuri performante a continuat in primele 9 luni din acest an, modelele de ultima generatie atragand interesul imediat de la lansare. In acelasi timp, magazinul online a inregistrat avansuri considerabile ale volumelor de vanzari si pe alte categorii: 80% la tablete, 150% la smartphones si 50% la smart TV", a spus Dan Dumitrescu, general manager al companiei Elka-Oktal Group, care detine Oktal.ro.
Vanzarile de laptop-uri catre mediul rural au crescut cu peste 50%
"Laptopurile raman produsele de prim-plan pe Oktal.ro. Am reusit sa sustinem vanzarile pe acest sector si prin politica de transport gratuit in orice localitate din Romania. Astfel, am ajuns sa atragem mai multi clienti din localitati mici si chiar din mediul rural, o crestere de peste 50% pe acest segment de clienti", subliniaza Dumitrescu.
El a adaugat ca avansul a fost impulsionat si de penetrarea tot mai puternica a internetului in mediul rural, ceea ce aduce tot mai multi potentiali clienti in comertul electronic si mai scade diferentele de comportament de shopping dintre mediul urban si mediul rural.
Cele mai multe laptopuri cumparate... mai mult
Miercuri, 09 Octombrie 2013, ora 12:10