In perioada Craciunului, schimbul de cadouri joaca un rol esential al celebrarii, deoarece aceste daruri reprezinta dragostea, caldura si bucuria. Astfel, Craciunul este cel mai bun moment pentru a prezenta cadouri corporate angajatilor, partenerilor, sefilor, clientilor, colaboratorilor.
Fara indoiala, aceste cosuri cadou reprezinta o dovada de recunostinta si urarile tale calde de bine fata de acestia. Dar, pe masura ce sezonul de sarbatori se apropie, devine din ce in ce mai greu sa gasesti timp pentru a cumpara cadouri la un pret accesibil inainte de Craciun.
Incearca in primul rand sa selectezi cosuri cadou corporate practice de Craciun, deoarece cheltuirea banilor pe cadouri inutile sau non-corporative ar fi doar o risipa de bani. Prin urmare, asigura-te ca darul tau este ceva util, unic si se potriveste cu profilul destinatarilor tai.
Cosurile cadou sunt o idee grozava pentru clientii business. O sticla de vin insotita de cateva atentii dulci vor fi foarte apreciate.
Daca doresti sa multumesti echipei si angajatilor tai, ai optiunea de a alege dintre cosurile cadou destinate mediului corporate. Acestea sunt considerate astazi cel mai bun mod de a construi legaturi puternice, deoarece ajuta la crearea unei impresii de durata in mintea beneficiarilor. Acest efect contribuie intotdeauna la consolidarea afacerii in directia corecta.
Cosurile cadou rezolva o problema cu care se confrunta multi oameni: acestia doresc sa ofere un cadou perfect intentionat,... mai mult
Vineri, 07 Decembrie 2018, ora 16:49
Alegerea cadourilor de Paste pentru parteneri, clienti sau angajati poate reprezenta o sarcina simpla si placuta, daca te orientezi catre serviciile dedicate ale unor profesionisti in domeniu.
Asa vei cheltui cu rost bugetul alocat de firma pentru cadourile de sarbatori si mai ales timpul consumat pentru alegerea celei mai bune variante.
Fiind vorba despre o sarbatoare religioasa importanta pentru romani, de Paste accentul se pune pe traditii, pe oua rosii, vin si cozonaci, atunci cand vine vorba de cadouri inspirate.
Dar asta nu inseamna ca nu poti iesi un pic din tipare, daca asa crezi ca iti vei surprinde si mai placut partenerii sau angajatii, oferind in dar cosuri cadou de inspiratie internationala, pline cu bunatati renumite in toata lumea si licori fine.
Pentru a afla mai multe despre cadourile de Paste oferite anul acesta in mediul de afaceri am stat de vorba cu reprezentantii Debonaire, firma specializata in astfel de cadouri corporate.
Daca la inceputul primaverii, de Martisor si Ziua femeii, accentul s-a pus pe florile de primavara, care este acum motivul principal al cosurilor cadou de Paste?
Pentru ca Pastele este o sarbatoare mai mult traditionala si religioasa, accentul se pune mai mult pe cozonac, vin, dulceata, zacusca, oua incondeiate sau pictate si produse realizate de artizani populari.
Chiar si asa, avem cereri si pentru cadouri cu produse internationale precum panettone, praline belgiene, nuga, whisky si rom, produse gourmet... mai mult
Miercuri, 05 Aprilie 2017, ora 09:00
Amadeus Altea Corporate Recognition va permite companiei Lufthansa sa recunoasca calatorii corporativi si sa le ofere servicii personalizate pe parcursul intregii calatorii.
Lufthansa este prima companie aeriana care va selecta serviciul Altea Corporate Recognition, un instrument care permite companiei aeriene sa recunoasca mai usor clientii corporativi, chiar din momentul in care acestia fac o rezervare.
Acest lucru permite companiei sa furnizeze clientilor sai de business oferte personalizate in orice moment al calatoriei, imbunatatind astfel experienta calatorilor.
Compania este acum capabila sa recunoasca organizatia de care apartin oamenii de afaceri si, astfel, personalizarea poate incepe inca din momentul in care este rezervat zborul.
Acest lucru ar putea insemna oferirea unor servicii si asistenta personalizata inca de la primul pas al planificarii calatoriei, precum acces special sau parcurgerea mai rapida a punctelor de securitate din aeroport.
In acelasi timp, compania aeriana se bucura, in general, de posibilitatea de a oferi in mod automat pachete personalizate de servicii auxiliare, cu ajutorul Altea Corporate Recognition, servicii axate in totalitate pe nevoile specifice de calatorie ale oamenilor de afaceri, cum ar fi, manevrarea bagajelor si optiuni preferentiale de pozitionare in avion.
Pentru Lufthansa, acest lucru inseamna alegerea unor servicii speciale ce pot fi oferite pentru a stimula cererea si pentru a castiga loialitatea... mai mult
Joi, 26 Februarie 2015, ora 10:09
Alibaba a atras 21,8 miliarde de dolari prin oferta publica initiala, unde pretul actiunilor a fost de stabilit la 68 de dolari/titlu, maximul intervalului estimat, ceea ce demonstreaza interesul ridicat al investitorilor.
La acest pret din oferta publica initiala, care este una dintre cele mari din istoria burselor, valoarea de piata a companiei chineze este de 167,6 miliarde de dolari, Alibaba depasind, astfel, corporatii traditionale americane, cum ar fi Walt Disney sau Boeing. Valoarea ofertei este, de asemenea, peste cele ale rivalilor Amazon si eBay, oferindu-i astfel puterea financiara necesara pentru a-si extinde activitatea in SUA si pe alte piete, apreciaza Reuters.
"As pune Alibaba in aceeasi clasa cu Facebook si Google, din punct de vedere al perspectivelor de crestere si profitabilitate", a spus Scot Wingo, CEO la ChannelAdvisor, furnizor de software pentru e-commerce.
Alibaba este putin cunoscuta de americani, reiese dintr-un sondaj realizat de Thomson Reuters, 88% dintre cetatenii SUA recunoscand ca n-au auzit de compania care acopera 80% din comertul online din a doua economie a lumii.
Insa aceasta nu a redus entuziasmul marilor investitori americani, Blackrock, de exemplu, alocand cel putin un miliard de dolari pentru aceste actiuni, conform unor surse apropiate tranzactiei. Informatiile din piata arata ca intre 35 si 40 de organizatii au plasat, fiecare, ordine de cumparare de la un miliard de dolari in sus.
Oferta Alibaba este, din punct... mai mult
Vineri, 19 Septembrie 2014, ora 10:20
Piata romaneasca de cosuri cadou corporate este in crestere de la an la an. Estimarile analistilor pentru anul in curs arata ca vanzarile pot depasi usor 5 milioane EUR.
Producatorii romani, printre care amintim GiftSolution, Le Manoir, Gourmetgift, KarinGift si Borealy, livreaza direct clientilor produse de calitate superioara si la preturi destul de competitive, intrand astfel in concurenta directa cu marii producatori internationali de cadouri, in special din Italia. Distributia cadourilor din import se desfasoara prin marile lanturi, atat hypermarketuri cat si cash&carry.
In ultimii 5 ani pe piata romaneasca au aparut companii locale ce ofera astfel de produse, punand accentul foarte mult pe personalizarea continutului din cos si unicitatea ambalajului. Astfel, doi din marii producatori internationali de cadouri, Drink IT si Il Rovere, au pierdut un segment important din piata romaneasca de cadouri si cosuri cadou.
Majoritatea producatorilor locali de cadouri corporate folosesc preponderent canalul de vanzare online cheltuind sume importante de bani in promovare. Surse din domeniul IT ne spun ca pe acest domeniu numai catre Google se scurg peste 120.000 Euro in fiecare an. Totusi, sunt si producatori romani, cum este GiftSolution, care de cativa ani au decis sa semneze parteneriate strategice cu mari lanturi de magazine din tara noastra pentru distributia nationala a cadourilor de tip corporate.
Astfel segmentul de vanzare online nu mai are pondere... mai mult
Joi, 31 Octombrie 2013, ora 09:00
Acordarea de finantari proiectelor implementate de intreprinderile mici si mijlocii a devenit unul dintre obiectivele cheie ale institutiilor de credit, care s-au concentrat mai mult pe sprijinirea sectorului corporate, lasand astfel populatia "in aer".
Actula guvernare a acordat o mai mare atentie intreprinderilor mici si mijlocii, nu atat cat ar fi trebuit, dar intr-o masura destul de mare incat sa reprezinte un semnal pozitiv.
"Bancile au o experienta deja dureroasa cu populatia. Sunt multe credite neperformante la populatie si din acest motiv bancile au devenit reticente", a declarat analistul economic Mircea Cosea pentru Business24.
Impulsul dat de recenta modificare a dobanzii de referinta cu 0,5% de la inceputul lunii august se reflecta in volumul de finantari acordate sectorului corporate, in timp ce creditarea populatiei ramane fragila.
La 31 august 2013, creditul corporate in lei a inregistrat o crestere de 0,6% comparativ cu luna iulie si o crestere de 2,3% in ultimul an, acest segment preluand mai repede semnalele de scadere a dobanzilor pe piata monetara.
In schimb, piata bancara de retail resimte reticenta din partea institutiilor de credite, iar acest lucru se reflecta si in soldul creditelor acordate personelor fizice care a consemnat o scadere de 0,1% fata de luna anterioara si de 1,7% comparativ cu luna august a anului 2012.
Populatia, un client riscant al bancilor
Bancile, in momentul in care acorda credite, fac un calcul relativ la... mai mult
Joi, 26 Septembrie 2013, ora 05:02
Intr-o perioada in care finantarea devine din ce in ce mai scumpa, oferta bancilor pentru IMM-uri este destul de redusa. Banca Transilvania, BCR si Raiffeisen se numara printre bancile dispuse sa finanteze IMM-urile. Rata dobanzii variaza intre 4,5% si 10% pe an, iar perioada de rambursare incepe de la 12 luni si se poate extinde pana la 10 ani.
De cele mai multe ori, clientii IMM beneficiaza si de o perioada de gratie de 6-12 luni, iar suma acordata poate acoperi integral valoarea investitiei. Felul in care sunt folositi banii este monitorizat de banca, reprezentantul firmei trebuind sa prezinte dupa fiecare tragere documentele care atesta ca sumele au fost cheltuite conform intelegerii contractuale.
Bancile au pregatit si oferte de credite imobiliare pentru microintreprinderi. Perioada de rambursare este extinsa la 15 ani pentru a permite imprumutarea unor sume mai mari, fara a exista un avans minim, conform conso.ro.
Banca Transilvania, una dintre bancile care s-au pozitionat pe piata locala in special pe segmentul finantarii corporative, ofera mai multe tipuri de credite.
Exista credite cu analiza simplificata, rapide, cu scrisori de garantie bancara, pentru firme nou infiintate sau credite rapide din surse BERD. Perioada de rambursare variaza intre 12 luni si 10 ani, iar suma maxima care poate fi imprumutata ajunge la 100.000 de euro sau echivalentul in lei.
Valoarea dobanzii depinde de mai multe criterii, printre care se numara evolutia veniturilor,... mai mult
Joi, 21 Februarie 2013, ora 07:15
Lucian Anghel, presedintele Consiliului de Administratie BVB, a anuntat ca in urmatorul an vom vedea mai multe emisiuni de obligatiuni corporative, iar acestea vor fi listate pe piata de capital de la Bucuresti.
"Pe corporate bond sunt mai multe proiecte in discutie, succesul GDF le va aduce in urmatoarele 12 luni pe bursa", a sustinut seful BVB intr-o conferinta de presa organizata de distribuitorul de gaze naturale GDF SUEZ Energy Romania.
Aceasta companie a atras recent de pe piata locala de capital 250 milioane lei (54,6 milioane euro) printr-o oferta in care a vandut obligatiuni cu maturitate la cinci ani, cu o dobanda fixa de 7,4% pe an, scrie Mediafax.
Emisiunea de obligatiuni a fost suprasubscrisa in proportie de 113%, printre cumparatori aflandu-se fonduri de investitii, fonduri de pensii si asiguratori. Listarea obligatiunilor la BVB va avea loc in jurul datei de 20 noiembrie.
"Banii din aceasta emisiune sunt foarte buni pentru investitiile noastre, inclusiv pentru parcul eolian. Nu avem nevoi urgente de finantare, dar nu excludem o noua emisiune de bonduri la un moment dat. Am vazut si stim acum cum se face, dar deocamdata ne multumim cu asta", a declarat in conferinta presedintele director general al GDF SUEZ Energy Romania, Eric Stab.
Singurele emisiuni de obligatiuni corporative listate la BVB sunt ale Bancii Europene pentru Reconstructie si Dezvoltare (130 milioane lei) si ale Bancii Europene de Investitii (300 milioane lei). Cea mai recenta... mai mult
Joi, 25 Octombrie 2012, ora 13:53
Chiar daca bugetele sunt in scadere, team buildingul continua sa castige popularitate, atat in randul corporatiilor, cat si in randul companiilor mai mici.
Daca pana acum, teambuilding insemna ca sefii si subalternii sa se adune undeva ca sa discute ceea ce puteau vorbi si la birou, mai nou a aparut "teambuilding outdoor". Tot mai multe companii, care activeaza pe piata romaneasca, apeleaza la teambuilding proactiv, in natura, fiindca este mult mai atractiv, dar si practic. In mod cert este mai interesant, si pentru conducere, dar si pentru subalterni, sa caute, de exemplu, "comoara haiducilor", sus, in padurile din munti, pe poteci ascunse.
Sus, in creierul muntilor, dupa comoara haiducilor
Oferta este bogata, chiar daca marile agentii de turism nu pot sau nu sunt interesate sa exploateze aceasta zona de afaceri. Valentin Gheorghe, manager la Romanian Adventure, a declarat pentru Business24, ca cele mai cerute oferte sunt si cele mai ieftine.
De exemplu, evenimentul denumit "Comoara haiducilor", ajunge la un pret de 150 de euro de persoana, insa cei care intra in joc sunt dusi in padurile din munti, pe poteci asunse, se ajunge la locul unde sta ingropata comoara haiducilor. Aventurierii vor trece prin multe incercari si situatii neprevazute pentru a aduna informatii despre faimoasa comoara. De exemplu, treasure hunt, jocuri de comunicare, orientare, dar si un scenariu de supravietuire.
Un astfel de pachet nu inseamna doar distractie, ci are menirea de a... mai mult
Miercuri, 04 Iulie 2012, ora 08:30