Okazii.ro a lansat propriul program de afiliere, care se adreseaza tuturor site-urilor si blogurilor din Romania ce deruleaza campanii de marketing bazate pe performanta.
Afiliatii vor putea promova peste 200.000 de produse inscrise in program la lansare.
Okazii.ro intra pe o piata de publicitate online estimata anul acesta la 40 de milioane de euro, din care eMAG.ro, cel mai mare retailer online din Romania, cu venituri in valoare de 180 de milioane de euro estimate pentru anul 2012, vrea o cota de cinci milioane de euro.
eMAG pregateste o lovitura de piata prin strategii de marketing
eMAG a inregistrat anul trecut rezultate remarcabile prin intermediul marketingului afiliat. Doar in ziua reducerilor de BlackFriday afiliatii magazinului au generat vanzari de 11,5 milioane de lei.
"Platforma de marketing afiliat Okazii.ro va oferi o modalitate simpla si eficienta de monetizare pentru site-urile si blogurile romanesti.", declara Emilia Corban, senior marketing project manager Okazii.ro.
Din cele 2,4 milioane de produse listate pe Okazii.ro, afiliatii vor putea sa promoveze peste 200.000 de produse, noi si second-hand, numarul acestora fiind in crestere permanenta.
Produsele provin de la utilizatorii platformei Okazii.ro, persoane fizice, dar si din partea persoanelor juridice si a magazinelor online.
Produsele fac parte din noua categorii, si anume: Fashion&Beauty, Computere si Electronice, Telefoane Mobile, Universul copiilor, Librarie, Arta si... mai mult
Miercuri, 22 Mai 2013, ora 12:56