Nissan le-a cerut directorilor sa scada cheltuielile care nu sunt esentiale deoarece producatorul auto nipon se confrunta cu declinul vanzarilor si al profitului, au declarat pentru Reuters surse care au dorit sa-si pastreze anonimatul.
Cel mai probabil, programul de reducere a cheltuielilor va continua si dupa anul financiar ce se va incheia la 31 martie 2020. Directorii vor renunta la deplasarile si intalnirile care nu sunt necesare si nu vor mai primi bonusuri pentru vanzari "pentru a economisi fiecare yen", au precizat sursele.
Decizia vine dupa Nissan a anuntat ca angajatii din SUA vor fi in somaj tehnic in perioada 2-3 ianuarie. Vanzarile Nissan pe piata americana au scazut semnificativ, iar angajatii companiei nu vor mai calatori in Statele Unite, sustin sursele, care dau asigurari ca firma detine suficiente lichiditati.
In aprilie, Nissan a adoptat un plan menit sa redreseze vanzarile si sa majoreze profitul, dar perspectivele s-au inrautatit mai mult decat se anticipa. In noiembrie, compania a raportat un declin de 70% al profitului operational in trimestrul doi din 2019.
"Tinand cont de situatia cu care ne confruntam pe plan global, vom adopta masuri de reducere a costurilor", a declarat un purtator de cuvant al Nissan.
Saptamana aceasta, actiunile Nissan au atins cel mai scazut nivel din 2011 dupa ce Jun Seki, adjunctul directorului operational si unul dintre cei care au candidat pentru functia de director general, a anuntat ca va parasi grupul... mai mult
Vineri, 27 Decembrie 2019, ora 20:19
Nissan si-a revizuit in crestere tinta de profit si se reface mai repede decat Toyota si Honda dupa cutremurul din martie.
Venitul net al companiei va ajunge la 290 de miliarde de yeni (3,7 miliarde de dolari) pana in Martie 2012, cu 7,4% mai mare decat prognoza precedenta. Totodata, profitul de pe al doilea trimestru a depasit estimarile analistilor, informeaza Bloomberg.
Compania japoneza si-a crescut prognoza anuala de vanzari datorita cifrelor bune inregistrate de modelul Sunny, comercializat pe piata chineza. In tot acest timp, Toyota si Honda au inregistrat scaderi ale exporturilor.
CEO-ul Nissan, Carlos Gohsn, are de gand sa creasca cota companiei pe piata din China cu 10% pana in 2016.
"In ciuda fluctuatiilor negative ale monedei, numeroaselor dezastre naturale si a unei economii globale volatile, am reusit sa obtinem un profit semnificativ pe durata intrebului an", a declarat Carlos Gohsn.
"Mangementul Nissan a avut un raspuns foarte rapid la dezastrele naturale si ar trebui apreciat pentru asta. Nu a fost doar noroc.", spune Takeshi Miyao, analist la firma de consultanta Carnorama din Tokyo. mai mult
Miercuri, 02 Noiembrie 2011, ora 11:47