Dupa ce Facebook a ajuns sa domine planeta cu peste doua miliarde de utilizatori, Mark Zuckerberg a anuntat Oculus Go pentru a aduce VR-ul in orice casa.
Inca de la primele kituri de realitate virtuala, ai avut doua variante. Prima implica utilizarea unui kit precum Oculus Rift sau HTC Vive conectat la PC. A doua necesita strecurarea unui telefon in interiorul unei casti destul de ieftine pentru un efect similar.
O a treia varianta, semnificativ mai ieftina, dar la fel de imersiva, tocmai a fost propusa de Mark Zuckerberg pe scena unei conferinte de VR din California.
Oculus este o companie Facebook si, in incercarea de a aduce experiente de realitate virtuala in fiecare colt al lumii, tocmai a anuntat Oculus Go.
Jucaria reprezinta un headset ce nu are nevoie de niciun alt gadget in preajma pentru a te transpune in lumi miraculoase. Toata tehnologia necesara a fost integrata intr-o casca destul de similara cu Rift, dar semnificativ mai ieftina.
Afla cat va costa si vezi VIDEO AICI ...citeste mai departe despre "Facebook aduce cel mai ieftin headset de VR din toate timpurile" pe Ziare.com mai mult
Joi, 12 Octombrie 2017, ora 22:19
Dupa o lunga perioada de asteptare, ochelarii pentru realitate virtuala Oculus Rift ajung, incepand de luni, la utilizatorii care i-au comandat in prealabil. Iar pentru a marca acest lucru, seful proiectului a inmanat personal primul gadget.
Pre-comenzile au fost plasate la finalul lunii ianuarie, iar americanul Ross Martin a fost primul care a pus mana pe un Oculus Rift, in acest weekend, transmite Tech Crunch.
Trei functii incredibile ale ochelarilor pentru realitate virtuala
Insa livrarea a fost una speciala, avand in vedere ca seful proiectului, Palmer Luckey, a mers personal pana in Alaska, SUA, pentru a-i preda dispozitivul de realitate virtuala.
Ceilalti utilizatori care au plasat pre-comenzi la inceputul lunii ianuarie vor primi Oculus Rift incepand de luni, potrivit Forbes, in functie de stoc.
pic.twitter.com/jNOraS6mNo- Ross Martin (@RossDM) March 26, 2016
Palmer Luckey a transmis live pe Facebook momentul in care a ajuns la Ross Martin si primul contact ...citeste mai departe despre "Tehnologia viitorului ajunge in mainile utilizatorilor: Livrare speciala pentru ochelarii de realitate virtuala (Foto & Video)" pe Ziare.com mai mult
Luni, 28 Martie 2016, ora 09:56
O noua industrie ia avant in domeniul tehnologic, cea a echipamentelor de realitate virtuala (VR), dupa ce show-ul CES 2016 a adus in prim-plan cele mai noi creatii care urmeaza sa intre pe piata anul acesta.
Expertii firmei de consultanta Deloitte anticipeaza ca vanzarile de echipamente VR ar putea depasi in cursul acestui an plafonul de un miliard de dolari, in ciuda barierelor tehnice care impiedica trairea unei experiente complete in realitatea virtuala, anunta The Telegraph.
Firma de consultanta estimeaza ca numarul echipamentelor VR ce vor ajunge la publicul consumator in acest an ar putea depasi 2,5 milioane de unitati, chiar daca noua tehnologie are cateva obstacole importante de depasit inainte de a se impune ca un curent principal.
Sony, Facebook sau HTC sunt principalii actori care mizeaza pe dezvoltarea industriei de entertainment prin intermediul realitatii virtuale.
Oculus, compania pe care Facebook a cumparat-o acum 2 ani pentru suma de 2 miliarde de dolari, a anuntat ca va pune in vanzare casca Oculus Rift incepand din luna martie, iar sistemul PlayStation VR de la Sony si casca HTC Vive vor intra si ele pe piata in prima jumatate a acestui an.
Raportul Deloitte estimeaza ca cel putin 700 de milioane de dolari vor fi cheltuiti de consumatori pe echipamente VR, in vreme ce 300 de milioane vor fi alocati achizitionarii soft-urilor necesare acestora.
Preturi prohibitive
Industria VR poate revolutiona alte sectoare: educatie, psihoterapie... mai mult
Luni, 11 Ianuarie 2016, ora 11:45
Pornind de la un articol foarte interesant blogul sau l-am contactat pe Alexandru Cernatescu, CEO si co-fondator al uneia dintre cele mai mari agentii de digital din Romania pentru o serie de intrebari referitoare la anul care vine in online, digital si tehnologie.
Realitate virtuala? Ce va inseamna pentru utilizatori?
Parerea mea este ca realitatea virtuala a inceput sa conteze cu adevarat in momentul in care Facebook a cumparat Oculus Rift. Practic, in acel moment am realizat ca directia este una foarte clara.
Pe scurt, pentru consumatori realitatea virtuala inseamna mai noi feluri de a experimenta "informatiile digitale", de la jocuri, filme, social media pana la realitatea augumentata, educatie si training-uri de diferite naturi.
Gamification? La fel, ce inseamna?
Gamification inseamna utilizarea elementelor de gaming pentru a determina utilizatorii sa faca anumite actiuni.
Cel mai bun exemplu este diferenta dintre "hai sa alergam pana la usa" si "hai sa vedem cine ajunge primul pana la usa" sau "hai sa ne intrecem pana la usa".
Pentru utilizatori poate insemna de la banalele sisteme de loyalty si achzitionare puncte virtuale pana la nivele complexe de recompensare a interactiunii virtuale cu brandurile.
Mai multe pe acest subiect, dar si despre alte cateva directii "din viitor" puteti afla din discursul lui Alex Cernatescu de la Webit, iar articolul poate fi citit aici: http://alexcernatescu.com/2014-concluzii-de-sfarsit-de-an mai mult
Miercuri, 21 Ianuarie 2015, ora 13:50
Domeniul jocurilor video nu mai este singurul loc unde vei fi nevoit sa iti accesorizezi chipul cu o pereche de ochelari pentru realitatea virtuala. Creatorii Oculus Rift duc proiectia utilitatii acestor accesorii mult mai departe de frontierele divertismentului.
Platforma Fidelity Investments genereaza o noua lume in care poti urmari evolutia tranzactiilor pe bursa fara sa fii derutat de graficele ametitoare ale cotatiilor bursiere sau poti experimenta senzatiile zborului liber, precum o pasare.
Integrat in recenta platforma de realitate virtuala a Facebook, orasul Fidelity permite jucatorilor la bursa sa aiba o perceptie diferita asupora evolutiei preturilor actiunilor. "Ne asteptam ca traderii sa inceapa sa isi puna intrebarea: Este un stoc de actiuni pe care al trebui sa il urmaresc constant sau il pot privi din alta perspectiva?", spune Hadley Ster, vicepresedinte al Laboratoarelor Fidelity, citata intr-un articol al publicatiei Bloomberg.
O noua platforma de comunicare
Programatorii de la Fidelity Labs considera ca noul mod de a percepe instrumentele financiare ar putea face viata traderilor mai usoara. "Este ca o metafora devenita realitate", argumenteaza acestia. Fidelity incearca astfel sa dea o utilizare mai larga ochelarilor pentru realitatea virtuala, justificand cumva si efortul financiar depus de Facebook in momentul achizitiei Oculus VR pentru 2 miliarde de dolari.
Cert este ca Zuckerberg este ferm convins de uriasul potential ascuns in... mai mult
Vineri, 31 Octombrie 2014, ora 08:20
Virtuix Omni este o platforma de gaming prin care utilizatorul se implica in realitatea virtuala a jocului. Simulatorul te "teleporteaza" in joc, iar experienta te costa 499 de dolari.
Platforma, impreuna cu Oculus Rift, aduc realitatea virtuala mai aproape, fiind necesar ca utilizatorul sa se miste ca si cand ar fi efectiv personajul principal al jocului.
Pe langa platforma care permite miscarea, sunt incluse si o pereche de incaltaminte, un set de "hamuri" care asigura utilizatorul ca nu se va impiedica in timpul jocului, precum si componentele hadware si sfotware necesare.
Comform dezvoltatorului, livrarile vor incepe in mai 2014.
Oculus Development Kit poate fi comandat la un pret de 300 dolari
Totusi, pentru utilizare este necesar un PC sau o consola, iar Oculus Rift nu este inclus in pachet. Deocamdata, kit-ul poate fi doar pre-comandat, acesta urmand sa apara pe piata in primul trimestru al anului 2014. mai mult
Joi, 21 Noiembrie 2013, ora 18:40