Urmează să participi la o întâlnire de afaceri cu angajatorul sau cu un client? Atunci expresia "dress to impress" trebuie să ți se aplice! Ca și în cazul unui interviu, ținuta pe care o
Orice parinte isi doreste ce este mai bine pentru copilul sau. Deseori, parintii se ingrijoreaza nu doar pentru performantele fizice sau intelectuale actuale ale copilului, ci si pentru evolutia sa
Comunicarea nu este doar o interactiune punctuala intre doua persoane, comunicarea este relatia noastra permanenta cu lumea din jur, la care ne raportam in toate momentele existentei noastre.
Compania visurilor tale angajeaza, asa ca iti faci temele, trimiti CV si ajungi sa fii chemat la interviu. Insa in drumul tau spre jobul pe care ti l-ai dorit mereu si pentru care esti persoana
Codul bunelor maniere in afaceri spune ca o conversatie strict legata de serviciu cu partenerul de afaceri nu va contrui aceeasi relatie de incredere ca o conversatie ce depaseste limitele
Acum, la sfarsit de an, cand activitatile de business nu mai functioneaza la maxim, ci este momentul organizarii de petreceri si transmiterii de felicitari, ai putea face, totusi ceva util inclusiv
A fi autentic inseamna sa fii sincer fata de ceilalti, dar mai ales, sincer fata de tine insuti. Vei fi autentic in afaceri daca iti dezvolti relatii sanatoase cu cei din jurul tau, de tipul
Limbajul nonverbal poate fi aliatul tau in business, atunci cand ii cunosti semnificatiile. Mesajele pe care le transmiti si cele pe care le receptionezi prin limbajul corpului iti influenteaza chiar
Capacitatea de a vorbi bine in public este astazi o abilitate indispensabila, pentru ca de fluenta discursului nostru si de capacitatea acestuia de a convinge depind de multe ori reusitele noastre
Minciunile iti pot distruge complet afacerea, mai ales cand esti inselat chiar de oamenii tai de incredere. O licitatie pierduta din cauza angajatului care comunica firmei concurente preturile tale
Tot ce trebuie sa faci pentru a "citi" un om este sa ii observi putin mai atent gesturile si sa faci corect cateva conexiuni. Desigur, aceasta aptitudine nu se dobandeste peste noapte, ci are nevoie
Comunicarea intr-un interviu de angajare, atat verbala cat si non-verbala, are un impact puternic asupra imaginii pe care intervievator si-o face despre tine. Gesturile care te eticheteaza la prima
Succesul la job depinde de cum esti vazut in ochii colegilor, subordonatilor sau superiorilor si cum ii vezi tu. Increderea reciproca va conduce la respect si loialitate, dar si la un mediu de lucru
Ceea ce spui ca raspuns la intrebarile care ti se pun (si ceea ce intrebi la randul tau) este foarte important in cadrul unui interviu de angajare. Ceea ce este mai putin cunoscut este importanta
Daca ai ajuns pana la punctul in care ai programat un interviu de angajare, trebuie sa intelegi ce presupune cu adevarat obtinerea unui job si care sunt elementele-cheie de care ai nevoie. Acum nu
Interviu: AURORA LIICEANUDr. Aurora Liiceanu este membra a Societatii Academice Romane, Senior Researcher la Institutul de Psihologie al Academiei Romane si Psiholog la Institutul National de
Cisco TelePresence extinde conceptul de retea ca platforma pentru comunicatii de tipul "in persoana", adaugand o noua categorie in portofoliul tehnologiilor inovatoare, se arata intr-un comunicat al
V-ati gandit vreodata ca in centrul afacerii voastre, indiferent de domeniu, sunt clientii? V-ati preocupat sa furnizati servicii de calitate superioara clientilor vostri? Dar cum sa creati o prima
In mediul de afaceri, este foarte important sa comunici, si sa o faci bine. Bloombiz Antreprenor iti propune cele mai importante zece reguli care te vor ajuta sa iesi in fata, atunci cand ai ceva de
Orice relatie de afaceri se bazeaza in proportie de 92 % pe comunicarea nonverbala, in timp ce componenta verbala a comunicarii detine un procent de doar 8%, explica Mihaela Stroe, specialist in
Ai convingerea ca nu poti fii un bun negociator? Crezi ca orice ai face nu vei putea obtine rezultatele dorite intr-o negociere? Vrei sa inveti sa depaseste bariere?