Orice tip de afacere, chiar daca este la inceput sau se afla pe piata de cativa ani, are nevoie de promovare. Metodele de a-ti face cunoscute produsele si serviciile s-au transformat in ultimii ani datorita dezvoltarii noilor media, iar una dintre cele mai noi, dar si de efect in acelasi timp este optimizarea web.
Ce presupune optimizarea web si cine o poate face
Cand vorbim despre optimizarea web ne referim la servicii SEO (search engine optimization) . Pentru ca potentialii clienti folosesc motoare de cautare, promovarea ar trebui sa inceapa tocmai de acolo, in speta de la principalul motor de cautare.
Optimizand site-ul pentru Google el va ajunge sa fie listat mai sus in rezultatele cautarilor dupa anumite cuvinte cheie. Site-urile listate printre primele sunt cele mai accesate de catre utilizatori, ceea ce inseamna mai multe vizite pe site.
De fapt, optimizarea pentru motoarele de cautare presupune intelegerea si satisfacerea nevoilor celor care acceseaza site-ul. Dupa aceste principii se ghideaza si motoare precum Google, care doreste sa ii prezinte utilizatorului site-urile cele mai relevante in functie de expresia sau cuvantul cheie introdus in campul de cautare.
Motorul va lista printre primele site-urile cu un design potrivit tematicii site-ului, un site user-friendly, fara erori tehnice si cu un continut informativ folositor vizitatorilor.
Optimizarea web este un domeniu in sine si va da rezultate doar daca apelezi la persoane cu experienta in... mai mult
Miercuri, 16 Decembrie 2015, ora 13:33
1