Revolut, platforma financiara globala cu peste 1 milion de utilizatori in Romania, dezvaluie obiceiurile de cheltuire ale utilizatorilor in perioada starii de urgenta.
Datele reflecta comportamentul de consum al utilizatorilor Revolut din Romania, in perioada 15 martie - 15 mai 2020, in comparatie cu lunile precedente.
Preocupari pentru fashion in timpul starii de urgenta
Desi nu au putut iesi din casa fara declaratia pe proprie raspundere, romanii au fost preocupati de modul in care arata, precum si de noile tendinte.
Pe parcursul celor doua luni ale starii de urgenta, utilizatorii Revolut au cheltuit 1,2 milioane de euro pe haine si accesorii cumparate online.
Numarul tranzactiilor efectuate la retailerii online de fashion a crescut in medie cu 204%, in timp ce valoarea totala a fost cu 213% mai mare fata de cea inregistrata in cele doua luni anterioare.
Zara - numarul tranzactiilor a crescut cu 1263%, iar valoarea lor a fost mai mare cu 1077%;
Reserved a fost pe locul al doilea in topul preferintelor utilizatorilor, inregistrand o crestere de 94% a numarului tranzactiilor si o valoare a acestora mai mare cu 210%;
About You a inregistrat o crestere de 83% a numarului tranzactiilor, urmat de H&M cu o crestere de 42%.
Cresteri importante si in domeniul produselor cosmetice si de ingrijire personala
Dat fiind ca saloanele cosmetice au fost inchise pe perioada starii de urgenta, romanii au gasit un aliat in Internet si au comandat online produsele... mai mult
Joi, 21 Mai 2020, ora 11:38