In contextul pandemiei de Coronavirus, Grupul GRAMPET anunta proiectul Trenul Solidaritatii Romanesti, mobilizand transportul feroviar pentru companiile romanesti care realizeaza importuri de
Comisia Europeana anunta ca a luat astazi decizia pe care statul roman o astepta, cu inima stransa, de mai multa vreme. Anume: Guvernul trebuie sa recupereze nu mai putin de 570 de milioane de euro
Curtea de Apel Ploiesti, care judeca dosarul de coruptie al lui Gruia Stoica, a dispus audierea fostului director general adjunct al CFR Marfa Victoras Bucureanu si a vicepresedintelui grupului
Grup Feroviar Roman a primit inapoi garantia de 20,2 milioane de euro abia la sase luni de la incercarea de privatizare a CFR Marfa, informeaza, marti, compania.
Omul de afaceri Gruia Stoica, acuzat ca ar fi oferit mita pentru a afla o oferta confidentiala la o licitatie, va fi plasat in arest la domiciliu, a hotarat Inalta Curte de Casatie si Justitie, dupa
Dupa esecul inregistrat in procesul privatizarii CFR Marfa, Gruia Stoica, patronul Grampet Group, intampina dificultati si in Croatia, unde a castigat licitatia pentru preluarea pachetului majoritar
Privatizarea HZ Cargo a fost sistata intrucat situatia companiei feroviare din Croatia s-a depreciat consistent de la lansarea procedurii, afirma proprietarul grupului Grampet, Gruia Stoica, care
Privatizarea operatorului de transport feroviar de marfa HZ Cargo din Croatia a esuat dupa ce castigatorul licitatiei, Grampet Group, companie detinuta de omul de afaceri roman Gruia Stoica, a
Croatia a acceptat joi oferta Grup Feroviar Roman (GFR) pentru achizitionarea unei participatii de 75% in operatorul de transport de marfa pe calea ferata din Croatia, HZ Cargo.
Dupa ce a ramas singur in competitia pentru CFR Marfa, Gruia Stoica, omul care controleaza GFR a incercat, pe ultima suta de metri. Oferta: 202 milioane de euro, dar cu plata in rate, timp de trei
Ministerul Transporturilor are, in conditiile in care GFR a depus pentru CFR Marfa o oferta cu noi conditii, o singura optiune legala, respectiv descalificarea ofertantului, potrivit asocierii
Romanii de la Transferoviar Grup s-au retras din cursa pentru cumpararea pachetului majoritar de actiuni de la CFR Marfa. Singur ofertant in aceasta cursa a ramas Grupul Feroviar Roman (GFR),
EximBank a negat implicarea in procesul de privatizare a CFR Marfa si a afirmat ca nu sustine direct sau indirect vreunul dintre participantii la acest proces.
EximBank a aprobat recent un sprijin financiar destinat Grup Feroviar Roman (GFR) in vederea cumpararii de catre compania detinuta de omul de afaceri Gruia Stoica a operatorului de transport feroviar
Compania americana OmniTRAX, Grup Feroviar Roman (GFR) si asocierea Transferoviar Grup (TFG) si Donau-Finanz GmbH & Co KG Austria au depus miercuri oferta preliminare si neangajante pentru preluarea
Reprezentantii misiunii FMI analizeaza performantele Romaniei in ceea ce priveste evaluarile a sasea si a opta din cadrul Acordului de imprumut. Premierul Victor Ponta se arata increzator si a
Privatizarea CFR Marfa va continua doar cu Grup Feroviar Roman si asocierea Transferoviar Grup - Donau Finanz, in conditiile in care plicul depus de americanii de la OmniTRAX nu continea oferta
Angajatii "Remarul 16 februarie" au declansat un protest spontan, vineri, pentru ca nu si-au platit salariile de doua luni. Societatea este controlata de omul de afaceri Calin Mitica, unul dintre cei
Grup Feroviar Roman (GFR) a cumparat caietul de sarcini pentru licitatia privind achizitia pachetului majoritar de actiuni al CFR Marfa, potrivit omului de afaceri Gruia Stoica, proprietarul grupului
FMI discuta cu autoritatile romane pe tema identificarii celei mai bune solutii privind CFR Marfa, dupa ce niciun investitor nu s-a precalificat pentru privatizarea companiei, a declarat joi
Dupa ce cu cateva zile in urma, Ministerul Transporturilor a prelungit termenul pentru depunerea ofertelor de pe 22 aprilie pana pe 8 mai, autoritatile anunta noi schimbari: licenta de transport de
Premierul Victor Ponta a declarat, miercuri, ca in cazul privatizarii CFR Marfa, procedura va fi reluata de saptamana viitoare, dupa ce va fi modificat caietul de sarcini pentru a impune conditii de
Privatizarea CFR Marfa trezeste interesul altor doi mari operatori feroviari din Romania:Grupul Feroviar Roman si Transferoviar Grup. Anuntul a fost facut chiar de ministrul Transporturilor, Relu
Grup Feroviar Roman (GFR) a cumparat luni documentele de privatizare a companiei bulgare de transport feroviar de marfa BDZ Cargo, analizand actele si efectele unei eventuale tranzactii, a anuntat
Bulgaria a decis sa anuleze procedurile pentru privatizarea companiei de transport feroviar de marfa, parte a companiei nationale de cale ferata BDZ, dupa ce un singur investitor a ramas intresat de
Din cei 12 "petitori" numai unul ar da 80 de miliarde de forinti pentru MV Cargo. Deutsch Bahn, societate considerata ca si calificata pentru a doua etapa, a iesit din cursa, sanse mari avand insa o
Propunerile neangajante ale celor doua firme romanesti, continind o componenta financiara, una tehnica si una sociala, se alatura altor zece oferte primite de statul ungar pentru privatizarea MAV